Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғаластың рөлі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғаластың рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғаластың рөлі 7 сынып. Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В: Қозғалыс

Күні:02.02.2024ж

Сынып: 7Б

Мектеп: №40 мектеп лицейі

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметжанова А.О

Сабақтың тақырыбы:


Жануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғаластың рөлі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.6.4 Омыртқалылар мен омыртқасыздардың қозғалу мүшелерін салыстыру


Сабақ мақсаттары

Тірі ағзалардың тіршілігіндегі қозғалыс маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру.

Бағалау критерийлері

  • Жануарлардағы қозғалысқа қатысатын мүшелерді анықтай алады;

  • Тір ағзалар үшін қозғалыстың маңызын түсіндіреді;

  • Жануарлардың қозғалысқа қатысатын тәсілдерін біледі және мысал келтіре алады;

Тілдік мақсаттар


Оқушылар: Мәтінді талдайды, сызбаны интерпретациялайды

Лексика және терминология, пәндік терминдер:

Қаңқа , гидростатикалық, сыртқа, ішкі қаңқа, сүйектер.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Былқылдақденелілерде ........................ қаңқа болады. Шаянтәріздестерде қаңқасында ...... болады, оны ....... деп атайды. Омыртқалылардың ................ сүйектің, бұлшықеттің, сіңірдің, шеміршектердің ............ болады.

Құндылықтарды дарыту


Топтық жұмыс барысындағы тапсырмаларды орындау кезінде, төмендегідей құндылықтар қалыптасады:

  • академиялық шынайылық: өзгелердің идеясы мен ойларын құрметтеу, қолданылған мәліметтерге сілтеме жасай отырып, плагиатқа жол бермеу;

  • үздіксіз білім алу: оқуға деген ынталық, шығармашылық және оқылған мәліметтерді сыни талдауға бейімдеу;

Пән аралық байланыстар

Химия – хитин

Физика - гидростатика

АКТ қолдану дағдылары

Слайд презентациясын қолдану, бейнебаян материалдары

Бастапқы білім


Өсімдіктің қозғалу себептерін түсіндіру, сипаттау

Сабақ барысы

Сабақтың Презентация

Өсімдіктердің қоғалуы

жоспарланған кезеңдері

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин





3мин

















2 мин


Сабақты ұйымдастыру :

Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал туғызу


«Серпілген сауал» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру











«Қызығушылығын ояту»


Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.





1. Фотопериодизм дегеніміз не?

2.Күннің әртүрлі ұзақтығына бейімделген өсімдіктер қандай топтарға бөлінеді?

3. Қандай өсімдіктер ұзақ күндік деп аталады? Мысал келтіріңдер?

4.Қандай өсімдіктер қысқа күндік деп аталады?

Мысал келтіріңдер?

5.Адам өсімдіктердің фотопериодизмін қалай басқара алады?


Қалай ойлайсың?

1.Омыртқасыз жануарларға қандай жануарлар жатады?

Олар қалай қозғалады?

2.Омыртқалы жануарларға ше?

Олардың қозғалыс мүшелерін атай аласың ба?

Мақсаты:оқушылар бір біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады.



Қалыптастырушы бағалау

Жарайсың!

Керемет!

Тамаша!









Презентация

Өсімдіктердің қоғалуы













Жануарлардың қозғалуы бейнеленген суреттер

Презентация

Сабақтың ортасы

10мин
































5мин

«Ассоциация» әдісі арқылы жаңа сабаққа көшу


Сабақтың мақсатын анықтау






Оқушыларды 3 топқа бөледі:

1.Гидростатикалық қаңқа.

2.Ішкі қаңқа.

3.Сыртқы қаңқалар.







Тапсырма№1 «Суреттер сөйлейді» әдісі


Жануарлардың қозғалу әдістері

1. Сендерге таныс жануарлар қалай қозғалатынын еске түсіріңдер. Олар қандай қозғалу мүшелерін пайдаланады?

2. Суретте көрсетілген жануарлардың қозғалу ерекшеліктерін сипаттаңдар.


Жануарлардың қаңқа түрлері:

Гидростатикалық қаңқа: жауын құрттары, актиния, теңіз жұлдыздары.

Сыртқы қаңқалар: былқылдақденелілер, жәндіктер.

Ішкі қаңқалар: кез-келген омыртқалылар.


Суреттерді қарап отырып жануарлардың құрылыс ерекшеліктерін «омыртқалы» немесе «омыртқасыздар» топтарына жіктеңдер.



Дескриптор

Дұрыс жауапқа-1балл

























Дескриптор

-жануарларды «омыртқалы» немесе «омыртқасыз

дар» топтарына жіктейді-2 балл


5мин

Тапсырма №2. «Топтастыру әдісі»


Көп жасушалы жануарлардың барлығы бұлшықеттерінің көмегімен қозғалады.Біржасушалы ағзалар суда арнайы мүшелерінің көмегімен қозғалатынын анықтау


Дескриптор

Дұрыс жауапқа-1балл

Презентация

Бір жасушалы ағзалардың суреттері;


5мин

Тапсырма№3 «Мәтінмен жұмыс » әдісі


Мәтін немесе суреттерді қолданып, төмендегі кестені толтыр.

Жануар атауы

Қозғалыс мүшесі

Мекен ортасы

Шұбалшаң

Қылтанақтары – денесі бұлшық еттері

топырақта

Шаяндар

5 жұп жүру аяқтары

суда

Өрмекш і

4 жұп жүру аяқтары

құрлықта

Қоңыздар

3 жұп жүру аяқтары және 2жұп қанаты

құрлықта

Балықтар

Жүзбе қанаттары

суда

Бақалар

2 жұп аяқтары

Суда +құрлықта

Жорғалаушылар

Қысқа аяқтары

құрлықта

Құстар

Қанаты, аяқтары

құрлықта

Сүтқоректілер

4 аяғы

құрлықта


Жануарлардың мекен ортасын табады-1балл

-Қозғалыс тәсілдерін анықтайды-1балл

Оқулықпен жұмыс;

Жануарлардың суреттері; Кесте

6 мин

Тапсырма № 4

«Ойлан тап»әдісі


Бос орындарға тиісті сөздерді орналастыр.

1.Шұбалшаң...қозғалады.

2.Шаяндардың қозғалыс мүшелері... болып табылады.

3.Жәндіктер қозғалу үшін...пайдаланады.

4... суда жүзбеқанаттарымен қозғалады

5.Бақаның артқы аяғының бөлімдері сан ..., ... тұрады.

6.Жорғалаушылар ... қозғалады.

7.Қолтырауындарда бармақтарының арасында ... болады.

8.Құстардың алдыңғы аяқтары ... айналған

Кілт сөздер: Балық; Қанатқа; Жүзу жарғақтары;Сирақ Табан; 5 жұп аяқтары; Жылжып ; Аяғы мен қанатын;Қысқа аяқтарымен

Дескриптор:

әр дұрыс жауапқа 1балл


Қорытынды

5мин

Кохут қосымшасы 10 сұрақтан тұратын тапсырма оқушыларға береді

10 сұрақтан түратын тапсырмаға барлық оқушылар жауап беруі қажет





Дескриптор:

әр дұрыс жауапқа 1балл


Сабақтың соңы Рефлексия.

2 мин

«Ойды аяқта» әдісі

Кері байланыс :

- Бүгін мен білдім ...

- Мен үйрендім ...

- Қиындық тудырды ...

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2025
186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі