Материалдар / жануарлардың құрылысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жануарлардың құрылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
юмсролдж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
346
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

7.2А:Тірі организмдердің қоректенуіМектеп: НЗМ Тараз қаласы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:Жапырақтың құрылысы мен қызметі
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары:7.1.2.1 жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіру
Сабақтың мақсаты :Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау;Жапырақтың негізгі құрылымын анықтау;Жапырақ негізгі құрымы мен қызыметін байланыстыра алу.

Бағалау критерийлеріжапырақтың құрылысы мен қызметі білсе;жапырақтың ішкі құрылысын ажарата алса;лептесік, жапырақ фотосинтездеуші, суды буландырушы және газ алмастырушы арнайы мүше қызыметін сипаттай алса
Тілдік мақсаттар:Академиялық тілде ойын жеткізе алу;Биологиялық терминдерді дұрыс жаза алу.Пәндік лексика және терминологияҚоректену,крахмал, нәруыз, қант, май,фотосинтез,хлоропласт,мезофилл, борпылдақ паренхима,бағаналы паренхима,эпидермис,шаңдаққабат/кутикула, лептесік,флоэма және ксилема,өткізгіш ұлпа ,жасушааралық,тірек ұлпасы,өткізгіш шоқ (жүйке)Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:эпидермис бір-біріне тығыз жанасқан тірі жасушалардың ... қабатынан тұрады. Борпылдақ паренхиманың жасушалары ... пішінді. Бағаналы паренхима жасушаларында ... үдерісі белсенді жүреді. Суда қалқып жүретін өсімдіктердің жапырақтарында лептесік ... орналасады. Эпидермис жасушаларында хлоропласт болмайды. Сондықтан олар арқылы жарық ...Шаңдаққабат балауыздың жұқа қабатымен қапталған, ол өз кезегінде ... қызмет атқарады. Флоэма арқылы өсімдіктердің барлық ұлпалары мен мүшелеріне ... ерітінділері тасымалданады. Ксилеманың .. арқылы су барлық ұлпалар мен мүшелерге жеткізіледі
Құндылықтарды дарытуӨмір бойы оқу,
Пән аралық байланыс:Физика – судың сұйық күйден буға айналуы
АКТ пайдалану дағдыларыТаныстырылымда берілген ақпартпен жұмыс жасай алу, арқылы микроскоптан көргенін дайын суретпен салыстыру ноутбук арқылы.
Алдыңғы білімӨсімдік және жануарлар жасушасының құрамбірліктері (7.1.А бөлімі)
Сабақ барысы:
Сабақ қезеңдері:Сабақта орындалуы тиіс іс - әрекеттерРесурстар
Сабақтың басы:0 – 3 минут1.Ой шақыру:Мұғалім оқушылардан.«Қалай ойлайсыздар неге көптеген өсімдіктер жапырақсыз тіршілік ете алмайды»2.ЖАДА қалыптасады, сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады.



Слайд1
Сабақтың ортасы:3– 5 минут







5-7минут



7 –17 минут



17-27 минут



27-32 минут











32-39 минут39-40 минут



3. Зерттеу сұрақтарын қалыптастыру. Мұғалім оқушыларға сұрақтар дайындауды ұсынады. Ол сұрақтардың жауабын сабақ үдерісі үстінде жауап беріледі және мақсатқа жетуге арналған сұрақтар болуы керек. 4.Негізгі терминдермен жұмыс. Оқушыларға алдын ала дайындалған терминдер мен олардың анықтамасын береді.5.Ақпаратпен жұмыс. Жапырақтың ішкі құрылысымен танысу. Жеке жұмыс.6. Сызбамен жұмыс. Мұғалім оқушыларға жапырақ құрылысының таратады.Оқушылар сол парақ бетіне жапырақ құрылымын белгілеу қажет.Қызыметі мен құрылысын сәйкстендіру.7. Жапырақты ішкі құрылысын микроскоп арқылы зерттеу. Дайын микропрепарадтан жапырақ құрылысын зерделеу.(қауіпсіздік техникасын оқушылар назарына салу)Газалмасу, заттардың тасымалдануы, транспирация – судың булануы үдерістерін сипаттау. 8. Тексеру.Қалыптастырушы бағалау. Жазбаша жұмыс орындалады.9. Өзара тексеру.





