Биология пәні мұғалімі
Бейсенбаева А.А.
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4-тарау. Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ибадулла Назгүл Ерболқызы |
|
Күні: |
14.11.2024 |
|
Сыныбы: |
7 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§ 21. Қан айналым мүшелері – жануарлардағы тасымал |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.6 – жануарлардағы заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың қан айналым жүйесіндегі айырмашылықты біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Жылы жүрек» . Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді. |
Оқушылар бір біріне жылы сөздер айта отырып жүректі бір біріне береді. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. «Wordwall» әдісі. 1.Жоғары сатыдағы өсімдік ағзасындағы басты тасымалдаушы ұлпалар 2. Өсімдік ағзасында тасымалды жүзеге асырады: 3.Тамырдан жоғары қарай жылжу үшін қалыптасқан өткізгіш ұлпа: |
Оқушылар өздері таңдаған ішіндегі сұрақтарға жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
Жаңа сабаққа шолу. Жаңа тақырып бойынша суреттер, презентация ұсынамын. Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді жазады.
Тапсырма 1. Жеке жұмыс. Оқушылар «Шындық немесе жалған» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма 2. «Бэкроним» әдісі. Тақтадағы сұрақтарға дәптерге жауап жазып, толтырады.
Тапсырма 3. «Educaplay» платформасы. Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. |
Оқушылар презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
Оқушылар қасында отырған оқушылармен топ болады. Ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма 2. Оқушыларға тақтаданн ала шығарылған сұрақтар көрсетіледі. Оқушылар сұрақтарға жауап жазады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Тапсырма 2.
|
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2017.
https://wordwall.net/resource/37770083
https://www.educaplay.com/learning-resources/21299273-learning_resource.html |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Үй тапсырмасы
|
Оқушылар «Бағалау парағы» арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
|
|
|
|||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардын кан айналым мушелери
Жануарлардын кан айналым мушелери
Биология пәні мұғалімі
Бейсенбаева А.А.
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
4-тарау. Заттардың тасымалдануы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ибадулла Назгүл Ерболқызы |
|
Күні: |
14.11.2024 |
|
Сыныбы: |
7 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
§ 21. Қан айналым мүшелері – жануарлардағы тасымал |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.3.6 – жануарлардағы заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың қан айналым жүйесіндегі айырмашылықты біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті «Жылы жүрек» . Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді. |
Оқушылар бір біріне жылы сөздер айта отырып жүректі бір біріне береді. Барлық оқушы қатысады.
|
|
|
|||||||||||||
|
Өткен білімді еске түсіру. «Wordwall» әдісі. 1.Жоғары сатыдағы өсімдік ағзасындағы басты тасымалдаушы ұлпалар 2. Өсімдік ағзасында тасымалды жүзеге асырады: 3.Тамырдан жоғары қарай жылжу үшін қалыптасқан өткізгіш ұлпа: |
Оқушылар өздері таңдаған ішіндегі сұрақтарға жауап береді.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. |
|||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу. 30 - минут |
Жаңа сабаққа шолу. Жаңа тақырып бойынша суреттер, презентация ұсынамын. Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді жазады.
Тапсырма 1. Жеке жұмыс. Оқушылар «Шындық немесе жалған» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма 2. «Бэкроним» әдісі. Тақтадағы сұрақтарға дәптерге жауап жазып, толтырады.
Тапсырма 3. «Educaplay» платформасы. Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. |
Оқушылар презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.
Оқушылар қасында отырған оқушылармен топ болады. Ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап береді.
Тапсырма 2. Оқушыларға тақтаданн ала шығарылған сұрақтар көрсетіледі. Оқушылар сұрақтарға жауап жазады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
Тапсырма 1.
Тапсырма 2.
|
Оқулық Алматы: «Атамұра» 2017.
https://wordwall.net/resource/37770083
https://www.educaplay.com/learning-resources/21299273-learning_resource.html |
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Үй тапсырмасы
|
Оқушылар «Бағалау парағы» арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.
|
|
|
|||||||||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















