|
Бөлім: |
«Бөліпшығару» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат Саматұлы |
|
Күні: |
12.03.2025.ж |
|
Сыныбы: 7 «а,ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Жануарлардыңбөліпшығаружүйелері. Жануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру. § 35. Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңзәршығаружүйелерініңқұрылысы.БЖБ(20 мин) |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
7.1.5.3 - омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру; |
|
Сабақтыңмақсаты: |
омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстырады; |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықтыояту
|
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушыларменсәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымдыахуалтуғызуүшін«Жүректенжүрекке»әдісінпайдаланып, оқушыларбір- бірінежақсытілектерайтуарқылыбір-біріне жүрек береді;
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
презентация
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Қарапайымды жәндіктер деп қандай жәндіктерді айтады? Омыртқасыз жәндіктер деп қандай жәндіктерді атайды? Омыртқалы жануарларға қандай жануарлар жатады? Зәр шығару дегеніміз не? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерінсәйкестендіріңіз.
|
Бағалау критерийі:
-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді – 2 балл; - омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді-2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөз ойымен бөліседі.
Суреткеқараңыз.
(b) Берілгенағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы өніміқандайқосылыстүріндебөлінетінінсипаттаңыз. (с) Бұлағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы өнімініңәртүрлі болу себебінтүсіндіріңіз.
|
Бағалау критерийі:
-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-жануарларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімін сипаттайды-2 балл; - ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді-2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінжинақтаутапсырмасыберіледі.
Оқулық ... беттеріндегісуреттердіпайдаланаотырып, дәптергекестесызыптолтырыңдар.
|
Бағалау критерийі:
- омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің ерекшеліктерін зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін анықтайды – 1 балл; -омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды – 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады.
БЖБ(20 мин) |
Бағалау критерийі:
- бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-берілген тапсырмаларды орындайды;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. § 35. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысы.
Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. § 35. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысы.
|
Бөлім: |
«Бөліпшығару» |
|
Педагогтіңаты-жөні: |
Сарсембаев Қанат Саматұлы |
|
Күні: |
12.03.2025.ж |
|
Сыныбы: 7 «а,ә» |
Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы: |
Жануарлардыңбөліпшығаружүйелері. Жануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру. § 35. Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңзәршығаружүйелерініңқұрылысы.БЖБ(20 мин) |
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
7.1.5.3 - омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру; |
|
Сабақтыңмақсаты: |
омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстырады; |
Сабақтыңбарысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықтыояту
|
І.Ұйымдастырукезеңі: а) Оқушыларменсәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымдыахуалтуғызуүшін«Жүректенжүрекке»әдісінпайдаланып, оқушыларбір- бірінежақсытілектерайтуарқылыбір-біріне жүрек береді;
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады; |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу |
«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады; |
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
презентация
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынанытүсіну
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі. Қарапайымды жәндіктер деп қандай жәндіктерді айтады? Омыртқасыз жәндіктер деп қандай жәндіктерді атайды? Омыртқалы жануарларға қандай жануарлар жатады? Зәр шығару дегеніміз не? |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
п |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасы Мағынанықолдану
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады. Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерінсәйкестендіріңіз.
|
Бағалау критерийі:
-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді – 2 балл; - омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін сәйкестендіреді-2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныталдау
|
Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөз ойымен бөліседі.
Суреткеқараңыз.
(b) Берілгенағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы өніміқандайқосылыстүріндебөлінетінінсипаттаңыз. (с) Бұлағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы өнімініңәртүрлі болу себебінтүсіндіріңіз.
|
Бағалау критерийі:
-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-жануарларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімін сипаттайды-2 балл; - ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді-2 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныжинақтау
|
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінжинақтаутапсырмасыберіледі.
Оқулық ... беттеріндегісуреттердіпайдаланаотырып, дәптергекестесызыптолтырыңдар.
|
Бағалау критерийі:
- омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің ерекшеліктерін зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін анықтайды – 1 балл; -омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды – 1 балл; |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңортасымағынаныбағалау |
Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады.
БЖБ(20 мин) |
Бағалау критерийі:
- бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)
|
Дескриптор:
-берілген тапсырмаларды орындайды;
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Кері байланыс
|
«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз



резентация
















