Бөлім: Қоршаған
орта
|
Педагогтың аты
–жөні: Токпанбетова А
|
Күні:
22.04.2022
|
Сыныбы:2
|
Қатсушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы: Жануарларды
бейнелейміз
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
2.2.3.1 Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды және
компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, пішінін келтіру,
жинақтау,біріктіру
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:Әр түрлі тәсілдер мен материалдарды өлшейді,белгілейді,
қияды,пішінін келтіреді
|
Оқушылардың басым
бөлігі: пішіндерді жинақтап, біріктіріп бояй
алады
|
Кейбір
оқушылар:сурет салуда, бейнені жасауда қималар мен
пішіндерді,сызықтарды ажыратады және
пайдаланады
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
кезеңі:
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы:
(Уақыт)
10мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу , түгелдеу
Өткен сабақ
туралы білімдерін тексеру
Өткен сабақтың
тақырыбы: «Жануарлардың алатын
орны»
«Мен білемін»
әдісі
арқылы өткен
сабақты пысықтау
Өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтар жазылған жануарлар мен құстардың суреттерді
оқушыларға беремін
Жауаптарына,
шапшаңдықтарына қарай топтарына атау
беремін
-
Ең
іскер
-
Ең
шапшаң
-
Еңталантты
|
Сәлемдеседі
Топ басшысы
рапорт береді
Жұптық
жұмыс
Суреттегі
сұрақтарға жауап береді
Суреттегі
жануарларды ажыратады
қасында отырған
көршісімен суретте көрсетілген жануар не құс туралы білетін
білімдерімен бөліседі
Және де кімнің
қолында қызыл кітапқа енген жануар не болмаса құстың суреті болса
оны «Қызыл кітап» қорапшасына әкеліп
салады
|
Мадақтау
|
Жануарлардың фото
суреттері
«Қызыл
кітап»
қорапшасы
|
|
-
|
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе:
(уақыт)
8мин
|
ВИДЕО
көрсету
Жаңа тақырыпты
хабарлау
Жануарларды
бейнелейтін суретшіні анималист деп
атайды.
|
Мультфильм
тамашалайды
«Том и
Джерри»
Сұрақтарға жауап
береді
|
|
Сілтеме
Том и Джерри 4 выпуск - поиск Яндекса по видео
(yandex.kz)
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы:
(уақыт)7мин
10мин
Сабақтың
соңы
10
мин
|
«Кел бірге сурет
салайық» әдісі
Мұғалім
геометриялық фигураларды тақтаға сызу арқылы мысықтың суретін
салуды көрсету
Құстың да суретін
салу
Мұқият
бояу
|
Оқушылар
мұға
ліммен бірге
қайталап сызу арқылы мысықтың суретін
салады,бояйды.
Құстың да суретін
салып бояу
|
Смайлик
Дискриптор:
-әр түрлі
тәсілдермен жауарлардың суретін салуды
біледі
-суретті
ұқып-
ты
бояйды
|
Сурет
дәптер,
түрлі-түсті
қаламдар,
өшіргіш,
гуаш,
|
Сергіту
сәті
«Tik Tok»
әлеументтік желісінен бейне жазба
көру
|
Бейне жазбадан
көрген қыймылдарды
іс әрекеттерді
орындайды
|
|
Интерактивті
тақта
|
«Ғажайып
фигуралар» әдісі
Қиылған
геометриалық фигуралардан «Мысық, тышқан,керік» жануарларды
пішіндерден құрастыру
|
Қағаздан қиылған
дайын геометриялық пішіндерден жануарлардың бейнесін
құрастырады
|
Дескриптор: Бейне
жасауда қималар мен пішіндерді пайдалана
алады
|
|
«Ойнайық та
ойлайық»
|
Сипап сезу
әдіспен жасырынған жануарларды
табады
|
|
Жануарлардың
мүсіндері
|