|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні:Қонысбаева Н.Ж |
||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: Қатыспаған: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады? |
Мектеп:№8 Пәні:Жаратылыстану |
||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
1. Сурет бойынша жабайы және үй жануарларын атайды. 2. Оқушылар жабайы жануарлардан үй жануарларын ажыратады. 3. Үй және жабайы жануарлардың айырмашылықтарын біледі. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
1. Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды; 2. Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады: 3. Оқушылар үй және жабайы жануарлардың айырмашылығын біледі; 4. Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар Тыңдалым Айтылым Оқылым |
Жануарлар,животное,animals. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу |
||||||
|
Ойлау дағдысы: |
Білу,түсіну қолдану |
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Дүниетану,еңбек |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері |
Сынып бөлмесінің оқушылардың өміріне қауіпсіз екендігін қадағалау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Уақыт (минут, секунд) |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқушыдағы ойлау дағдылары |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың Басы (15мин) Тыңдалым, айтылым |
«Татулық достық кілті» тренингі Мақсаты: жылылықсенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. |
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады,3 топқа бөлініп тұрады.Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп отыру арқылы өз амандасу тәсілімен барлығымен амандасады. «Еуропалықтар»қолдарын қысады. «Жапондықтар»бастарын иеді. «Италиандықтар» құшақтасып бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қолдану |
Тамаша! |
|
||
|
Белсене оқу «Бірге ойлаймыз» әдісі. |
Топқа бөлу 1:Жабайы жануарлар2:Үй жануарлары 3:Төлдері Топпен жұмыс. Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. 1:Жануарлар не істеп жатыр? 2:Олардың қайсысы жабайы? 3: Қайсысы үй жануарлары Бағалау критерий: Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды; Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады:. Білім алушы: 1.Жануарлар не істеп жатқанын айтады. 2.Жабайы мен үй жануарларын ажыратады. |
Топтарға бөлінеді Топпен жұмыс жасау арқылы оқушылар барлығы сабаққа қатысып өз ойларын ашық айтады, барлық оқушы сұрақ аясында толық жұмыс жасайды |
Қолдану |
Жарайсың Дар! |
|
||
|
Сабақтың ортасы Саралау «Диалог әдісі» 10мин Оқылым, тыңдалым |
Оқу мақсаты: 1.2.2.2 жабайы және үй
жануарларын ажырату; Бағалау критертийі: Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі. Білім алушы: Оқушылар үй жануарлары қалай күтіп баптайтынын біледі. |
Оқушылар жұптық жұмыс арқылы үй жануарларының төлдерін қалай күтіп баптайтынын талдайды жұпта отырып. |
Талдау |
Тамаша! |
|
||
|
Сабақтың соңы 10мин Тыңдалым |
Ұжымдық жұмыс: Оқу мақсаты: 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; Бағалау критертийі: Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырата білуі керек. Тапсырма: қандай үй жануарларын білесің?төлдерін ата? |
Ұжымдық жұмыс жасау барысында оқушылар жабайыдан үй жануарларын ажыратады бір бірімен пікір алмасады.жануарларды таба отырып олардың төлдері қалай аталатынын іздеп ұжымда талқылайды |
Талдау |
Тамаша! |
|
||
|
Кері байланыс 5мин |
«Жабық сұрақ» Жылқы үй жануары ма? Тауық үй жануары ма? Елік жабайы жануарма? Қой жабайы аңба? Сиыр жабайы аңба? |
Оқушылар жабық сұраққа Иә немесе жоқ арқылы жауап береді; |
Түсіну |
Тамаша! |
Жабық сұрақ арқылы жазылған парақшалар |
||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілгенуақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Оқу мақсаттары шынайы. Оқушылар жабайы мен үй жануарларын білді. Сыныптағы ахуал қызу болды оқушылар топта, жұпта еркін жұмыс жасады. Уақыт тиімді жұмсалды. Кері байданысты келесі сабақтарда үздіксіз беріп отырамын. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың қандай түрлері болады?
