Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайынова Т.А. |
|
Күні: |
21/22.11.2024.ж. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі туралы түсінік қалыптасады. Жапырақтың түрлерін ажырата алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Оқушылармен амандасу! Оқушыларды реттеп орындарына отырғызу! Жағымды ахуал қалыптастыру! Әр ұлттың амандасуы бойынша амандасады! |
Оқушылар амандасады! Жинақталып жұп болып тұрады! Әр оқушы әр ұлттың амандасу салтымен амандасады: Қазақ Тайланд Корей Жапон Үнді Қытай |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Елдердің бинесі бинеленген кубик. Тақтада ілінген фотолар...
|
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Жапырақтың негізгі қызметін атандар? 2.Минералды және ауа арқылы қоректенуге мысал келтіріңдер. 3.Жапырақтың негізгі бөлімдерін ата? 4.Жай жапырақ күрделі жапрақтан несімен ерекшеленеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жапырақтың түрлерін жіктеп көрсетіп шығады. |
Видеоролик |
||||||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Кестені дәптерге сызып, өсімдік жапырақтарын сәйкес келетін номермен жазып толтырады: 1.Қайын, 2.Акация, 3.Емен, 4.Терек, 5.Бұршақ, 6.Талшын, 7.Шаған, 8.Алма, 9.Шетен, 10.Шие
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Кесте сызып оны толтырады
|
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Жәй және күрделі жапырақтарға сәйкес нөмірді атайды
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. 2.Жүйелену типтерін анықтайды |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жапырақтың құрлысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрлысы.
Жапырақтың құрлысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрлысы.
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Тірі ағзалардың қоректенуі |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайынова Т.А. |
|
Күні: |
21/22.11.2024.ж. |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі. Жапырақтың ішкі құрылысы. Лептесік. Жапырақ фотосинтездеуші негізгі арнайы мүше. Судың булануы мен газдардың алмасуы.». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.1 - жапырақтың ішкі құрылысын сипаттау, құрылысы мен қызметі арасындағы өзара байланысты сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Жапырақтың құрылысы мен қызметі туралы түсінік қалыптасады. Жапырақтың түрлерін ажырата алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Оқушылармен амандасу! Оқушыларды реттеп орындарына отырғызу! Жағымды ахуал қалыптастыру! Әр ұлттың амандасуы бойынша амандасады! |
Оқушылар амандасады! Жинақталып жұп болып тұрады! Әр оқушы әр ұлттың амандасу салтымен амандасады: Қазақ Тайланд Корей Жапон Үнді Қытай |
«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Елдердің бинесі бинеленген кубик. Тақтада ілінген фотолар...
|
||||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. |
1.Жапырақтың негізгі қызметін атандар? 2.Минералды және ауа арқылы қоректенуге мысал келтіріңдер. 3.Жапырақтың негізгі бөлімдерін ата? 4.Жай жапырақ күрделі жапрақтан несімен ерекшеленеді. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Жапырақтың түрлерін жіктеп көрсетіп шығады. |
Видеоролик |
||||||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Кестені дәптерге сызып, өсімдік жапырақтарын сәйкес келетін номермен жазып толтырады: 1.Қайын, 2.Акация, 3.Емен, 4.Терек, 5.Бұршақ, 6.Талшын, 7.Шаған, 8.Алма, 9.Шетен, 10.Шие
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Кесте сызып оны толтырады
|
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1.Жәй және күрделі жапырақтарға сәйкес нөмірді атайды
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Талдау жасап айырмашылықтарын анықтайды. 2.Жүйелену типтерін анықтайды |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.
|
|
шағым қалдыра аласыз















