Материалдар / Жақшаларды ашу.Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар.Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жақшаларды ашу.Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар.Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныбы: 6 «Б» Жалпы қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Жақшаларды ашу.Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар.Ұқсас қосылғыштарды біріктіру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау; Сабақтың мақсаты: -Жақшаны ашу ережелерін біледі; -Коэффициент,ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі; - ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды. Бағалау критерийлері -Жақшаны ашу ережелерін біледі; -Коэффициент,ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі; - ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды. Құндылықтарға баулу Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру;
Авторы:
21 Сәуір 2023
345
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Алгебралық өрнек

Мектеп: №37 ЖОББМ

Педагогтің аты-жөні:

Губайдуллин Жалғас Арманұлы

Күні:


Сыныбы: 6 «Б»

Жалпы қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жақшаларды ашу.Коэффициент.Ұқсас қосылғыштар.Ұқсас қосылғыштарды біріктіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.1.7 алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;

Сабақтың мақсаты:

-Жақшаны ашу ережелерін біледі;

оэффициент,ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі;

- ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды.

Бағалау критерийлері




-Жақшаны ашу ережелерін біледі;

оэффициент,ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі;

- ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды.

Құндылықтарға баулу





Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру;

БҚО, Орал қаласы

Губайдуллин Жалғас Арманұлы

педагог-модератор

«Математика» пәні бойынша қысқа мерзімді

САБАҚ ЖОСПАРЫ









Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


«Ой қозғау» әдісі.



3 мин.


Ұйымдастыру:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін

Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын. Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұранамын, мұғалім сабақтың басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы рефлексия жасауға үйренеді.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.



Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»







5 мин.












Өткен сабақты қайталау

Сұрақ-жауап


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өткен тақырып бойынша қайталау жасайды.

талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

ДК экраны


Оқулық 6-сынып.






Shape1







Сабақтың ортасы


13 мин.


Жеке жұмыс.



«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады.

Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.



Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.




Дескриптор:

-көбейтудің үлестірімділік қасиетін пайдаланады

-өрнекті ықшамдайды


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.




Оқулық 6-сынып.





Жеке жұмыс.

16 мин.






Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.






Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды



Дескриптор:

-жақшаны ашады

-өрнектің мәнін табады

Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




.






Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



8мин.

«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтар немесе есепді оқиды (көрсетеді), топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.

Үй жұмысы: 724

Рефлекция: «Уақытпен ойла» әдісі








Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Пікір алмасу» (Showdown). тәсілі көрініс табады

1 минут аралығында оқушылар сол сөзге. Уақыт аяқталған соң іштерінен оқиды. Сдан кейін мына сұрақтарға жауап береді:

Неге мен осы сөздер мен сандарды жаздым?

Осыны жазғанда не ойладым?

Жазғандарым мен үшін қаншалықты қажет?

Дескриптор:

-сұрактарға жауап береді

-есептерді шығарады Бағалау: «Жұлдызша» тақтада топтың атауының тұсына жұлдызшалар қойылады. Ол тақтада көрініп, сол арқылы оқушылар өздерінің сабақта қаншалықты сабақты орындап отырғанын анық біле алады. Топ басшы топ ішінде жұлдызшамен бағалайды.



ДК экраны

6-сынып оқулығы.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

10-баллдык жүйе бойынша багалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!