Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. § 35. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жануарлардың бөліп шығару жүйелері. Жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстыру. § 35. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп шығару жүйелерінің құрылысын салыстырады;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

«Бөліпшығару»

Педагогтіңаты-жөні:

Сарсембаев Қанат Саматұлы

Күні:

12.03.2025.ж

Сыныбы: 7 «а,ә»

Қатысушыларсаны: Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы:

Жануарлардыңбөліпшығаружүйелері. Жануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру.

§ 35. Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңзәршығаружүйелерініңқұрылысы.БЖБ(20 мин)

Оқубағдарламасынасәйкесоқумақсаты

7.1.5.3 - омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстыру;

Сабақтыңмақсаты:

омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерініңқұрылысынсалыстырады;

Сабақтыңбарысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықтыояту


І.Ұйымдастырукезеңі:

а) Оқушыларменсәлемдесу, түгендеу. Психологиялықжағымдыахуалтуғызуүшін«Жүректенжүрекке»әдісінпайдаланып, оқушыларбір- бірінежақсытілектерайтуарқылыбір-біріне жүрек береді;


Оқушылар ұстазымен амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады;

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Рисунок 25



Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.


Рисунок 29374


Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация

Рисунок 8


Сабақтыңортасымағынанытүсіну

Рисунок 9




Оқушыларғажалпыламатөмендегісұрақтарберіледі.



Қарапайымды жәндіктер деп қандай жәндіктерді айтады?

Омыртқасыз жәндіктер деп қандай жәндіктерді атайды?

Омыртқалы жануарларға қандай жануарлар жатады?

Зәр шығару дегеніміз не?


(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


пРисунок 10 резентация

Сабақтыңортасы

Мағынанықолдану


Рисунок 11



Оқушыларғажалпыламатөмендегіқолданутапсырмаларыберіледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


Омыртқасызжәнеомыртқалыжануарлардыңбөліпшығаружүйелерінсәйкестендіріңіз.

Бөліпшығарумүшелері

Жануарлар

A. Жасыл без

B. Нефридия

C. Мальпигийтүтігі

D. Жиырылғыш вакуоль

E. Бүйрек

I. Адам

II. Теңізшаяны

III. Бунақденелілер

IV. Қарапайымыдаз

V. Жұмырқұрттар


a

b

c

d

e








Бағалау критерийі:


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп

шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-омыртқасыз жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін

сәйкестендіреді – 2 балл;

- омыртқалы жануар түрлері мен бөліп шығару мүшелерін

сәйкестендіреді-2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтыңортасымағынаныталдау


Рисунок 12


Оқушыларғажалпыламатөмендегіталдаутапсырмасыберіледі. Әроқушыөз ойымен бөліседі.


Суреткеқараңыз.

(b) Берілгенағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы

өніміқандайқосылыстүріндебөлінетінінсипаттаңыз.

(с) Бұлағзаларданәруыздықыдыраудыңсоңғы

өнімініңәртүрлі болу себебінтүсіндіріңіз.


Бағалау критерийі:


-Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың бөліп

шығару жүйелерінің құрылысын анықтайды;



(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-жануарларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімін сипаттайды-2 балл;

- ағзаларда нәруыздық ыдыраудың соңғы өнімінің әр түрлі болу себебін түсіндіреді-2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтыңортасымағынаныжинақтау


Рисунок 13




Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінжинақтаутапсырмасыберіледі.


Оқулық ... беттеріндегісуреттердіпайдаланаотырып, дәптергекестесызыптолтырыңдар.


Жануарлар тобы

Зәр шығару жүйесінің ерекшеліктері

1

Қарапайымдылар (амеба,эвглена)


2

Буылтық құрттар (жауынқұрты)


3

жәндіктер


4

Балықтар


5

Қосмекенділер


6

Құстар


7

Сүтқоректілер




Бағалау критерийі:


- омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің ерекшеліктерін зерделейді;




(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-омыртқасыз жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін анықтайды – 1 балл;

-омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды – 1 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Сабақтыңортасымағынаныбағалау

Оқушыларғабұгінгітақырыпбойыншаалғанбілімдерінбағалаутапсырмасыберіледі. Әрорындағаноқушыбағаланады.



БЖБ(20 мин)

Бағалау критерийі:


- бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларын зерделейді;


(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-берілген тапсырмаларды орындайды;


Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс




Рисунок 29367

«Шульманның үш көмекшісі» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».



Рисунок 29369


Рисунок 29370



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.05.2025
167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі