Материалдар / Жануарлардың қандай түрлері болады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың қандай түрлері болады?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
345
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Жаратылыстану Мектеп: Ә.Кубекбаева Улбике Мол

Күні 07.03.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Кубекбаева Улбике Молдалыевна


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Сабақтың тақырыбы:


Жануарлардың қандай түрлері болады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.2.2.2.Жабайы және үй жануарларын ажырату.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Жабайы жануарлармен үй жануарлардың айырмашылығын біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жабайы жануарлардың және үй жануарлардың мекен ететін жерін анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады. Үй жануарларды қалай күту керек екенін анықтайды, бақылау нәтижелерін жазады.


Бағалау критерийлері

  • Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыратады.

  • Үй жануарларын қалай күту қажет екенін біледі.


Тілдік мақсат

Тірек сөздер:

-Жабайы жануарлар:

-Үй жануарлары:

-төл

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,математика


АКТ қолдану дағдылары

Суреттер, интербелсенді тақта

Бастапқы білім

Жануарларды тани біледі

Құндылықтарды дарыту


Топпен, жұппен ынтымақтасып жұмыс жасау. Проблеманы шешу, белсенділік, шапшаңдылық дағдыларын дамыту.

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин












Сабақтың ортасы

(тыңдалым, айтылым)











































Ш
ирату «Сұрақ жауап» әдісі арқылы ақпаратты басқару дағдыларын қалыптастырамын. Интерактивті тақтадан жануарлар атауын атайды

Ұ.Ж.1тапсырма

«Жануарлар әлемі» әдісі арқылы жануарлар түрлерән ажырат(жануарлардың суреті таратылады, оқушылар суреттегі номер бойынша кестені толтырады.)

Үй жануарлары







Жабайы жануарлар







П
роблемалық сұрақ

-Суретте жануарлар не істеп жатыр?

- Олардың қайсысы жабайы немесе үй жануары?

- Қандай іс-әрекеті арқылы кестені толтырдыңдар?

-Сенің мекен ететін жеріңде қандай жануарларды білесің?

БК

Дескриптор

1 Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажыратады

  • Үй және жабайы жануарларды кестеге толтыру арқылы ажыратады

  • Айырмашылығын біледі

КБ «Екі жұлдыз, бір тілек»


Т.Ж. 2 тапсырма

«Болжау» әдісі арқылы төлдерін анықта. (үй жануарлары мен төлдерінің суреті ұсынылады)

- Үй жануарларын атаңдар?

- Қалай ойлайсыңдар, төлдері қайсы? Сәйкестендіріңдер.

КБ Жарайсыңдар

Сергіту сәті

«Жинақта» әдісі Үй және жабайы жануарлардың дауыстарын салады .


3 тапсырма Саралау арқылы зерттеу жұмысы

«Адасқан жануарлар» әдісі жануарлардың мекенін анықта және мекенінің атауын жазып, зерттейді

(
жабайы жануарлар мен үй жануарларының мекенінің суреті ұсынылады)

Барлық оқушы

Жабайы жануарлар мен үй жануарларын іріктейді

Көпшілігіоқушы

Адамдар мал өнімдерін пайдалану үшін үй жануарларының асырайтынын біледі

Кейбіріоқушы

Үй жануарларының мекенін нақты атайды(ат қора, қой қора т.б)

КБ «Бағдаршам»

Ж.Ж.4-тапсырма

«Ауылға саяхат» әдісі

Үй жануарларын қалай күтетінін және қандай өнім беретінін айт

(постер қорғау ұсынылады)


БК

Дескриптор

Үй жануарларын қалай күту қажет екенін біледі

  • Адамдардың жануарлар үшін қора салатынын біледі

  • Мал өнімдерінің пайдасын анықтайды


КБ «жұлдызша» әдісі

Плакат сурет






















Оқулық











Жұмыс дәптері
















Сабақтың соңы

5мин


«Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс.

  • Барлығын түсіндім (толық алма)

  • Жартылай түсіндім( жарты алма)

  • Мүлдем түсінбедім (төрттен бір бөлігі)

Шарлар, сұрақтар



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай

өзгерістер енгіздім және неге?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!