Материалдар / Жануарлар саны неге азаяды?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлар саны неге азаяды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
411
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Жануарлар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 3 «Ә»

Қатысушылар саны:23

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жануарлар саны неге азаяды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.2.6 - адамның жануарлар санының азаюына әсер ететін іс-әрекет түрлерін анықтау

3.1.2.1 - ақпарат көзінің түрлерін анықтау;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: адамның жануарлар санының азаюына әсер ететін іс-әрекет түрлерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар: жануарлардың жойылу себептерін талдайды.

Кейбір оқушылар: тақырыпқа байланысты сұрақтар құрастырып, жауап бере алады.

Түзету мақсаты

Адамның жануарлар санының азаюына әсер ететін іс-әрекет түрлерін анықтай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Қайырлы күн табиғат

Жайқалып өссін өсімдік

Жайнай берсін орманымыз

Биік болсын тауларымыз

Сәтті болсын сабағымыз.

  • Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жүреді.

  1. Жануарлар тіршілік ортасын неге өзгертеді?

  2. Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруіне не әсер етеді?

  3. Жанауарлардың тәршілік жағдайын не өзгертеді?

  • Оқушыларға тест тапсырмасы

беріледі.

1.Омыртқалы жануарларды тап

а) ұлу,жылан,балық

ә) қасқыр,көбелек,құмырсқа

б) жылқы,қоян,сауысқан

2. Шөлді мекендейтін жануарды тап

а) аю

ә) кесіртке

б) жолбарыс

3. Омыртқасыз жануарларды тап

а) медуза,балық,құмырсқа

ә) көбелек,құмырсқа,қоян

б) құрт,шегіртке,ұлу

4.Суқойма жануарлары

а) дельфин,құндыз,балық

ә) дельфин,құндыз,ілбіс

б) дельфин,құндыз,қыран

5.«Қызыл кітап» деген не?

а) әдемі суреттері бар кітап

ә) жануарлармен өсімдік атаулары енгізілген кітап

б) жойылуға жақын өсімдіктер мен жануарлар түрлері енгізілген

6. Жануарлардың тіршілік ортасының өзгеруіне не әсер етеді?

а) батпақтану, құрғақшылық, су тасқыны

ә) орман,тоғай, суқойма,шөл,дала

б) егіс,бақша,бақ,саябақ

7.Өсімдікке жасыл түс беретін не?

а) хлоропласт

ә) фотосинтез

б)хлорофилл

  • Бейне ролик көрсетіледі

- Ендеше бүгінгі сабақта жануарлардың саны неге азаятынын білетін боламыз.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.



Сұрақтарға жауап береді








Тест тапсырмасын орындайды
































Видео ролик көреді









ҚБ: «Смайлик»







ҚБ: Бағдаршам әдісі








Смайлик








Тест тапсырмасы




























https://youtu.be/YmXRvHcxYdM

Сабақтың ортасы














































































Бағалау



Үй тапсырмасы

«Зерттеу» жұмысы

Оқушыларды 3 топқа бөлу. Қима суреттер тарату.

1-топ. Өрт бейнеленген сурет туралы ой бөліседі.

  • Суреттен не байқадыңдар?

  • Өрт жануарларға қалай әсер етеді?

  • Өрт қайдан пайда болды деп ойлайсың?

  • Өрт жануарларға қандай зиян келтіреді?

2-топ. Құрғату мен кесу

  • Суреттен не байқадыңдар?

  • Батпақтарды құрғату мен орманды кесуден қандай пайда болуы мүмкін?

  • Бұл әрекет жануарларға қандай зиян келтіретін айта

3-топ. Аңшылық

  • Аңшылық жайлы не білесіңдер?

  • Ерте заманда адам неліктен аң аулады?

Дескриптор:

-Қима суреттерді құрастырады

-Адамның қандай әрекеті жануар санының азайып кетуіне әкеп соқтыратынын анықтайды.

- Орманды кесу, аңшылық,өрттің жануарларға келтіретін зиянын әңгімелейді.


Сергіту сәтінде «Мен қазақпын»

  • (Мәтінмен жұмыс. Оқылым, айтылым

  • Мәтінмен танысу. Мәтін бойынша туындаған сұрақтармен жұмыс жасау.

  • Сен білесің бе?

  • Амазонканың тропикалық ормандары туралы сурет көрсету. Адамдар әрекетінен ормандағы сирек кездесетін жануар мен өсімдік түрлері жойылып бара жатқаны туралы мәліметпен таныстыру.

Сабақты қорытындылау


Берілген жануарлар атауларын бос ұяшықтарға қалай орналастыруға болатынын ойланып көр.

қалай орналастырады.

«DrawObject2 DrawObject1 Топтастыру» әдісі


DrawObject3

DrawObject4 DrawObject5


Дескриптор:

-Суреттерді табады

- Өз ойын еркін жеткізеді

Ашық микрофон әдісі «Жануарлар санының азаюын қалай тоқтатар едін?»

Дескриптор:

- Суреттерді топтастыра алады

- Өз ойын дәлелдейді


Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау


44-45 бетті оқу, мазмұндау

Адамның қандай әрекеті жануар санының азайып кетуіне әкеп соқтыратынын анықтайды.

- Өрттің жануарларға келтіретін зиянын әңгімелейді.

-Батпақтарды құрғату мен орманды кесуден қандай пайда болатынын айтады.

-Бұл әрекет жануарлар мен өсімдіктерге қандай зиян келтіретінін айтады.

- Жануарлар атауларын бос ұяшықтарға қалай орналастырады.








Сергіту жаттығуын жасайды















Сюжетті суреттерді орналастырады















Проблемалық сұраққа жауап береді

ҚБ: «Шапалақ әдісі»

































Видео ролик
















ҚБ:

Жапырақ әдісі














ҚБ: Мадақтау

Қима суреттер, кластер
































https://youtu.be/YmXRvHcxYdM


Оқулық













Суреттер




Сабақтың соңы


Кері байланыс:


Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

Сабақтың қайжері ұнады?

Кері байланыс жасайды.

ҚБ қойыла-ды.




























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!