Материалдар / Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу. 2-сынып

Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу. 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ ұлттық құндылықтарға негізделіп құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2024
116
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Қойтас негізгі орта мектебі» КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Саандарға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:

Нукешева А.О

Күні:

7.10.24ж

Сынып: 2-сынып

Қатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

21 сабақ. Жақшасыз өрнектер және олардың мәнін тиімді тәсілмен есептеу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

2.1.2.3** тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Бірнеше амалдан тұратын өрнектердің мәнін қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып есептеуді үйренеді.

Құндылықтар және оның мақсаты:

Тәуелсіздік және патриотизм

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың

қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут







Үй тапсырмасын тексеру.

5 минут





Сабақ

тың ортасы

20 минут



























































Сергіту сәті

2 минут


Сабақты қорыту

8минут














Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуалды жақсарту

«Өзіме, көршіме» ойыны.

Тілектер жазылған қағазды жұмырлап аламыз. Өзіме дегенде өзіңе ұстайсың, көршіме дегенде көршіңе бересің, тоқта дегенде қағазды ашып оқып, ішіндегісін орындайсың

Үй тапсырмасы

4-тапсырма

Қосындылардың мәнін тап.

7 + 14 23 + 8 74 + 9 28 + 36

9 + 40 92 + 5 50 + 27 82 + 14

Қосуды азайтумен тексер.





Өткенді пысықтау.

Асық ату ойыны арқылы.

Таратпа материалмен жұмыс жасау

Асық суреті бар карточкаларды сандықшадан тарату.

1.Зерттеу. Өрнектерді оқы.

а + 56 100 – 21 b – 39 15 + 26

47 – k

Осы өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады?

Жаңа тақырып

Орамал тастамақ ойыны.

2. Әр бағандағы қосындыларды салыстыр.

7 + 9 40 + 5 83 + 7 56 + 38

9 + 7 5 + 40 7 + 83 38 + 56

Қосындылардың мәнін тап.

Әр бағандағы қосындылардың мәндерін салыстыр. Не байқадың? Қорытынды жаса


Қосылғыштардың орындарын ауыстырғаннан қосындының мәні өзгермейді


Жамбы ату ойыны.

3. Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып есепте.

28 + 40 + 2

34 + 50 + 6

70 + 15 + 10

20 + 64 + 10

Жақшасыз өрнектердегі амалдар қандай ретпен орындалады?

Өзің басқа сұрақтар қой





Ат жарысы ойыны «Бәйге»

4. Теңдеулерді шеш. 28 – х = 13 18 + x = 45 x – 35 = 27






Ақсүйек ойыны.

5. Асқар 100 теңгеге сызғыш және 35 теңгеге қалам сатып алды. Сызғыш қаламға қарағанда қанша қымбат? Осы есепке кері есеп құрастыр және оны шығар.

/есеп сүйек бейнесінде жасалған қағазға жазылып тақта маңайына алдын ала жасырылады/


Асық ату



Educaplay платформасынан жаңа тақырыпқа байланысты берілген өрнектердің мәнін табуға байланысты ойын ойнайды.





Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып есепте.

40 + 38 + 20 63 + 30 + 7 17 + 26 + 54 35 + 20 + 15 40 + 25 + 20 48 + 15 + 32



Білім қоржынына асықтарды түстері бойынша салады

Жылы лебіздер айтады, тілектерді орындайды






Үй тапсырмасын тексертеді








Асық суреті бар карточка артындағы өрнектерді оқиды, әріпті өрнек, санды өрнек бойынша екі топқа бөлініп көрсетеді


Оқушылар бір-біріне орамал тастау арқылы қосындылардың мәнін табады, салыстырады, қорытынды жасайды.









Оқушылар тақтаға жазылған өрнектерді доппен дәлдеп тигізіп, жауабын айтуы керек.








Оқушылар жылқы суретіне жазылған теңдеулерді шешіп мәреге бірінші апаруы керек


Есепті бірлесе топпен орындайды







Асық атып ойнайды


Ойын ойнап, өрнектердің мәнін табады, қаншалықты дұрыс есептегеніне байланысты ұпай жинайды.

Үй тапсырмасын алады







Кері байланыс жасайды


Бағалау парақтарына өзін-өзі бағалаулары бойынша қорытынды баға шығарады.

Мақтап, мадақтап отыру

Бағалау парағына өзін-өзі бағалайды

Дескриптор:

Қосындылардың мәнін табады-1б

Қосуды азайтумен тексереді 1б

Керемет!

Дескриптор:

Өрнектерді дұрыс оқиды-1б

Әріпті және санды өрнектерді ажыратады -1б

Дескриптор:

Қосындылардың мәнін табады-1б

Қосудың ауыстырымдылық қасиетін анықтайды -1б








Дескриптор:

Ауыстырымдылық қасиетін қолданады-1б

Жақшасыз өрнектерде амалдар қандай ретпен орындалатынын біледі -1б

Тамаша!

Дескриптор:

Теңдеуді шеше алады-1б



Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Кері есеп құрайды және шығарады 1б















Тілектер жазылған жұмырланған қағаз






Оқулық










Асықтар, таратпа материалдар









Орамал, бағалау парақшасы











оқулық




Қима қағаздар













Жылқы суреттері








Оқулық

Сурет








Асықтар




Educaplay платформасы














Кері байланыс тақтасы







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!