Жануарлардын кан айналым мушелери

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Жануарлардын кан айналым мушелери

Материал туралы қысқаша түсінік
кмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Биология пәні мұғалімі

Бейсенбаева А.А.

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

4-тарау. Заттардың тасымалдануы

Педагогтің аты-жөні:

Ибадулла Назгүл Ерболқызы

Күні:

14.11.2024

Сыныбы:

7 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§ 21. Қан айналым мүшелері жануарлардағы тасымал

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.3.6 – жануарлардағы заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу

Сабақтың мақсаты:

Жануарлардың қан айналым жүйесіндегі айырмашылықты біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Сергіту сәті «Жылы жүрек» . Сергіту сәті арқылы оқушылар жағымды көңіл күй қалыптастырады.

Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және қарым – қатынасты жақсартып, басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге үйренеді.





Оқушылар бір біріне жылы сөздер айта отырып жүректі бір біріне береді.

Барлық оқушы қатысады.








Өткен білімді еске түсіру.

«Wordwall» әдісі.

1.Жоғары сатыдағы өсімдік ағзасындағы басты тасымалдаушы ұлпалар

2. Өсімдік ағзасында тасымалды жүзеге асырады:

3.Тамырдан жоғары қарай жылжу үшін қалыптасқан өткізгіш ұлпа:

Оқушылар өздері таңдаған ішіндегі сұрақтарға жауап береді.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Оқушылар үй жұмысын пысықтайды.

1.Оқушылар өткен сабақты пысықтайды

2.Сұрақтарға жауап береді.



2





2

Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

https://wordwall.net/resource/64171620

Сабақтың ортасы.Мағынаны ашу.

30 - минут

Жаңа сабаққа шолу.

Жаңа тақырып бойынша суреттер, презентация ұсынамын.

Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.


Дәптермен жұмыс.

Дәптерге бүгінгі сабақта өтетін термин сөздерді жазады.


Тапсырма 1.

Жеке жұмыс.

Оқушылар «Шындық немесе жалған» әдісімен қойылған сұрақтарға жауап береді.











Тапсырма 2.

«Бэкроним» әдісі. Тақтадағы сұрақтарға дәптерге жауап жазып, толтырады.









Тапсырма 3.

«Educaplay» платформасы.

Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

Оқушылар презентация арқылы жаңа тақырыппен танысады.















Оқушылар қасында отырған оқушылармен топ болады. Ұяшықтарды таңдап сұрақтарға жауап береді.






Тапсырма 2.

Оқушыларға тақтаданн ала шығарылған сұрақтар көрсетіледі. Оқушылар сұрақтарға жауап жазады.









Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға қазақша ынталандыру стикерлері таратылады.
















Тапсырма 1.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Жануарлардағы қан айналым жүйесін біледі.

Төменгі сатыдағы омыртқалылардың қан айналу жүйесін біледі.

Жоғары сатыдағы омыртқалы жануарлардың қан айналым жүйесін біледі.

2






2



Тапсырма 2.

Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сұрақтарға жауап береді.

Қан айналым жүйесіне қатысатын мүшелерді біледі.

2







https://www.canva.com/design/DAGXH-1xPYo/pyx48zjhJiuWv5gAIOwBzw/edit?utm_content=DAGXH-1xPYo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Оқулық

Алматы: «Атамұра» 2017.





https://wordwall.net/resource/37770083

























https://www.educaplay.com/learning-resources/21299273-learning_resource.html

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үй тапсырмасы

  1. Білу және түсіну, талдау синтез қолданылуы.

  2. Оқулықтағы тапсырманы орындау.

Оқушылар «Бағалау парағы» арқылы сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.





Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөзі» әдісі

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.01.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі