Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
минут
5
минут
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды
ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке» әдісін пайдаланып, оқушылар
бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы бір-біріне жүрек
береді;
«Миға
шабуыл» әдісі
-
Қан айналым жүйесі деген
не?
-
Түйық қан айналып жүйесі
қандай және қандай оргнизмде
болады?
-
Ашық қан айналым жүйесі қандай
организмде болады?
-
Шұбалшанның қан айналым
жүйесін сипаттаңыз?
-
Ұлудың қан айналым жүйесін
сипаттаңыз?
-
Жәндіктердің қан айналым
жүйесін сипаттаңыз?
-
Балықтардың қан айналым
жүйесін сипаттаңыз?
-
Сүтқоректілердің қан айналым
жүйесін сипаттаңыз?
3 түсті жапырақ
арқылы топқа
бөлу.
Жаңа сабақ тақырыбы, мақсатына
тоқталу.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады, жүректен жүрекке әдісі арқылы бір-бірлеріне жақсы
тілектер айтады;
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Жаңа сабақ тақырыбын,мақсатын дәптерге
жазып алады.
|
Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Тақырыпты қайталау
тапсырмасына жауап берген оқушыны “Ауызша мадақтау”
әдісімен
бағалау.
Мысалы:Жарайсың!Өте
жақсы!
|
https://707.su/m1HR
3түрлі жапырақ
суреттер
|
Жаңа сабаққа кіріспе
4
минут
|
Білу және
түсіну
Жапырақ
деп – өсімдіктің қоректенетін
басты мүшесі.
Қоректену:
Минералды және ауа арқылы
қоректену
Минералды қоректену-
топырақтан заттарды сіңіру. Ол тамыр арқылы жүзеге
асады. Ауа арқылы
қоректену- ауадан жарық және заттарды сіңіру. Бұл үдеріс
негізінен жапырақтарда жүреді. Жапырақтар басты үш қызмет
атқарады:
Жапырақтың сыртқы
құрылысы- жапырақ тақтасынан
(алақанынан) және сағақтан тұрады. Жапырақтың кеңейген жері —
тақтасы, ал сабаққа бекінетін жіңішке бөлігі — сағағы деп
аталады.
|
Мұғалім айтқан
ақпараттарды тыңдайды және оқиды
|
Дескриптор:
1.Жапырақтың құрылысын
сипаттайды.
|
Оқулық,
мәтіндер.
https://lyl.su/TtC
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Тапсырма
1.
Оқыту
формасы: Топтық
жұмыс
Әдісі: Кластер
Оқулықтағы мәтінді пайдалана
отырып:
1-топ
– Жапырақтың құрылысы мен
қызметі,
2-топ
– Жапырақтың ішкі
құрылысы
3-топ
- Жапырақта заттардың
тасымалдануы
Тапсырма.
2
Оқыту формасы:
Жұптық жұмыс
Әдісі:
«Ойлан.Жұптас. Бөліс»
Жапырақтың 1, 2, 3, 4, 5,
6, 7 сандарымен берілген құрылымдарын
атаңыз.
Тапсырма.
3
Оқыту
формасы:
Жеке
жұмыс.Жапырақтың берілген
құрылымдарының қызметтерін жазыңыз.
Құрылымдар
|
Қызметі
|
Өң
|
|
Бағаналы жасушалар және
борпылдақ жасушалар
|
|
Талшық
шоқтар
|
|
Сүзгілі
түтіктер
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-Жапырақтың құрылысы
мен қызметін сипаттайды.
-Жапырақтың ішкі
құрылысы сипаттайды.
-Жапырақта заттардың
тасымалдануын сипаттайды.
Оқушылар үлестірмелі
қағазға құрылымдарды жазады.
Оқушылар кестедегі
бос орындарды толтырады.
|
Бағалау
критерийлері:
ұйымдастырылуы;
-мазмұны;
-топ мүшелерінің
белсенділігі;
-креативтілігі.
Дескриптор:6балл
Жапырақтың - 2,4,5
құрылымдарын атайды .
3
балл
Жапырақтың - 3,6,7
құрылымдарын атайды.
3балл
Дескриптор:
4балл
Жапырақтың 1.2,3
құрылымдарының қызметін
сипаттайды.
3балл
Жапырақтың
4құрылымдарының қызметін
сипаттайды.
1балл
|
Оқулық,қабырғаға
ілінген ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер
Үлестірме
қағаздар https://lyl.su/ixG
|
Сабақтың
соңы
5
минут
Кері байланыс
3
минут
|
«Миға жиған ақпарат»
Оқушылар жапырақтың суретін салып, оны сабақ кезінде
меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен
толтырады.
Топ басшысы оқушылардың жинаған баллдарын айтып(жапырақ
саны бойынша), қорытындылайды
|
Сабақ барысында жиналған жапырақты жинай отырып, оқушылар
өз өздеріне баға бер отырып, сабақты
қорытындылайды
Оқушылар бүгін не үйренді,қалай жұмыс
жасады.сабақ ұнадыма кері байланыс береді.
|
10 жапырақ – «өте
жақсы» деген баға,
6-9 жапырақ– «жақсы»
деген баға
5жапырақ–
«қанағаттанарлық» деген баға
|
Түрлі жапырақтар
Кері байланыс
парағы. https://lyl.su/JBB
.
|