№ 18 сабақ.
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері.
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату
|
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау; қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату; |
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Жүрек суреті» бойынша жұптасуға нұсқау береді. «Додокоэдр» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Жүрек» суреті бойынша жұпқа бірігеді Оқушылар шеңберге «Додокоэдр» тәсілі арқылы жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Ағаш суреті |
||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Лампа» тәсілі арқылы сұрайды. Сұрақтар : 1.Адамда қанша қан тобы бар/4 2.Әмбебап донор/ І қан тобы 3.Әмбебап рецепиент / IV қан тобы 4.Эритроциттердің бір біріне жабысып қалуы / агглютинация 5.Қанның қызыл түсті жасушасы/эритроциттер 6.Қанның ақ түсті ядролы жасушасы/ лейкоциттер 7.Ересек адамда қанша л қан болады/ 5л
«Стоп кадр» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар « Лампа» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Стоп кадр» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран Суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -жұп ««Жануарлардың қан айналым жүйесі» 2- жұп «Адамның қан тамырларының құрылысы, артерия» 3-жұп «Вена, капилляр тамырлары» 4-жұп «Адамның және сүтқоректілердің жүрегі» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады. Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады. Қан тамырлары |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Ақпаратты оқып, топта талдап, қорғайды Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көреді. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Суреттерге назар аударыңыз
А;В;С және Д нұсқаларындағы ағзалардың қан айналым жүйесі мүшелеріне атау беріңіз, қызметін сипатта А№2________________________________________________________________________ В№4________________________________________________________________________ С№4________________________________________________________________________ D№3________________________________________________________________________ 2-тапсырма (і)Қан тамырлар түрін олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендіріңіз.
3-тапсырма «Learningapps.» платформасы арқылы орындайды Қан тамырлар жүйесі |
Жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды, қызметтерін сипаттайды. Қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді. Қан тамырларын дұрыс анықтайды. «Learningapps.» платформасы арқылы орындайды |
Дескриптор : жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды; қызметтерін сипаттайды, Жалпы балл-4 Дескриптор: қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді; Жалпы балл-3 Дескриптор : қан тамырларын дұрыс анықтайды; Жалпы балл-3 Кері байланыс ауызша мадақтау арқылы |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар
|
||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс « СМС» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар « СМС» арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «СМС» арқылы |
Кесте |
||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §22 оку |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың жүрек қан тамыр жүйесі
Жануарлардың жүрек қан тамыр жүйесі
№ 18 сабақ.
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері.
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Жануарлардың жүрек-қан тамырлары жүйесі құрылысының ерекшеліктері. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.8 жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау 8.1.3.9 қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату
|
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
жануарлар жүрегінің құрылысы мен қантамырлар жүйелерінің маңызын сипаттау; қантамыр қабырғасының құрылысы мен олардың қызметі арасындағы байланысты орнату; |
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Жүрек суреті» бойынша жұптасуға нұсқау береді. «Додокоэдр» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Жүрек» суреті бойынша жұпқа бірігеді Оқушылар шеңберге «Додокоэдр» тәсілі арқылы жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Ағаш суреті |
||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Лампа» тәсілі арқылы сұрайды. Сұрақтар : 1.Адамда қанша қан тобы бар/4 2.Әмбебап донор/ І қан тобы 3.Әмбебап рецепиент / IV қан тобы 4.Эритроциттердің бір біріне жабысып қалуы / агглютинация 5.Қанның қызыл түсті жасушасы/эритроциттер 6.Қанның ақ түсті ядролы жасушасы/ лейкоциттер 7.Ересек адамда қанша л қан болады/ 5л
«Стоп кадр» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар « Лампа» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Стоп кадр» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран Суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -жұп ««Жануарлардың қан айналым жүйесі» 2- жұп «Адамның қан тамырларының құрылысы, артерия» 3-жұп «Вена, капилляр тамырлары» 4-жұп «Адамның және сүтқоректілердің жүрегі» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады. Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көруді ұсынады. Қан тамырлары |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Ақпаратты оқып, топта талдап, қорғайды Білімдерін толықтыру мақсатында «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көреді. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Суреттерге назар аударыңыз
А;В;С және Д нұсқаларындағы ағзалардың қан айналым жүйесі мүшелеріне атау беріңіз, қызметін сипатта А№2________________________________________________________________________ В№4________________________________________________________________________ С№4________________________________________________________________________ D№3________________________________________________________________________ 2-тапсырма (і)Қан тамырлар түрін олардың құрылысындағы ерекшеліктерімен сәйкестендіріңіз.
3-тапсырма «Learningapps.» платформасы арқылы орындайды Қан тамырлар жүйесі |
Жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды, қызметтерін сипаттайды. Қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді. Қан тамырларын дұрыс анықтайды. «Learningapps.» платформасы арқылы орындайды |
Дескриптор : жауын құрт, ұлу, бунақденелілер және сүтқоректілердің қан айналым жүйесі мүшелерін анықтайды; қызметтерін сипаттайды, Жалпы балл-4 Дескриптор: қантамырлар түрлерін құрылысындағы ерекшеліктері арқылы сәйкестендіреді; Жалпы балл-3 Дескриптор : қан тамырларын дұрыс анықтайды; Жалпы балл-3 Кері байланыс ауызша мадақтау арқылы |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар
|
||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс « СМС» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар « СМС» арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «СМС» арқылы |
Кесте |
||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §22 оку |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















