Жануарлардың жүрек қан тамыр жүйесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың жүрек қан тамыр жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірінші жүрек пайда болған жануар
Материалдың қысқаша нұсқасы

18 сабақ.

Сабақ тақырыбы: Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері.

Бөлім:

Тірі ағзалардың қоректенуі

Педагогтің аты-жөні:


Күн:

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау

8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату


Сабақтың мақсаты:

жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау;

қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату;

Құндылықтар

  • тәртіп, мақсатқа талпынушылық, өзін-өзі бақылау

  • байсалдылық, парасаттылық, заңға бағынушылық,

  • басқаларды құрметтеу,өзгенің пікірін құрметтеу

  • адалдық, объективтілік, риясыздық


Сабақ барысы/уақыты

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Жүрек суреті»

бойынша жұптасуға нұсқау береді.

«Додокоэдр» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Жүрек» суреті

бойынша жұпқа бірігеді




Оқушылар шеңберге «Додокоэдр» тәсілі арқылы жағымды ахуал орнатады .


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Ағаш суреті

3 мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Лампа» тәсілі арқылы сұрайды.

Сұрақтар :

1.Адамда қанша қан тобы бар/4

2.Әмбебап донор/ І қан тобы

3.Әмбебап рецепиент / IV қан тобы

4.Эритроциттердің бір біріне жабысып қалуы / агглютинация

5.Қанның қызыл түсті жасушасы/эритроциттер

6.Қанның ақ түсті ядролы жасушасы/ лейкоциттер

7.Ересек адамда қанша л қан болады/








«Стоп кадр» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар « Лампа» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.







«Стоп кадр» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б


Экран

Суреттер

Сабақтың ортасы


15 мин

ІV Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді,

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1 -жұп ««Жануарлардың қан айналым жүйесі»

2- жұп «Адамның қан тамырларының құрылысы, артерия»

3-жұп «Вена, капилляр тамырлары»

4-жұп «Адамның және сүтқоректілердің жүрегі»

тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады.

Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады.

Қан тамырлары

https://youtu.be/K5AHyAv0FNY?si=n2IYxA7Vpxwh2DUM

Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды.

Ақпаратты оқып, топта талдап, қорғайды


Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көреді.



Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі






А4 парағы


Маркер

флипчарт




15

Сабақты бекіту тапсырмалары.

1-тапсырма

Суреттерге назар аударыңыз












А;В;С және Д нұсқаларындағы ағзалардың қан айналым жүйесі мүшелеріне атау беріңіз, қызметін сипатта

А№2________________________________________________________________________

В№4________________________________________________________________________

С№4________________________________________________________________________

D№3________________________________________________________________________

2-тапсырма

(і)Қан тамырлар түрін олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендіріңіз.

Қан тамырлар түрі

Құрылысындағы ерекшеліктер

1. Артерия (салатамыр)

2. Вена (көктамыр) 3. Капилляр (қылтамыр)

A) Қабырғасы жұқа, бұлшықет және созылғыш талшықтар аз.

B) Қабырғасы жасушалардың бір қабаттынан тұрады.

C) Қабырғасы қалың, серпімді және олардың құрамында созылғыш талшықтар өтетін бірыңғай салалы бұлшықеттер кіреді.

D. Ең ірісі – қолқа.


(іі )Қан тамырларына атау беріңіз
























3-тапсырма


«Learningapps.» платформасы арқылы орындайды

Қан тамырлар жүйесі

https://learningapps.org/watch?v=pub24n4at23




Жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды, қызметтерін сипаттайды.













Қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді.




















Қан тамырларын дұрыс анықтайды.











«Learningapps.» платформасы арқылы орындайды


Дескриптор :

жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды; қызметтерін сипаттайды,

Жалпы балл-4















Дескриптор: қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді;

Жалпы балл-3












Дескриптор :

қан тамырларын дұрыс анықтайды;

Жалпы балл-3





Кері байланыс

ауызша мадақтау арқылы

2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар


































Сабақ

тың соңы

4 мин

Кері байланыс

« СМС» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар « СМС» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«СМС» арқылы

Кесте


1 мин

Үй тапсырмасы §22 оку












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2024
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі