Ш
ирату «Сұрақ жауап» әдісі арқылы ақпаратты басқару дағдыларын
қалыптастырамын. Интерактивті тақтадан жануарлар атауын
атайды
Ұ.Ж.1тапсырма
«Жануарлар әлемі» әдісі арқылы
жануарлар түрлерән ажырат(жануарлардың суреті таратылады, оқушылар
суреттегі номер бойынша кестені
толтырады.)
Үй
жануарлары
|
|
|
|
|
|
|
Жабайы
жануарлар
|
|
|
|
|
|
|
П
роблемалық сұрақ
-Суретте жануарлар не істеп
жатыр?
- Олардың қайсысы жабайы немесе үй
жануары?
- Қандай іс-әрекеті арқылы кестені
толтырдыңдар?
-Сенің мекен ететін жеріңде қандай
жануарларды білесің?
БК
|
Дескриптор
|
1
Жабайы жануарларды үй жануарларынан
ажыратады
|
|
КБ «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Т.Ж. 2
тапсырма
«Болжау» әдісі арқылы төлдерін
анықта. (үй жануарлары мен төлдерінің суреті
ұсынылады)
- Үй
жануарларын атаңдар?
- Қалай ойлайсыңдар, төлдері қайсы?
Сәйкестендіріңдер.
КБ
Жарайсыңдар
Сергіту
сәті
«Жинақта» әдісі Үй және жабайы
жануарлардың дауыстарын салады .
3 тапсырма Саралау арқылы зерттеу
жұмысы
«Адасқан жануарлар»
әдісі жануарлардың мекенін анықта және мекенінің атауын
жазып, зерттейді
( жабайы жануарлар мен үй жануарларының мекенінің
суреті ұсынылады)
Барлық
оқушы
Жабайы жануарлар мен үй жануарларын
іріктейді
Көпшілігіоқушы
Адамдар мал өнімдерін пайдалану үшін үй
жануарларының асырайтынын біледі
Кейбіріоқушы
Үй жануарларының мекенін нақты
атайды(ат қора, қой қора т.б)
КБ
«Бағдаршам»
Ж.Ж.4-тапсырма
«Ауылға саяхат»
әдісі
Үй жануарларын қалай күтетінін және
қандай өнім беретінін айт
(постер қорғау
ұсынылады)
БК
|
Дескриптор
|
Үй
жануарларын қалай күту қажет екенін
біледі
|
|
КБ «жұлдызша»
әдісі
|