Материалдар / Жануарлардың қандай түрлері болады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; 1. Сурет бойынша жабайы және үй жануарларын атайды. 2. Оқушылар жабайы жануарлардан үй жануарларын ажыратады. 3. Үй және жабайы жануарлардың айырмашылықтарын біледі. 1. Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды; 2. Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады: 3. Оқушылар үй және жабайы жануарлардың айырмашылығын біледі; 4. Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
331
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Мұғалімнің аты жөні:Қонысбаева Н.Ж

Сынып:

Қатысқан: Қатыспаған:

Сабақ тақырыбы:

Жануарлардың қандай түрлері болады?

Мектеп:№8

Пәні:Жаратылыстану

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

Сабақ мақсаттары:


1. Сурет бойынша жабайы және үй жануарларын атайды.

2. Оқушылар жабайы жануарлардан үй жануарларын ажыратады.

3. Үй және жабайы жануарлардың айырмашылықтарын біледі.

Бағалау критерийі

1. Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды;

2. Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады:

3. Оқушылар үй және жабайы жануарлардың айырмашылығын біледі;

4. Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі.

Тілдік мақсаттар

Тыңдалым

Айтылым

Оқылым

Жануарлар,животное,animals.


Құндылықтарды дарыту

Еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу

Ойлау дағдысы:

Білу,түсіну қолдану

Пәнаралық байланыс:

Дүниетану,еңбек

Алдыңғы оқу


Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

Сынып бөлмесінің оқушылардың өміріне қауіпсіз екендігін қадағалау.

Сабақ барысы

Уақыт

(минут, секунд)

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Оқушыдағы

ойлау

дағдылары

Қалыптастырушы бағалау


Ресурстар

Сабақтың

Басы

(15мин)

Тыңдалым,

айтылым

«Татулық достық кілті» тренингі

Мақсаты: жылылықсенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.


Қатысушылар шеңбер құрып тұрады,3 топқа бөлініп тұрады.Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп отыру арқылы өз амандасу тәсілімен барлығымен амандасады.

«Еуропалықтар»қолдарын қысады.

«Жапондықтар»бастарын иеді.

«Италиандықтар» құшақтасып бір-біріне сәттілік тілейді.


Қолдану

Тамаша!








Белсене оқу

«Бірге ойлаймыз» әдісі.












Топқа бөлу

1:Жабайы жануарлар2:Үй жануарлары

3:Төлдері

Топпен жұмыс. Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. 

1:Жануарлар не істеп жатыр?

2:Олардың қайсысы жабайы?

3: Қайсысы үй жануарлары

Бағалау критерий:

Оқушылар жабайы жануарларды үй жануар­ларының атауын атайды;

Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады:.

Білім алушы:

1.Жануарлар не істеп жатқанын айтады. 2.Жабайы мен үй жануарларын ажыратады.

Топтарға бөлінеді






Топпен жұмыс жасау арқылы оқушылар барлығы сабаққа қатысып өз ойларын ашық айтады, барлық оқушы сұрақ аясында толық жұмыс жасайды












Қолдану

















Жарайсың

Дар!



















Сабақтың ортасы

Саралау

«Диалог әдісі»

10мин

Оқылым, тыңдалым

Оқу мақсаты:

1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;
Жұптық жұмыс: Қандай үй жануарларын білесің ?
Олардың төлдерін ата.

Бағалау критертийі: Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ет­етін орнының атауларын біледі.

Білім алушы:

Оқушылар үй жануарлары қалай күтіп баптайтынын

біледі.

Оқушылар жұптық жұмыс арқылы үй жануарларының төлдерін қалай күтіп баптайтынын талдайды жұпта отырып.

Талдау

Тамаша!

Сабақтың соңы

10мин

Тыңдалым

Ұжымдық жұмыс:

Оқу мақсаты:

1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату;

Бағалау критертийі: Оқушылар жабайы жануарларды үй жануар­ларынан ажырата білуі керек.

Тапсырма: қандай үй жануарларын білесің?төлдерін ата?

Ұжымдық жұмыс жасау барысында оқушылар жабайыдан үй жануарларын ажыратады бір бірімен пікір алмасады.жануарларды таба отырып олардың төлдері қалай аталатынын іздеп ұжымда талқылайды

Талдау

Тамаша!

Кері байланыс

5мин

«Жабық сұрақ»

Жылқы үй жануары ма?

Тауық үй жануары ма?

Елік жабайы жануарма?

Қой жабайы аңба?

Сиыр жабайы аңба?

Оқушылар жабық сұраққа Иә немесе жоқ арқылы жауап береді;

Түсіну

Тамаша!

Жабық сұрақ арқылы жазылған парақшалар

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма?

Мен берілгенуақыт ішінде үлгердімбе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Оқу мақсаттары шынайы.

Оқушылар жабайы мен үй жануарларын білді.

Сыныптағы ахуал қызу болды оқушылар топта, жұпта еркін жұмыс жасады.

Уақыт тиімді жұмсалды.

Кері байданысты келесі сабақтарда үздіксіз беріп отырамын.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!