Материалдар / Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері

Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2024
286
2 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

«Координация және реттелу.»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді.

§ 39.Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.1 – жануарлардың жүйке жүйесі.

Сабақтың мақсаты:

Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін сипаттайды;

Жануарлардың жүйке жүйесін салыстырады;

Жүйке жүйесінің типтеріне жататын жануарларды анықтайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Үй тапсырмасы: сәйкестендіру

Амеба

Реактивті қозғалу

Жасыл эвглена

Жүзбе қанаттар

Кірпікшелі кебісше

Қанаттары

Ұлу

Жалған аяқтары

Балық

Бүкіл денесі

Құс

Талшығы

Жылан

Кірпікшелері

Кальмар

Бауырымен


Оқушылар ұстазымен амандасады.

Дескриптор:

Жануарларды қозғалыс мүшелері бойынша сәйкестендіреді – 1 балл.

ҚБ мадақтау

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам



Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу

3 мин

«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




ҚБ мадақтау

презентация



Сабақтың ортасы

3 мин




Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.



Жүйке жүйесі дегеніміз не?

Қатты дыбыстар жүйке жүйесіне.......................

Жәндіктер де жүйке жүйесі бола ма?

Жануарларда жүйке жүйесі ол.......................

Жануарларда жүйке жүйесі қандай рөл атқарады?

Тұщы су гидрасының жүйке жүйесі ..................

Жүйке жүйесінің жануарларға тән типтері олар............

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ҚБ мадақтау

презентация

10 мин

Кестемен жұмыс

Жүйке жүйесінің типтері

Жүйке жүйесінің ерекшеліктері

1

Диффузиялы жүйке жүйесі


2

Сатылы жүйке жүйесі


3

Түйінді жүйке жүйесі


4

Түтікше тәрізді жүйке жүйесі



дескрипторы:

Жүйке жүйесінің типтерін ажыратады – 1 балл.

Жүйке жүйесінің ерекшеліктерін сипаттайды – 1 балл.

ҚБ мадақтау

Оқулық, дәптер

6 мин

Суретпен жұмыс. Көрсетілген жануарға қандай жүйке жүйесі тән екендігін талдаңдар.

Дескрипторы

Жануарлардың жүйке жүйесін салыстырады – 2 балл;


ҚБ мадақтау

Оқулық

сурет

Сабақтың ортасы

5 мин



Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.


Биологиялық диктант


1.Диффузды жүйке жүйесі- ең ежелгі, .......... тән. 2.Тор нейроннан нейронға қозуды ....... өткізеді. 3. ....... жүйке жүйесі жалпақ құрттарға тән.4.Түйінді жүйке жүйесі ...., .... мен ..... тән.5. ...... жүйке жүйесі барлық желілі жануарларға тән. 6. ...... жүйке жүйесінің бұл типінің жауап реакциясы салыстырмалы түрде нақты әрі жылдам болады.

Дескриптор:


- Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтайды– 2 балл;





ҚБ мадақтау

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы

5 мин

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.


Кестедегі жануарлардың жүйке жүйесінің типтері мен өкілдерін сәйкестендір:


Жүйке жүйесінің типтері

Өкілдері

1.Түтікті жүйкелі


A.Буылтық құрттар буынаяқтылар, тікен терілілер, моллюскілер

2.Түйінді жүйкелі


В.Омыртқалы жануарлар

3.Сатылы жүйкелі


С. Ішек қуыстылар (гидра)

4.Торлы жүйкелі


D.Жалпақ құрттар (ақ планария)


Дескриптор:


- Жүйке жүйесінің типтерін сәйкестендіреді – 1 балл;










ҚБ мадақтау

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

3 мин

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



405 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!