Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
«Координация және реттелу.» |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесінің типтерін салыстыру: диффузиялы, сатылы, түйнекті, түтіктәрізді. § 39.Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.7.1 – жануарлардың жүйке жүйесі. |
Сабақтың мақсаты: |
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін сипаттайды; Жануарлардың жүйке жүйесін салыстырады; Жүйке жүйесінің типтеріне жататын жануарларды анықтайды; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а)Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Үй тапсырмасы: сәйкестендіру
|
Оқушылар ұстазымен амандасады. Дескриптор: Жануарларды қозғалыс мүшелері бойынша сәйкестендіреді – 1 балл. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам
|
||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу 3 мин |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;
|
ҚБ мадақтау |
презентация
|
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3 мин
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.
Жүйке жүйесі дегеніміз не? Қатты дыбыстар жүйке жүйесіне....................... Жәндіктер де жүйке жүйесі бола ма? Жануарларда жүйке жүйесі ол....................... Жануарларда жүйке жүйесі қандай рөл атқарады? Тұщы су гидрасының жүйке жүйесі .................. Жүйке жүйесінің жануарларға тән типтері олар............ |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ мадақтау |
презентация |
||||||||||||||||
10 мин |
Кестемен жұмыс
|
дескрипторы: Жүйке жүйесінің типтерін ажыратады – 1 балл. Жүйке жүйесінің ерекшеліктерін сипаттайды – 1 балл. |
ҚБ мадақтау |
Оқулық, дәптер |
||||||||||||||||
6 мин |
Суретпен жұмыс. Көрсетілген жануарға қандай жүйке жүйесі тән екендігін талдаңдар.
|
Дескрипторы Жануарлардың жүйке жүйесін салыстырады – 2 балл;
|
ҚБ мадақтау |
Оқулық сурет |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.
Биологиялық диктант
1.Диффузды жүйке жүйесі- ең ежелгі, .......... тән. 2.Тор нейроннан нейронға қозуды ....... өткізеді. 3. ....... жүйке жүйесі жалпақ құрттарға тән.4.Түйінді жүйке жүйесі ...., .... мен ..... тән.5. ...... жүйке жүйесі барлық желілі жануарларға тән. 6. ...... жүйке жүйесінің бұл типінің жауап реакциясы салыстырмалы түрде нақты әрі жылдам болады. |
Дескриптор:
- Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтайды– 2 балл;
|
ҚБ мадақтау |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин |
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.
Кестедегі жануарлардың жүйке жүйесінің типтері мен өкілдерін сәйкестендір:
|
Дескриптор:
- Жүйке жүйесінің типтерін сәйкестендіреді – 1 балл;
|
ҚБ мадақтау |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс 3 мин |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
|
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |