Сабақ тақырыбы: Жануарлардың зәр шығару жүйесінің эволюциясы
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Стикер» түсі бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. Додокоэдр» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Стикер» түсі бойынша топтарға бірігеді. «Додокоэдр» ойыны арқылы жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Ағаш суреті |
||||||||||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы Цифрлық платформа арқылы сұрайды.
Өсімдік бөлінділерінің ерекшелігі https://wordwall.net/resource/64675838 «Кинометафора» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Бүйрек құрылысы және қызметі |
Цифрлық платформа арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран Суреттер Бүйрек құрылысы және қызметі |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -топ «Қарапайымдардың зәр шығару жүйесі» 2- топ «Ұлулар мен шаянтәрізділердің бөліп шығару жүйесі» 3-топ «Өрмекіштәрізділер мен жәндіктердің шығару жүйесі» 4-топ «Балықтар мен сүтқоректілердің шығару жүйесі» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады. |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Интернет ресурстарын косымша қолданады |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||||||||||||||
|
15мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Жеке жұмыс (а) Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіріңіз.
2-тапсырма Суретке қараңыз.
(b) Берілген ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттаңыз.
(с) Бұл ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіріңіз
3-тапсырма ЕБК Суретті мұқият қараңыз
|
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіреді.
Берілген ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттайды. Бұл ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді. 1-санымен көрсетілген құрылымның атауын тауып, қызметін сипаттайды |
Дескриптор : омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді; омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді; Жалпы балл -5 Дескриптор: жануарларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімін сипаттайды; ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді. Жалпы балл-5 Дескриптор : 1-санымен көрсетілген құрылымның атауын жазады; қызметін сипаттайды; Жалпы балл-3 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс «СМС» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар « СМС» арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: « СМС» арқылы |
Кесте |
||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 31 оку |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың зәр шығару жүйесінің эвоюциясы 7 сынып
Жануарлардың зәр шығару жүйесінің эвоюциясы 7 сынып
Сабақ тақырыбы: Жануарлардың зәр шығару жүйесінің эволюциясы
|
Сабақ барысы/уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Стикер» түсі бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. Додокоэдр» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Стикер» түсі бойынша топтарға бірігеді. «Додокоэдр» ойыны арқылы жағымды ахуал орнатады . |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Ағаш суреті |
||||||||||||||||
|
3 мин |
ІІ Үй тапсырмасы Цифрлық платформа арқылы сұрайды.
Өсімдік бөлінділерінің ерекшелігі https://wordwall.net/resource/64675838 «Кинометафора» тәсілі арқылы төңірегінде ой қозғайды, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. Бүйрек құрылысы және қызметі |
Цифрлық платформа арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран Суреттер Бүйрек құрылысы және қызметі |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, Топтық жұмысты ұйымдастырады. 1 -топ «Қарапайымдардың зәр шығару жүйесі» 2- топ «Ұлулар мен шаянтәрізділердің бөліп шығару жүйесі» 3-топ «Өрмекіштәрізділер мен жәндіктердің шығару жүйесі» 4-топ «Балықтар мен сүтқоректілердің шығару жүйесі» тақырыбы бойынша оқулықтағы ақпаратпен танысуды ұсынады. |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, топтык жұмыс орындайды. Интернет ресурстарын косымша қолданады |
Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі |
А4 парағы Маркер флипчарт |
||||||||||||||||
|
15мин |
Сабақты бекіту тапсырмалары. 1-тапсырма Жеке жұмыс (а) Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіріңіз.
2-тапсырма Суретке қараңыз.
(b) Берілген ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттаңыз.
(с) Бұл ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіріңіз
3-тапсырма ЕБК Суретті мұқият қараңыз
|
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерін сәйкестендіреді.
Берілген ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімі қандай қосылыс түрінде бөлінетінін сипаттайды. Бұл ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді. 1-санымен көрсетілген құрылымның атауын тауып, қызметін сипаттайды |
Дескриптор : омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді; омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді; Жалпы балл -5 Дескриптор: жануарларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімін сипаттайды; ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді. Жалпы балл-5 Дескриптор : 1-санымен көрсетілген құрылымның атауын жазады; қызметін сипаттайды; Жалпы балл-3 |
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
||||||||||||||||
|
Сабақ тың соңы 4 мин |
Кері байланыс «СМС» арқылы кері байланыс жасауды ұсынады |
Қатысушылар « СМС» арқылы кері байланыс жасайды |
Кері байланыс: « СМС» арқылы |
Кесте |
||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы § 31 оку |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















