Материалдар / Жануарлардың түрлері қандай болады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жануарлардың түрлері қандай болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын біледі. Көптеген оқушыла :Үй жануарларын қалай күту керек екендігін түсінеді. Кейбір оқушылар :Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады. Жануарлар туралы сөзжұмбақты шешеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
516
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:

Мұғалімнің есімі : Арғымбаева Жамила

Пән:Жаратылыстану

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлардың түрлері қандай болады?

Сабақ негізделген оқу мақсаты

1.2.2.2.Жабайы жануарларды үй жануарларынан ажырату

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жабайы жануарлардың үй жануарларынан айырмашылығын біледі.

Көптеген оқушыла :Үй жануарларын қалай күту керек екендігін түсінеді.

Кейбір оқушылар :Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

Жануарлар туралы сөзжұмбақты шешеді.

Бағалау критерийлері

Жануарлар түрлерімен танысады,айырмашылығын ажырытып айтады.

1.Жануарлармен танысады.

2.Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ажыратады.

3.Үй жануарлары және жабайы жануарларды топтастырады және бейнелейді.


Тілдік мақсаттар


Жабайы жануарлар, үй жануарлар,төл

Құндылықтарды дарыту

Жабайы және үй жануарларына камқорлық жасайды және еңбекпен шығармашылыққа баулу.Жануарларды қорғауға жанашырлыққа тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану,бейнелеу.

АКТ қолдану дағдылары

Слайд. Интерактивті тақта

Бастапқы білім

Жануарлар,өсімдіктерді салыстырады

Сабақ барысы


Топқа бөлу Белсенді оқыту

Нұсқау беру және айту

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

































Саралау















Бірлескен оқу

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

СShape1 абақтың басы

Психологиялық дайындық

Жабайы жануарлар мен үй жануарларының дыбысын салу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады .

«Мозайка» әдісі

Жабайы және үй жануарлардың суреттері арқылы топқа болемін

Д: Оқушылар жануарлардың суреттерінің қимасын жинау арқылы 3 топқа бөлінеді

1- топ Балапандар

Shape2

2- топ Ботақандар

Shape3 Shape4

3- топ Қошақандар

Shape6 Shape5









http://clipartix.com/wp-content/uploads/2016/12/Free-chicken-clipart-images.png

http://fr.seaicons.com/wp-content/uploads/2015/06/camel-icon.png







http://images.clipartpanda.com/lamb-clipart-sheep3.png


Сабақтың ортасы


«Поле чудес» әдісі «Төлін тап» ойыны

Дөңгелек шеңберге жануарлар суреттері бейнеленеді , шеңберді айналдыру арқылы нұсқау бағытындағы жануардың төлін атау

Дискриптор:

1.Үй жануарларын және төлдерін сәйкестендіреді.

2.Сиырдың төлі – бұзау.

3.Қойдың төлі – қозы.

4.Түйенің төлі – бота.



Кері байланыс « Қошеметпен» бағалау




Оқулықпен жұмыс:


Есте сақта!Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін жануарларды жабайы жануарлар дейді. Адамдар күтіп-баптайтын жануарларды үй жануарлары деп атайды.


2-тапсырма:Жабайы және үй жануарлары


Топтық жұмыс: «Орныңды тап» әдісі берілген суреттер бойынша оқушылар жануарларды орман немесе қорага орналастыру керек.


ҚОРА ТОҒАЙ

Дeскриптор:

1.Үй жануарларын біледі.

2.Жабайы жануарларды біледі.

3.Кейбір түрлерімен танысады.

Кері байланыс

«Смайликтермен бағалау»

Д:Оқушыларға смайликтер таратылады

түсіндім

түсіндім , сұрағым бар

түсінбедім


Постер қорғау

Дайын суреттер арқылы жасау

Мысалы : Иттің үйшігі, орман, түлкі , арыстан,қой, қора,тауық қора, жұмыртқа, күн, жем, су, астау,шөп,қоян.

1 топ Жабайы жануарлардың тіршілігі

2 топ Үй жануарлардың тіршілігі

3 топ Үй қүстарының тіршілігі

Дескриптор:

1.Дала , үй жануарларын және құстардың тіршілігі туралы біледі.

2. Тиісті суреттерді табады , орналастырады


Кері байланыс «Алқалар» бағалау




4- тапсырма Кілтпен жұмыс


Д:Үй жануарларымен жабайы жануарларды ажыратады

Тиісті белгілерді табады .





http://onfermer.ru/wp-content/uploads/2016/03/1-30.jpg

http://onfermer.ru/wp-content/uploads/2017/03/1-58.jpg

http://dogcentr.ru/wp-content/uploads/2014/05/561.jpg

http://sister.net.ua/wp-content/uploads/2015/02/original21126703.jpg

https://avatanplus.com/files/resources/mid/5751e02f9670415517d3ba00.png

http://mytoys.scene7.com/is/image/myToys/ext/3443113-01.jpg?$rtf_mt_pdp_mp_xl$

















http://atmagro.ru/wp-content/uploads/2013/03/mjasnye_porody_ovec3-1024x789.jpg


http://greenbelarus.info/files/4080d9de.jpg




































































http://gallery.yopriceville.com/Free-Clipart-Pictures/Trophy-and-Medals-PNG/Silver_Medal_PNG_Clip_Art




Кері байланыс «Бағдаршам әдісі»

Жасыл түсті - Мен бүгін бәрін жақсы орындадым

Қызыл түсті: - Мен тапсырманы жартылай орындадым.

«Сары түсті:- Менің сұрағым бар

.



Сабақтың соңы

Кері байланыс «Жарқыраған шамдар » әдісі

Д: Жанбаған шамдар таратылады

Оқушылар меңгергеніне қарай бояйды

Мен меңгердім

маған көмек керек

Маған қиын болды


Қосымша ақпарат

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Жануарларға күтім жасағанда қауіпсіздік ережесін сақтау





«Поле чудес» әдісі

Үй жануарларын және төлдерін сәйкестендіруге қолдау жасау .

Жабайы және үй жануарлары

Жануарларды орман немесе қорага орналастыруды білуге қолдау жасадым.

Постер қорғау

Жабайы жануарларды бейнелеуге қолдау жасадым .





  1. «Қошемет»

  2. «Смайликтер»

  3. «Алқалар»

  4. «Бағдаршам»

  5. «Жарқыраған шамдар»










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!