Ширату.Ұжымдық
жұмыс
Қошақаны
қойдың,
Қайда қалып
қойдың?
Бұлтиып тұр
бүйірің,
Қай өрістен
тойдың?
-Балалар өлең не туралы
?
-Ол қандай малдың
төлі?
-оларды сендер қайдан
көрдіңіздер?
-Балалар бүгінгі сабағымызда жануарлардың
қандай түрлері болатынын,олардың пайдасы және айырмашылығын
табамыз.
Мозайка»әдісі
1-топ
сиыр
2-топ
жылқы
3-топ
аю
4-топ
қоян
Жануарлардың суреттерін
топтастыру арқылы оқушылар әр топқа
бөлінеді.
Ой шақыру. «Сұрақтары бар
сандық» әдісі. Сандық ішінде берілген
сұрақтарға әр топ кезектесіп,жауап береді.
-Қандай жануарларды
білесіңдер?
- Қандай үй жануарын білесің
?
- Олардың төлдерін
ата?
- Адам жануарды қалай күтіп
баптайды?
ҚБ.Мұғалім бағалауы мадақтама
сөздер.
Ұжымдық
жұмыс.
Бейнетаспадан «Жануарлар әлемі» туралы
деректі фильмді көрсету.
Оқушылар қызығушылығын арттыру барысында
тірексұрақтар қою арқылы жауап алу
.
-Балалар қазір мына
бейнетаспадан не көрдік ?
- Жануарлар әлемі туралы не
білеміз?
-Қандай жануарларды
білесіңдер?Жарайсыңдар.Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін
жануарлар жабайы жануарлар.Адамдар күтіп-баптайтын жануарлар үй
жануарлары деп атаймыз.
Мұғалім көмегімен
оқулықтағы мәтінмен жұмыс.
«Джокер»
әдісі. Мәтінді оқып түсінеді,жұптасып
отырып түсінгендерін талқылайды.
Әр топта отырған оқушылар
бір-біріне сұраққа жауап берді.
Адамдар мал өнімдерін пайдалану үшін үй
жануарларын асырайды.Оларға қора салады,азығын дайындайды.Жабайы
жануарлар табиғатта өз бетінше тіршілік етеді.Олар азықтары мен
мекендейтін жерлерін өздері табады.Адамдар үй жануарларын асырау
үшін қора ,күрке ,үйшік салады.Оларға жем,шөп
береді,суарады,емдейді,қорасын тазалайды,жыртқыштардан
қорғайды.
ҚБ. «От шашу» әдісі арқылы топтарбірін-бірі
бағалайды.
Топтық
жұмыс.Кэрролл диаграммасы.Дереккөз тәсілі бойынша
саралау.
А.Үй жануарын және жабайы жануарды
ажыратады.
В.Үй жануары мен жабайы жануардың
айырмашылығын айтады.
С.Үй жауарлардың пайдасы туралы
әнгімелейді.
Үй жануары үй жануары
емес
төлдер төлдер емес
ҚБ. «Бармақ» әдісі арқылы
бағалау
Ұжыммен бірге сергіту сәтін
орындау.
«Қимылды тап»
ойыны.
Әр топтағы оқушылар бір-біріне суретте
көрсетілген жануарды жасырады.Басқа топта отырған оқушылар
жасырылған жануарды табады.Белсене қатысқан топты шапалақтау арқылы
қошеметтейді.
Ұжымдық
«Сен білесің
бе?»қосымша қызықты мәлеміттер оқып
беру.Балалардың ойларын ортаға
салу.
Түлкі жүрген ізін құйрығымен сүртіп кетіп
отырады.Егер ақ аю мен арыстан арпалысса ақ аю жеңеді.Қоян
қайықтан,кемеден қорқады.Қоян тістері өмір бойы
өседі.
Дәптермен
жұмыс.
Ит-2. Арқар-1. Қасқыр-3. Сиыр-4. Жылқы-5.
Құлан-6. Қоян-
Аю- 8
Қой-9
ҚБ.Өзін-өзі бағалайды (экранда дұрыс жауабы
тұрады).
Топтық жұмыс.
Оқушыныңзерттеуі:
- Үй жануарларын өз үйлеріне
орналастыр.
-Адам үй жануарларын қалай
күтіп баптайтыны туралы
әңгімелейді.
ҚБ.Театрдағы әрекет әдісі
арқылы топтар өзара бағалайды.
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма.
Бағалау
критерийі
• Жануарларды жабайы және үй
жануарларына ажыратады.
Тапсырма
Суреттерге мұқият қара.
Олардың қайсысы өз бетінше тіршілік етеді? Қайсысына адамдар
қамқорлық жасайды? Оларды ата.
Дескриптор
:
- жабайы жануарларды
атайды;
- үй жануарларын
атайды.
ҚБ. Мұғалім
бағалауы
|