Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Талас ауданы әкімдігі бөлімінің «Мирас»

    бөбекжай бақшасының мемлекеттік коммуналдық

    қазыналық кәсіпорны







    «Бәйтерек» ересек топ





    «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»















    Тәрбиеші: Нурпеисова Г Ш.















    Б.Б.С: «Коммуникация» Бөлімі: Көркем әдебиет.

    Ұ.О.Қ-нің тақырыбы: «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»

    Ұ.О.Қ-нің мақсаты: Тақырыпқа сәйкес шығармадағы оқиғаны эмоциональды

    қабылдауға және кейіпкерлерге жанашырлық танытуға

    үйрету.

    Қолданылатын көрнектіліктер: слайд, карточкалар, кейіпкерлердің бас киімдері.

    Қолданылатын әдіс тәсілдер: сурақ – жауап, ойындар, түсіндіру, көрсету,

    «Түлкі мен қоян» ертегісінің шағын көрінісі.

    Билингвальдық компонент: жақсы- хорошо, жаман -плохо, қоян- заяц,түлкі-лиса


    Іс әрекет кезеңі

    Тәрбиеші қызметі

    Баланың қызметі


    Мотивациялық қозғауышы:

















    Ізденуші ұйымдастырушы:


















    Рефлексивтік қортыңды:


    Шаттық шеңбер:

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Қол ұстасып бәріміз

    Ақ тілекті жолдайық!

    -Әлемді нұр тыныштық,

    Әрбір бейбіт күн ыстық.

    Қайырлы таң бақшамыз,

    Қайырлы күн достарым!

    Picture 1


    Таңқалдыру сәті:

    Ертегі ханшайым келеді ,қолында ойын қоржыны

    -Сәлеметсіздерме балалар, қонақтар!

    Мен ертегі ханшайымын ертегілер әлемінен сендерге келдім. Қызықты ойындар әкелдім. Осы ойындар арқылы тапсырмаларды орындайсындар ма?

    Тәрбиеші:

    Сәлеметсізбе, ертегі ханшайымы, келіңіз төрге шығыңыз, біздің білімді де ақылды балаларымыз қалай сіздің ойындарыңыз арқылы білімдерін көрсететінін тамашалаңыз.

    Тәрбиеші: -балалар бүгін бізге көптеген қонақтар, ертегі ханшайымы келіп отыр. Біздің білімімізді тексереді екен , тексермес бұрын амандасып алайықшы.

    Өте жақсы

    Балалар орнымызға отырып , оқу қызметімізді әрі қарай жалғастырайық. Балалар бүгін бізде білім беру саласы «Коммуникация» оқу – қызметіміз көркем әдебиет.

    Бүгінгі біздің оқу – қызметіміздің тақырыбы: «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»

    Слайд:

    -Мынау суретте Нуржан деген бала не істеп тұр? Нуржан жақсы әрекет жасады ма, жоқ жаман ба?


    Picture 4


    -Ал мынау Ержан деген бала не істеп тұр? Ол жақсы әрекет па, жаман әрекет па балалар?







    -Мынау суретте Кайрат деген бала не істеп тұр? Қайрат жақсы іс-әрекет жасап тұр ма жоқ әлде жаман әрекет жасап тұрма?





    -Ал, оның қасындағы Мұрат деген бала не істеп тұр балалар?





    -Ал мына Марат ағашты сындырып тұр, жақсы әрекет па, жаман әркет па?




    -Мынау суретте Марат деген бала Айнұр қыздың шашынан тартып жылатып отыр жаман әрекет па, жақсы әрекет па балалар?

    -Сакен деген бала Айнұр қызға жақтасып көмегін беріп тұр, ал Айнур оған алғысын айтып дос болайық деп тұр екен.


    Сакен жақсы әрекет жасады ма балалар?

    -ал Марат қандай әрекет жасады?

    Жақсы деген немене? – слайд оқып беру

    Балалар әр дайымда біз бір –бірімізге мейірімді болу керекпіз, бір –бірімізді ренжітпеу керек әр дайым да достығымыз адал болу керекпіз. Балалар біз бір – бірімізді ренжітпейміз ба?

