«Тәй-тәй» бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 15.09.17
Білім беру: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Достарыма арналған үй»
Мақсаты: қоршаған орта және үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту; балаларды қайшымен жұмыс істеуге үйрету; техникалық қауіпсіздік ережелері туралы түсіндіру; төртбұрыш, шаршылармен үйдің қабырғасын, үшбұрышпен үйдің шатырын жасауға болатындығын түсіндіру. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Қайырылымдылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: ит пен мысықтың түрлі тұқымының суреті, түрлі түсті қағаздан жапсырмалар, қайшы, сулық, желім, үлестірмелі материалдар, қиылып алынған ит пен мысық жапсырмалары.
Сөздік жұмыс: шуақ, адал.
Билингвальді компонент: ит – собака, мысық – кошка, достар – друзья, үйшік – конура
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Тақтаға иттің және мысықтың түрлі тұқымдарының суреттерін ілу. Жұмбақ Ырылдайды, үреді, Үй маңында жүреді Иесін ол біледі, Бөтен біреу келсе егер Үріп белгі береді. Мақал Ит – адамның досы. Жұмбақ Түссе күннің шуағы, Көзін жұмып алады. Жылы жерді сүйеді, Беті-қолын жуады. Сөздік жұмыс: шуақ, адал. |
Балалар жылулық шеңберіне тұрады. |
|
|
Ғажайып сәт
Педагог жұмсақ ойыншықтар: ит және мысықты көрсетеді.
|
Екінші орталықтағы балалар ойыншықтарға арнап үй құрастырып, соңынан барлық құрастырған үйлерді біріктіріп қалашық (городок) жасайды.
Балалар қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастыру шылық – ізденістік |
||
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
|
Біз бүгін үйді жапсыруды туралы білдік.
Ия, ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады. |
|
Балалар, бүгін біз не туралы білдік? -Сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қайшымен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасын сақтайды,
үйшік жасайды.
Игереді: ит және мысық
тұқымдарының бірнеше түрі бар екендігің, олардың бір –бірінен айырмашылықтарын
Меңгереді: шаршы,тіктөртбұрыш,
үшбұрышты қолданып үйшік жасайды.
«Тәй-тәй» бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 13.10.17
Білім беру: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Піскен алмалар
Мақсаты: домалақ пішін туралы білімдерін бекіту. Домалақ пішінді алу үшін балаларға шаршының бұрыштарын кесіп алуды үйрету. Жапсырғанда мұқият жапсыруды үйрету.
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: жеміс-жидектер, көкеністер, қызыл, сары, жасыл алма суреттері, ақ бетше қағаз, сары, қызыл, жасыл, шаршы пішінді қағаздар, желім, сүрткіш.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
-Балалар, қазір жылдың ұай мезгілі? -Күз мезгілі туралы өлең оқып берейін Беркесін сыйлауға Өлкемізге күз келді Жемістерін жинауға Шақырады біздерді |
Күз мезгілі |
|
|
Күз мезгілінде нелер піседі? Өздерің айтқандай, жеміс-жидек көкеністердің қайда қсетіне тоқталайық Д.о: Не қайда өседі? Г.Әлімбаеваның « Алма бағында» әңгімесін оқып беру. Балалар әңгіме не туралы? Алманы не үшін күтіп баптайды? Алма қандай? Қандай пішінді? Қандай түсті? Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Шапалақты қосқанда Болады он саусақ Бүгін біз тіктөртбұрышты қию арқылы шаршы пішінді қағаз жасаймыз. Балалар орыс тілінде алманы –яблоко деп атаймыз. Д.О: Кім жемісті көп жинайды? |
Жемістер мен көкеністер
Көкеністер бақшада, Жеміс жидектер ағашта
Алма бағы Алма домалақ Сары, жасыл, қызыл
Саусақтарымен қимылдар жасайды. қаталайды |
|
Ұйымдастыру шылық – ізденістік |
||
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
|
Біз бүгін алма туралы білдік.
Ия, ұнады. |
|
Балалар, бүгін біз не туралы білдік? -Сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: көкеністермен жеміс жидектердің қайда өсетінін
Меңгереді: шаршыдан домалақ пішінді қиып алуды.
