Материалдар / Жапония. Экономикалық – географиялық жағдайы

Жапония. Экономикалық – географиялық жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
география пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
915
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сынып: 11 «А» Күні: 21.09.2018жМектеп: Ш.Уәлиханов жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Туримбетова Кулайм



Сабақтың тақырыбы


Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайы

Сабақтың мақсаттарыТақырыптың мазмұнын меңгеру арқылы топпен жұмыс істеу идеясына пайдаланады
Күтілентін нәтижесі: Жапония. Экономикалық –географиялық жағдайын біледі, түснеді және шығармашылық жұмыспен айналасуда пайдаланады
Негізгі идеялар:Жапониямен танысу. тақырып материалдарының технологиялық тәсілдерімен танысу арқылы тақырыпты терең меңгеру.
Сабақта қолданылатын материалдар:
  • Үлестірмелі материалдар, маркер
  • Карта мен глобус, маркр
  • Оқыту әдістері:Миға шабуылАвтрорлық орындықЖигсо әдісіпроблемалық сұрақ, деңгейлеп оқыту,ББҮ
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма


    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлуОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу


    I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындауМұғалім берген тапсырманы орындау


    II.Ой қозғау «Жигсо 2» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасау: Оқушылар көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет керек
    Шаруашылығының негізгі даму бағытары» туралы білімдерін тексеру, жаңак тақырыпқа бастама жасау (сұрақ-жауап) (8 мин)

    III.Мағынаны ашу: «Жапоня» тақырыбы туралы әр топ өз жұмыстарын дайындайды «Авторлық орындық» әдісі / 7 мин/

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату, кітаптан жұмысӨз материалдарын дайындау Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты түсіндіреді


    IV.Топпен жұмыс (7 мин) Постермен жұмыс

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратыладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
    Постерде жасалатын тақырыптар әр топқа:1 топ Жапония туралы малғұматтар 2 топ Экономикалық –географиялық жағдайы V.Сергіту сәті: (1 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау
    VI.Проблемалық сұрақтарЖаңа тақырыпқа қатысты оқушылар бір- біріне сұрақтар дайындайды (кітаппен картамен жұмыс, талдау, бағалау) (6 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу


    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (3 мин)1.Жапония қандай мемлект?2. Экономикалық жағдай қандай?
  • Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  • Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)Екі жұлдыз бір тілек
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)Топтық бағалау
    X.Үй тапсырмасы:1) Негізгі текст. 2) Кескін картаға түсіру. 3) Шығармашылық тапсырма






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