    Олай болса біз бірінші тапсырманы орындайық


    Picture 10


    Д. О.«Жақсы және жаман әрекеттерді орнат»

    Үстел – үстінде суретке қарап жақсы әрекеттерді күнің айналасына орнатамыз, жаман әрекеттерді бұлттың айналасына орнатайық.

    Өте жақсы, балалар тапсырманы барлықтарын дұрыс орындадыңдар.











    Picture 7


    Тәрбиеші:Құрметті қонақтар қазір біздің балалар шағын көрініс көрсетеді

    «Түлкі мен қоян» ертегісі.

    -Жансұлу түлкі рөлінде, Қайыржан қоян рөлінде тамашалаңыздар.

    -Ерте – ерте ертеде орманда қоян мен түлкі өмір сүріпті қыс мезгілінде түлкі өзіне мұздан үй соғып алыпты, ал қояның үйі ағаштан болыпты қоян ол үйін жаз бойы ерінбей соғып алды.

    Қыс өтті қар еріп көктем келді, түлкінің мұздан соққан үйі еріп кетті, түлкі үйсіз қалды.

    -Түлкі – енді мен қайда тұрамын үйім еріп кетті күн жылынғанша бір үйді тауып тұру керек,- деп ойланады.

    -Түлкі қояның үйіне барады

    -Есікті тоқылдатып кіреді:- Қоянжан сәлем көктем келіп барлық қар, мұздар еріп менім үйімде еріп кетті, үйсіз қалдым рұқсат болса күн жылынғанша сенімен бірге тұрайыншы?


    Picture 13



    -Қоян: -ау түлкіжан сәлем олай болса кел, төрге шық бірге тұрсақ тұрайық

    -деп қоян түлкі екеуі тұрады жатып демалады.

    Таң атты түлкі қоянды оятып қоянды үйінен қуып шығады:

    -Кет бұл енді менің үйім

    -Қоян сыртқа шығып бір ағаштың түбінде жылап қалады.

    Тәрбиеші: -балалар түлкі қандай әрекет жасады?

    -ал қоян қандай әрекет жасады?








    -балалар біз ешқашан жаман әрекеттер жасамайық, әрдайымда бір – бірімізге қамқор болайық.

    Жарай ма?

    Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,

    Алдымнан жел еседі .

    Кіп –кішкентай ағаштар ,

    Биік болып өседі.

    Д. О. «Мақал –мәтелдер әлемі»


    Picture 16






    -Жарайсыңдар балалар, енді бізде тағы да бір ойынымыз бар

    Д. О. «Ғажайып қалта»

    -мынау қалтаның ішінде бір ертегі жасырынып жатыр, соны қазір мен ортаға балаларды біртіңдеп шықарып қандай ертегі екенін тауып алайық

    Picture 19

    -балалар қандай ертегі екен?

    Жарайсыңдар бұл ертегіде барлық кейіпкерлер атаға шалқанды жұлып алуға көмектесті ,сонда қандай әрекетке жатады екен жақсы әрекетке ма, жоқ жаман әрекетке ма?

    -Балалар бізге осы барлық әдемі ойындарды кім әкелді?

    -Ертегі ханшайымы сізге біздің балалардың тапсырмаларды орындағаны ұнады ма?

    -Ия, ұнады барлық балалар белсенді қатысып менің әкелген тапсырмаларымды орындап берді.

    -Рахмет сендерге балалар ,мен бір демалып қалдым. Енді орманға барып қоян мен түлкіні достастырайын.

    -Сау болыңдар!Балаларға әкелген сыйлықтарды таратып кетеді.


    Қандай дидактикалық ойындар ойнадық балалар?









    Құрметті қонақтар осымен бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды. Сау саламатта болайық.




    Балалар тәрбиешімен бірге көркем сөзді айтып, іс-әрекетпен көрсетеді
















    -Сәлеметсізбе?





    -Ия орындаймыз









    -сәлеметсіздерме










    -апаның қолыңдағы шелекті алып көмектесіп тұр.

    -жақсы ол үлкен кісіге көмектесті









    -жол ережесін бұзып допты жолға шығып ойнап жүр.

    -жаман әрекет жолда доппен ойнауға болмайды.


    -талды суғарып тұр,

    жақсы әрекет

    ағашқа су құйсақ ағаш әдемі болып өседі.


