Сабақ тақырыбы: Жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
Бөлім: |
Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Есилбекова Жадыра |
|
|
Күн: |
Сыныбы : 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру .
|
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: « Сағат дос» ойыны бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады. «Әр түрлі жануарлар суретіі» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Сағат дос» ойыны арқылы жағымды ахуал орнатады . «Әр түрлі жануарлар суреті» бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі фигуралар Балық, бақа, көбелек |
||||||||||||||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» тәсілі арқылы сұрайды. « Миға шабуыл» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Ыстық орындық» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -топ «Омыртқасыздардың тыныс алуы» 2- топ «Омыртқалылардың тыныс алуы» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Оқулықтағы ақпаратпен танысады, постер жасап қорғайды. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||||||||||||||||||
|
10 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Суретке мұқият қараңыз
а- біржасушалылар, b- қосмекенділер, с- тікентерілер, d- бунақденелілер, е- балықтар, f-сүтқоректілер (а) Берілген ағзалардың тыныс алу мүшелерін атаңыз. (b) Ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттаңыз. 2-тапсырма №4. жәндіктер, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы кестені орындаңдар!
3-тапсырма (ЕБК) Суретті мұқият қарап, торкөздерге қажетті сөздерді жаз.
Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.
|
суретке мұқият қарап, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы кестені орындайды. . Суретті мұқият қарап, торкөздерге қажетті сөздерді жазады. |
Дескриптор : омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды; - омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды; - ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттайды. Жалпы балл -6 Дескриптор: жәндіктер, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырады: Жалпы балл-4 Дескриптор : жәндіктің тыныс алу мүшелерін анықтайды; Жалпы балл-4 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс « Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы |
Кесте |
||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §27 оку |
|
|
|
Оқушы аты-жөні ___________________________________
|
Оқу мақсаты |
Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
|
Дескриптор
|
Тыныс алу процесіне анықтама береді Көмірқышқыл газын анықтайды |
|
Тапсырма 1 Тыныс алу - ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. Т 1 тәуліктен кейін апсырма 2 Оқушылар суреттегі берілгендей бойынша тәжірибе жүргізді
Әк суы Әк суы Тәжірибе басында (а)(i)тәжірибеде неліктен әк суын қолданғаның түсіндіріңіз ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. (ii)Тәжірибе басында және тәуліктен кейін ауа құрамын сипаттаңыз ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың тыныс алу мүшелері
Жануарлардың тыныс алу мүшелері
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
Бөлім: |
Заттардың тасымалдануы |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Есилбекова Жадыра |
|
|
Күн: |
Сыныбы : 7 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Жануарлардың тыныс алу мүшелері
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін салыстыру .
|
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтар |
|
|
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: « Сағат дос» ойыны бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады. «Әр түрлі жануарлар суретіі» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Сағат дос» ойыны арқылы жағымды ахуал орнатады . «Әр түрлі жануарлар суреті» бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі фигуралар Балық, бақа, көбелек |
||||||||||||||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» тәсілі арқылы сұрайды. « Миға шабуыл» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Ыстық орындық» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. «Миға шабуыл» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -топ «Омыртқасыздардың тыныс алуы» 2- топ «Омыртқалылардың тыныс алуы» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Оқулықтағы ақпаратпен танысады, постер жасап қорғайды. |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||||||||||||||||||
|
10 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Суретке мұқият қараңыз
а- біржасушалылар, b- қосмекенділер, с- тікентерілер, d- бунақденелілер, е- балықтар, f-сүтқоректілер (а) Берілген ағзалардың тыныс алу мүшелерін атаңыз. (b) Ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттаңыз. 2-тапсырма №4. жәндіктер, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы кестені орындаңдар!
3-тапсырма (ЕБК) Суретті мұқият қарап, торкөздерге қажетті сөздерді жаз.
Тапсырма орындау барысында бағыт бағдар беріп, қолдау көрсетеді.
|
суретке мұқият қарап, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырмалы кестені орындайды. . Суретті мұқият қарап, торкөздерге қажетті сөздерді жазады. |
Дескриптор : омыртқасыз жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды; - омыртқалы жануарлардың тыныс алу мүшелерін атайды; - ағзалардың мекен ету ортасы мен тыныс алу ерекшелігінің байланысын сипаттайды. Жалпы балл -6 Дескриптор: жәндіктер, балықтар мен адамның тыныс алу мүшелері құрылысының ерекшеліктерін зерттеп, салыстырады: Жалпы балл-4 Дескриптор : жәндіктің тыныс алу мүшелерін анықтайды; Жалпы балл-4 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс « Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар «Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» тәсілі арқылы |
Кесте |
||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §27 оку |
|
|
|
Оқушы аты-жөні ___________________________________
|
Оқу мақсаты |
Өсімдіктердегі тыныс алуды зерттеу |
|
Дескриптор
|
Тыныс алу процесіне анықтама береді Көмірқышқыл газын анықтайды |
|
Тапсырма 1 Тыныс алу - ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. Т 1 тәуліктен кейін апсырма 2 Оқушылар суреттегі берілгендей бойынша тәжірибе жүргізді
Әк суы Әк суы Тәжірибе басында (а)(i)тәжірибеде неліктен әк суын қолданғаның түсіндіріңіз ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. (ii)Тәжірибе басында және тәуліктен кейін ауа құрамын сипаттаңыз ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………….. |
|
шағым қалдыра аласыз















