Материалдар / Жапондық сабақ беру үлгілерін география сабақтарында қолдану негіздері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жапондық сабақ беру үлгілерін география сабақтарында қолдану негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
жоба оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2018
298
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Lesson Study» -дің талдауы Жалпы пәндер бойынша Топ мүшелері

Қалкөзова А

Тайтенова ШАймұратова ММырзағалиева А

Lesson Studyбұл сыныптағы іс-әрекеттегі зерттеу жұмысының ерекше түрі, ол мұғалімдер топтарының Lesson Studyді бірлесіп жоспарлауын, оқуын, қадағалауын және талдауын көздейді.Осы орайда ақпан айында 7"А"  сыныбында білім сапасын көтеру, сонымен бірге пән мұғалімдерінің өзара тәжірибе алмасуын, кәсіби шеберлігін, бақылау дағдыларын дамыту мақсатында пән мұғалімдерімен бірлесіп Lesson Study өткізілді. Топ құрамы бірлестік жетекшісі Абу Айдана , Аймұратова Маржан Танирбергеновна III деңгей мұғалімі, II деңгей мұғалімі Қалкөзова Айгүл Оспановна , Мырзағалиева Ақнұр Досқалиевна белгіленді.Неге осы сынып таңдалып алынды?Себебі   Аймұратова Маржан тізбектелген 4 сабаққа жоспар құрып,зерттеу жүргізу үшін мұғалімдердің бірлесуімен Lesson Study-ді өткізу жоспары құрылды.Біз қатысушылар үш А, В, С деңгейіндегі оқушыларды таңдап алдық.А деңгейіндегі оқушы «Үлгерімі өте жақсы» А. есімді оқушы, В деңгейінде «Үлгерімі жақсы»  Н. есімді оқушы, С деңгейінде «Үлгерімі орташа»А. есімді оқушыны таңдап алып, талдау жұмыстарын жүргіздік. Әрбіреуіне мінездеме беріліп, жан-жақты қарастырдық. Зерттеуге қатысушы мұғалімдер  оқушыларды бақылап отырды.Нәтижесінде Lesson Study өткізу үшін «Білім сапасын арттыру мақсатында топтық жұмыстың тиімділігі » тақырыбы таңдалып , келесідей күтілетін нәтиже анықталды:Тақырып бойынша топтық жұмыс жасай аладыТұйық етістікті қолданып, талдай білуге дағдыланадыТілдің қоғамдағы рөлі жайлы айта біледі



 Оқушылардың қазақ тілінде сауатты сөйлеу дағдысын қалыптасадыЖалғау түрлерін ажырата біледіҚазақ тілінің ерекшеліктерін түйсіне білуге үйренедіМәтіндердің мағынасын түсініп оқуға үйренедіСұрақтарды талдау және солармен жұмыс жасай аладыОқушылардың оқыған дүниесінен белгілі бір қорытындышығара білу дағдысы қалыптасадыӨткен тақырыптарға талдау жасай біледіӨз алған білімін саралап, жинақтап, бағалай білуге дағдыланадыТоптық жұмыс нәтижесінде оқушылардың бір-бірінедеген жолдастық қарым-қатынасы артадытоптық жарыстар кезінде топ жетекшінің ұйымдастыру қабілетінің арта түсетіндігі байқалады

оқушы бағалауының әділ болатындығы  жәнебірнеше оқушыны бағалау мүмкіндігі туатындығы белгілі болады-Берілген тапсырманы отырыпжоспар құра алады;-Берілген мәтін бойынша тапсырмаларды , орындайды-Берілген мәтіннен негізгісін сұрыптай алады;-Оқыған материалдары бойынша диалог құрай аладыТопта шығармашылық қабілеттері дамып,өз ойын ашық айта алады;-Білім сапасы артады.Lesson Study үш цикл бойынша өткізілді. 1-циклде алғашқы зерттеу сабағы бірлесіп жоспарланып, өткізілді, сабақ соңынан оқушылармен сұхбат жүргізіліп, олардың пікірлері ескеріле отырып,  зерттеу жүргізуші мұғалімдер бірлесе талдау жасап,
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!