Слайд

№1 қосымша



№2 қосымша

ноутбукМикроскоп , дайын препарад







Сабақтың соңы40-45минут VІІ. Рефлексия:Біз не жасадық?Не үшін жасадық?Қалай орындалды?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік ережелері

Барлық оқушылар Жапырақтың ішкі құрылысын сипаттай аладыОқушылардың көп бөлігіЖапырақ негізгі құрымымы мен қызыметін байланыстыра аладыКейбір оқушыларЖапырақ негізгі құрымымы мен қызыметін байланыстыра алады және зерттеу жұмысын өз ұсынысын енгізе алады

Жұптық жұмыста өзара бағалау

Өзара бағалау
Денсаулық сақтау технологиялары.Микропрепарадпен микроскоп арқылы жұмыс жасағанада қауіпсіздік ережесін сақтау.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Рефлексия:Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Қысқаша бағалау:Қандай екі мезет ең табысты (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?1:

2:

Қандай екі мезет Сабақты жақсартты (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?1:

2:

Мен сабақтан топ пен жекелеген адамдар туралы не білдім, келесі сабақта не айтамын?









Қосымша 1
қоректенукрахмал, нәруыз, қант, майфотосинтезхлоропластмезофиллборпылдақ паренхимабағаналы паренхимаэпидермисшаңдаққабат/кутикулалептесікфлоэма және ксилемаөткізгіш ұлпа жасушааралықтірек ұлпасыөткізгіш шоқ (жүйкеқоректенукрахмал, нәруыз, қант, майфотосинтезхлоропластмезофиллборпылдақ паренхимабағаналы паренхимаэпидермисшаңдаққабат/кутикулалептесікфлоэма және ксилемаөткізгіш ұлпа жасушааралықтірек ұлпасыөткізгіш шоқ (жүйке
қоректенукрахмал, нәруыз, қант, майфотосинтезхлоропластмезофиллборпылдақ паренхимабағаналы паренхимаэпидермисшаңдаққабат/кутикулалептесікфлоэма және ксилемаөткізгіш ұлпа жасушааралықтірек ұлпасыөткізгіш шоқ (жүйке қоректенукрахмал, нәруыз, қант, майфотосинтезхлоропластмезофиллборпылдақ паренхимабағаналы паренхимаэпидермисшаңдаққабат/кутикулалептесікфлоэма және ксилемаөткізгіш ұлпа жасушааралықтірек ұлпасыөткізгіш шоқ (жүйке




Қосымша 2




Қосымшы 3Тексеру жұмысыСабақтың мақсаты :жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты түсіндіруДескрипторлар:жапырақтың құрылысы мен қызметі білсе;жапырақтың ішкі құрылысын ажарата алса;лептесік, жапырақ фотосинтездеуші, суды буландырушы және газ алмастырушы арнайы мүше қызыметін сипаттай алса.Тапсырма1.Сәйкестендіру.Құрылымы мен қызыметін сәйкестендіру.

Жапырақ құрылымыҚызыметі
а) борпылдық1. фотосинтеза үдерісі жүреді
b) лептесік2.қоректік заттарды өткізеді
c) бағаналы жасушалар3.жасуша ішілік бөлігін күн сәулесінің күйдіруінен қорғайды

d) өткізгіш шоқтары4. өткізгіштік қызымет атқарады
e) мезофилл5. суды қорға сақтайды


Қосымшы 4Кілт:

Жапырақ құрылымы қызыметі
а) борпылдақ 5
b) лептесік4
c) бағаналы жасуша 3
d) өткізгіш шоғы2
e) мезофилл1




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!