Мерзімі:
Сыныбы: 7
«Ә»
Мерзімі:
Сайыс
тақырыбы: «Жаным толы
жақсылық»
Мақсаты: Қатысушылардың рухани
қасиеттерін анықтай отырып, сыйластыққа, бірін-бірі құрметтеуге,
адамгершілікке,мейірімділікке, ізгілікке баулу; патриоттық
сезімдерін оята отырып, туған жерін сүюге
тәрбиелеу.
Сайыс
барысы:
Кіріспе сөз:
-Құрметті
оқушылар, ұстаздар, сайысымыздың қонақтары! Мектебімізде өтіп
жатқан өзін-өзі тану пәні онкүндігінің аясында өткелі отырған
«Жаным толы жақсылық» атты сайыс-сабағымызға қош
келдіңіздер!Бүгінгі шарамыз –сайыс түрінде өтпек. 6 «а» сыныбының
оқушыларының көмегімен таратылған қағаздар арқылы бүгінгі
қатысушыларымыз анықталды. Барлығы 12 оқушы және 4
мұғалім.
Топқа бөлу.
Алдымен
оқушылар берілген фигураларды, сосын мұғалімдер таңдап екі топқа
бөлінеді.
Тапсырма.
Топ
басшысын сайлап, топқа ат қою. (Топ басшысы шығып
өзін-өзі таныстырады, топтың атын айтып, топ мүшелерімен таныстырып
өтеді)
Сайысты бағалау: Адамның адамгершілік,
рухани қасиеттерін ешқандай санмен бағалау мүмкін емес. Сондықтан
бүгінгі сайысымызды көрермендер топтың ұйымшылдығын,
тапқырлықтарын,бір-біріне деген қарым-қатынастарын дауыс беру
арқылы бағалайды. Дауыс берген тобына жұлдызша
жапсырады.
Сайыстың 1-ш кезеңі:
1-ші
кезең – «Есімің кім?» деп аталады.Адам өмірге келгенде ең бірінші
оған есім беріледі. Есім берілерде ешкім сенен сұрамайды. Сондықтан
көпшілігіне өз есімдері ұнамай жататыны бар, сондай-ақ өз есімін
жақсы көретіндері де бар. Енді соны анықтасақ.Бұл кезеңнің шарты:
Көзімізді жұмып, өз есіміңіздің ұнайтын, ұнамайтындығын
саусағыңызбен көрсету. (Тақтада үлгілері
болады).
Бағалау түрі: Қай топта көп саусақ
көрінді, сол топ дауысқа ие болады.
2-ші кезең:
2-ш кезең
– «Лабиринт» деп аталады. Шарты: бір топ ортаға шығады. Қолдарына
лабиринт сурет бар мата беріледі. Дөңгелекшені сол лабиринттен
сөйлемей шығару керек. Ойын шарты бұзылған жағдайда 1 ғана
мүмкіндік беріледі.
Бағалау түрі: Топтың ұйымшылдығы,
бір-бірін сөзсіз ұғынулары, шартты бұзбауы.
3-ші кезең: - «Сурет салдым сүйсіне» деп
аталады. Шарты: топтың алдында ақ қағаз және желім ғана жатады.
Алдарына қосымша жыртылған түрлі-түсті қағаздар тастаймын. Сол
жыртылған қағаздарды жапсыру арқылы белгілі бір тақырыпта сурет
салу қажет. (5 мин)
Бағалау түрі: Белгілі бір тақырыптың
шығуы, топтың ұйымшылдығы, суреттің толық аяқталуы,
әдемілігі.
Көрермендермен ойын.Орындықтарының шетіне сан жапсыру.
Санның номеріне байланысты сұрақ қою.
-
Қ әріпінен басталатын
Қазақстанның 3 қаласын ата
-
Мектеп асханасында
неше терезе бар?
-
Мектеп медбикесінің
толық аты-жөнін ата
-
Мектеп ауласында неше
орындық бар?
-
Биыл Күршім ауданына
неше жыл?
4-ші кезең: - «Ән – көңілдің ажары»
деп аталады. Шарты: топ басшысы алдымен тақырып таңдайды, топ болып
әнге қосылып орындайды.
Бағалау түрі: Топтың түгел қосылып
орындауы, орындау шеберліктері
5-ші кезең: - «Нысана» деп аталады.
Шарты: Бір топтың қатысушылары ортаға шығып байланған жіпті екі
қолдарымен ұстайды. Жіптің астына бос пластик бөтелке қойылады, ал
жіптің үстіне қалам қойылады, сол қаламды бос бөтелкенің ішіне
салу.
Бағалау түрі: Топтың ұйымшылдығы,
шартты бұзбауы.
6-шы кезең: - «Театр» деп аталады.
Шарты: Алдымен топ басшылары тақырып таңдайды, сосын бүкіл топтың
мүшелері кейіпкерлерді таңдайды. Таңдап болған соң сол
кейіпкерлерді сомдай отырып, тақырыпты ашу.
Бағалау түрі: Топтың ұйымшылдығы,
тақырыпты ашуы, актерлік шеберліктері, уақытты тиімді
пайдалануы.
Көрермендермен ойын.Орындықтарға әріптерді
жапсыру.
-
А – әрпінен
басталатын 4 мемлекетті ата
-
Е – әрпінен
басталатын 3 мақал айт.
-
Г – әріпінен
басталатын 4 мұғалімнің атын ата.
-
С – әрпінен
басталатын 5 мұғалімнің тегін ата.
-
Т – әрпінен
басталатын 3 жануарды ата.
Сайысты қорытындылау: Екі топтың алған
дауыстарын санау, жеңімпаз топты анықтау. Мадақтау, мақтау,
қолпаштау.