Жануарлардың қандай түрлері болады?
|
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні:Қонысбаева Н.Ж |
||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: Қатыспаған: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың қандай түрлері болады? |
Мектеп:№8 Пәні:Жаратылыстану |
||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: |
1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
1. Сурет бойынша жабайы және үй жануарларын атайды. 2. Оқушылар жабайы жануарлардан үй жануарларын ажыратады. 3. Үй және жабайы жануарлардың айырмашылықтарын біледі. |
||||||
|
Бағалау критерийі |
1. Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды; 2. Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады: 3. Оқушылар үй және жабайы жануарлардың айырмашылығын біледі; 4. Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі. |
||||||
|
Тілдік мақсаттар Тыңдалым Айтылым Оқылым |
Жануарлар,животное,animals. |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу |
||||||
|
Ойлау дағдысы: |
Білу,түсіну қолдану |
||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Дүниетану,еңбек |
||||||
|
Алдыңғы оқу |
|
||||||
|
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері |
Сынып бөлмесінің оқушылардың өміріне қауіпсіз екендігін қадағалау. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Уақыт (минут, секунд) |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Оқушыдағы ойлау дағдылары |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың Басы (15мин) Тыңдалым, айтылым |
«Татулық достық кілті» тренингі Мақсаты: жылылықсенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. |
Қатысушылар шеңбер құрып тұрады,3 топқа бөлініп тұрады.Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп отыру арқылы өз амандасу тәсілімен барлығымен амандасады. «Еуропалықтар»қолдарын қысады. «Жапондықтар»бастарын иеді. «Италиандықтар» құшақтасып бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қолдану |
Тамаша! |
|
||
|
Белсене оқу «Бірге ойлаймыз» әдісі. |
Топқа бөлу 1:Жабайы жануарлар2:Үй жануарлары 3:Төлдері Топпен жұмыс. Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда. 1:Жануарлар не істеп жатыр? 2:Олардың қайсысы жабайы? 3: Қайсысы үй жануарлары Бағалау критерий: Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларының атауын атайды; Оқушылар жабайы және үй жануарларын ажырата алады:. Білім алушы: 1.Жануарлар не істеп жатқанын айтады. 2.Жабайы мен үй жануарларын ажыратады. |
Топтарға бөлінеді Топпен жұмыс жасау арқылы оқушылар барлығы сабаққа қатысып өз ойларын ашық айтады, барлық оқушы сұрақ аясында толық жұмыс жасайды |
Қолдану |
Жарайсың Дар! |
|
||
|
Сабақтың ортасы Саралау «Диалог әдісі» 10мин Оқылым, тыңдалым |
Оқу мақсаты: 1.2.2.2 жабайы және үй
жануарларын ажырату; Бағалау критертийі: Оқушылар әртүрлі жануарлардың тіршілік ететін орнының атауларын біледі. Білім алушы: Оқушылар үй жануарлары қалай күтіп баптайтынын біледі. |
Оқушылар жұптық жұмыс арқылы үй жануарларының төлдерін қалай күтіп баптайтынын талдайды жұпта отырып. |
Талдау |
Тамаша! |
|
||
|
Сабақтың соңы 10мин Тыңдалым |
Ұжымдық жұмыс: Оқу мақсаты: 1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату; Бағалау критертийі: Оқушылар жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырата білуі керек. Тапсырма: қандай үй жануарларын білесің?төлдерін ата? |
Ұжымдық жұмыс жасау барысында оқушылар жабайыдан үй жануарларын ажыратады бір бірімен пікір алмасады.жануарларды таба отырып олардың төлдері қалай аталатынын іздеп ұжымда талқылайды |
Талдау |
Тамаша! |
|
||
|
Кері байланыс 5мин |
«Жабық сұрақ» Жылқы үй жануары ма? Тауық үй жануары ма? Елік жабайы жануарма? Қой жабайы аңба? Сиыр жабайы аңба? |
Оқушылар жабық сұраққа Иә немесе жоқ арқылы жауап береді; |
Түсіну |
Тамаша! |
Жабық сұрақ арқылы жазылған парақшалар |
||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен берілгенуақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Оқу мақсаттары шынайы. Оқушылар жабайы мен үй жануарларын білді. Сыныптағы ахуал қызу болды оқушылар топта, жұпта еркін жұмыс жасады. Уақыт тиімді жұмсалды. Кері байданысты келесі сабақтарда үздіксіз беріп отырамын. |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















