|
7.3 А Бөліп шығару |
Мектеп: Мұғалім:. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 Күн: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жануарлардың бөліп шығару жүйесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар... • Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару мүшелерін сипаттайды, бөліп шығару жүйелері құрылыс ерекшеліктерін салыстырады Пәнге қатысты лексика мен терминология: тері, бүйрек, қуық, несеп, несепағар, нефридии, несепнәр, несеп қышқылы, клоака, зәр шығару түтігі, диффузия, осморегуляция. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы Зат алмасудың соңғы өнімдері ........ арқылы шығарылады. Жауын құртында ....... арқылы, ал шыбында ....... шығарылады. Бүйректер организмді ....... сақтайды, өйткені ......... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Омыртқалы жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды Омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару жүйелерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын (үштен кем емес) анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Академиялық шындық, топта жұмыс істей алу, жауапкершілік пен көшбасшылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Заттардың тотығуын оқу барысында химиямен, газ алмасудағы диффузия мен тасымалдау процестерін физикалық тұрғыдан қарастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқу процесінде визуализациялау үшін оқу презентациясын қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
6 сыныптан оқушылар тірі организмдерге тән қасиеттерді біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖОСПАР |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой шақыру 0-5 |
|
омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ішкі құрылысының барельефті моделдері Оқу презентациясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мағына тану 5-15 15-25 25-35 |
Оқушылар мұғалімнің оқу таныстырылымын танысады, талдау жасайды, жұмыс дәптерлеріне туындаған сұрақтар тізімін жазады. Олар сұрақтарын сыныпқа қояды. Жауап беруге қиындық туындаған сұрақтарға мұғалім қолдау көрсетеді немесе өзі жауап береді.
Бағалау критерийі:
омыртқасыздар мен омыртқалылардың бөліп шығару жүйесіндегі ұқсастықты табады.
Егер сабақта уақыт артылып қалған жағдайда мұғалім тест тапсырманы бекіту мақсатында қолдануы мүмкін |
Оқу презентациясы
Қосымша 1 (ресурс)
Қосымша 2
Қосымша 3 (тест) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 35-45 |
|
Оқу презентациясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша 2
|
Ерекшеліктер |
омыртқасыздар |
Омыртқалылар |
|
Бөліп шығаруға қатысатын мүшелер |
|
|
|
Бөліп шығару жүйесінің механизмі |
|
|
|
Бөліп шығару өнімі |
|
|
|
Ұқсастығы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың бөліп шығару жүйесі
Жануарлардың бөліп шығару жүйесі
|
7.3 А Бөліп шығару |
Мектеп: Мұғалім:. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 Күн: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жануарлардың бөліп шығару жүйесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар... • Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару мүшелерін сипаттайды, бөліп шығару жүйелері құрылыс ерекшеліктерін салыстырады Пәнге қатысты лексика мен терминология: тері, бүйрек, қуық, несеп, несепағар, нефридии, несепнәр, несеп қышқылы, клоака, зәр шығару түтігі, диффузия, осморегуляция. Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы Зат алмасудың соңғы өнімдері ........ арқылы шығарылады. Жауын құртында ....... арқылы, ал шыбында ....... шығарылады. Бүйректер организмді ....... сақтайды, өйткені ......... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Омыртқалы жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды Омыртқасыз жануарлардың бөліп шығару мүшелерін атайды Омыртқалы мен омыртқасыздардың бөліп шығару жүйелерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын (үштен кем емес) анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Академиялық шындық, топта жұмыс істей алу, жауапкершілік пен көшбасшылық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Заттардың тотығуын оқу барысында химиямен, газ алмасудағы диффузия мен тасымалдау процестерін физикалық тұрғыдан қарастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Оқу процесінде визуализациялау үшін оқу презентациясын қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
6 сыныптан оқушылар тірі организмдерге тән қасиеттерді біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ЖОСПАР |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ой шақыру 0-5 |
|
омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ішкі құрылысының барельефті моделдері Оқу презентациясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мағына тану 5-15 15-25 25-35 |
Оқушылар мұғалімнің оқу таныстырылымын танысады, талдау жасайды, жұмыс дәптерлеріне туындаған сұрақтар тізімін жазады. Олар сұрақтарын сыныпқа қояды. Жауап беруге қиындық туындаған сұрақтарға мұғалім қолдау көрсетеді немесе өзі жауап береді.
Бағалау критерийі:
омыртқасыздар мен омыртқалылардың бөліп шығару жүйесіндегі ұқсастықты табады.
Егер сабақта уақыт артылып қалған жағдайда мұғалім тест тапсырманы бекіту мақсатында қолдануы мүмкін |
Оқу презентациясы
Қосымша 1 (ресурс)
Қосымша 2
Қосымша 3 (тест) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 35-45 |
|
Оқу презентациясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша 2
|
Ерекшеліктер |
омыртқасыздар |
Омыртқалылар |
|
Бөліп шығаруға қатысатын мүшелер |
|
|
|
Бөліп шығару жүйесінің механизмі |
|
|
|
Бөліп шығару өнімі |
|
|
|
Ұқсастығы |
|
|
шағым қалдыра аласыз