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жапсыру"Достарыма арналған үй"
Жапсыру"Достарыма арналған үй"
«Тәй-тәй» бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 15.09.17
Білім беру: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: «Достарыма арналған үй»
Мақсаты: қоршаған орта және үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту; балаларды қайшымен жұмыс істеуге үйрету; техникалық қауіпсіздік ережелері туралы түсіндіру; төртбұрыш, шаршылармен үйдің қабырғасын, үшбұрышпен үйдің шатырын жасауға болатындығын түсіндіру. Тілдерін дамыту. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру. Қайырылымдылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: ит пен мысықтың түрлі тұқымының суреті, түрлі түсті қағаздан жапсырмалар, қайшы, сулық, желім, үлестірмелі материалдар, қиылып алынған ит пен мысық жапсырмалары.
Сөздік жұмыс: шуақ, адал.
Билингвальді компонент: ит – собака, мысық – кошка, достар – друзья, үйшік – конура
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
Тақтаға иттің және мысықтың түрлі тұқымдарының суреттерін ілу. Жұмбақ Ырылдайды, үреді, Үй маңында жүреді Иесін ол біледі, Бөтен біреу келсе егер Үріп белгі береді. Мақал Ит – адамның досы. Жұмбақ Түссе күннің шуағы, Көзін жұмып алады. Жылы жерді сүйеді, Беті-қолын жуады. Сөздік жұмыс: шуақ, адал. |
Балалар жылулық шеңберіне тұрады. |
|
|
Ғажайып сәт
Педагог жұмсақ ойыншықтар: ит және мысықты көрсетеді.
|
Екінші орталықтағы балалар ойыншықтарға арнап үй құрастырып, соңынан барлық құрастырған үйлерді біріктіріп қалашық (городок) жасайды.
Балалар қимылмен орындайды. |
|
Ұйымдастыру шылық – ізденістік |
||
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
|
Біз бүгін үйді жапсыруды туралы білдік.
Ия, ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады. |
|
Балалар, бүгін біз не туралы білдік? -Сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: қайшымен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасын сақтайды,
үйшік жасайды.
Игереді: ит және мысық
тұқымдарының бірнеше түрі бар екендігің, олардың бір –бірінен айырмашылықтарын
Меңгереді: шаршы,тіктөртбұрыш,
үшбұрышты қолданып үйшік жасайды.
«Тәй-тәй» бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 13.10.17
Білім беру: «Шығармашылық»
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Піскен алмалар
Мақсаты: домалақ пішін туралы білімдерін бекіту. Домалақ пішінді алу үшін балаларға шаршының бұрыштарын кесіп алуды үйрету. Жапсырғанда мұқият жапсыруды үйрету.
Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: жеміс-жидектер, көкеністер, қызыл, сары, жасыл алма суреттері, ақ бетше қағаз, сары, қызыл, жасыл, шаршы пішінді қағаздар, желім, сүрткіш.
|
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық – қозғаушылық |
-Балалар, қазір жылдың ұай мезгілі? -Күз мезгілі туралы өлең оқып берейін Беркесін сыйлауға Өлкемізге күз келді Жемістерін жинауға Шақырады біздерді |
Күз мезгілі |
|
|
Күз мезгілінде нелер піседі? Өздерің айтқандай, жеміс-жидек көкеністердің қайда қсетіне тоқталайық Д.о: Не қайда өседі? Г.Әлімбаеваның « Алма бағында» әңгімесін оқып беру. Балалар әңгіме не туралы? Алманы не үшін күтіп баптайды? Алма қандай? Қандай пішінді? Қандай түсті? Сергіту сәті: Оң қолымда бес саусақ Сол қолымда бес саусақ Шапалақты қосқанда Болады он саусақ Бүгін біз тіктөртбұрышты қию арқылы шаршы пішінді қағаз жасаймыз. Балалар орыс тілінде алманы –яблоко деп атаймыз. Д.О: Кім жемісті көп жинайды? |
Жемістер мен көкеністер
Көкеністер бақшада, Жеміс жидектер ағашта
Алма бағы Алма домалақ Сары, жасыл, қызыл
Саусақтарымен қимылдар жасайды. қаталайды |
|
Ұйымдастыру шылық – ізденістік |
||
|
Рефлексиялық - түзетушілік |
|
Біз бүгін алма туралы білдік.
Ия, ұнады. |
|
Балалар, бүгін біз не туралы білдік? -Сендерге ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнады ма? Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: көкеністермен жеміс жидектердің қайда өсетінін
Меңгереді: шаршыдан домалақ пішінді қиып алуды.
.
шағым қалдыра аласыз