    ағашты сыңдыруға болмайды Марат жаман әрекет жасап тұр




    -жаман әрекет қыздарды ренжітуге болмайды


    -ия, ол Айнур қызға көмектесті

    Марат Айнурдын шашынан тартып жылатты ол жаман әрекет жасады.








    -ия, ренжітпейміз

































    -балалар тапсырманы орындауда.
























    -балалар ертегі көрінісін көріп қоянға деген жанашырлығы оянады, ал түлкігі ренжейді.













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурпеисова Гульнара Ширазовна
    16 Наурыз 2023
    300
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жақсы деген немене,жаман деген немене

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жақсы деген немене,жаман деген немене

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балаларға жақсы және жаман қасиеттерді ұғындыру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Талас ауданы әкімдігі бөлімінің «Мирас»

    бөбекжай бақшасының мемлекеттік коммуналдық

    қазыналық кәсіпорны







    «Бәйтерек» ересек топ





    «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»















    Тәрбиеші: Нурпеисова Г Ш.















    Б.Б.С: «Коммуникация» Бөлімі: Көркем әдебиет.

    Ұ.О.Қ-нің тақырыбы: «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»

    Ұ.О.Қ-нің мақсаты: Тақырыпқа сәйкес шығармадағы оқиғаны эмоциональды

    қабылдауға және кейіпкерлерге жанашырлық танытуға

    үйрету.

    Қолданылатын көрнектіліктер: слайд, карточкалар, кейіпкерлердің бас киімдері.

    Қолданылатын әдіс тәсілдер: сурақ – жауап, ойындар, түсіндіру, көрсету,

    «Түлкі мен қоян» ертегісінің шағын көрінісі.

    Билингвальдық компонент: жақсы- хорошо, жаман -плохо, қоян- заяц,түлкі-лиса


    Іс әрекет кезеңі

    Тәрбиеші қызметі

    Баланың қызметі


    Мотивациялық қозғауышы:

















    Ізденуші ұйымдастырушы:


















    Рефлексивтік қортыңды:


    Шаттық шеңбер:

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Қол ұстасып бәріміз

    Ақ тілекті жолдайық!

    -Әлемді нұр тыныштық,

    Әрбір бейбіт күн ыстық.

    Қайырлы таң бақшамыз,

    Қайырлы күн достарым!

    Picture 1


    Таңқалдыру сәті:

    Ертегі ханшайым келеді ,қолында ойын қоржыны

    -Сәлеметсіздерме балалар, қонақтар!

    Мен ертегі ханшайымын ертегілер әлемінен сендерге келдім. Қызықты ойындар әкелдім. Осы ойындар арқылы тапсырмаларды орындайсындар ма?

    Тәрбиеші:

    Сәлеметсізбе, ертегі ханшайымы, келіңіз төрге шығыңыз, біздің білімді де ақылды балаларымыз қалай сіздің ойындарыңыз арқылы білімдерін көрсететінін тамашалаңыз.

    Тәрбиеші: -балалар бүгін бізге көптеген қонақтар, ертегі ханшайымы келіп отыр. Біздің білімімізді тексереді екен , тексермес бұрын амандасып алайықшы.

    Өте жақсы

    Балалар орнымызға отырып , оқу қызметімізді әрі қарай жалғастырайық. Балалар бүгін бізде білім беру саласы «Коммуникация» оқу – қызметіміз көркем әдебиет.

    Бүгінгі біздің оқу – қызметіміздің тақырыбы: «Жақсы деген немене, жаман деген немене?»

    Слайд:

    -Мынау суретте Нуржан деген бала не істеп тұр? Нуржан жақсы әрекет жасады ма, жоқ жаман ба?


    Picture 4


    -Ал мынау Ержан деген бала не істеп тұр? Ол жақсы әрекет па, жаман әрекет па балалар?







    -Мынау суретте Кайрат деген бала не істеп тұр? Қайрат жақсы іс-әрекет жасап тұр ма жоқ әлде жаман әрекет жасап тұрма?





    -Ал, оның қасындағы Мұрат деген бала не істеп тұр балалар?





    -Ал мына Марат ағашты сындырып тұр, жақсы әрекет па, жаман әркет па?




    -Мынау суретте Марат деген бала Айнұр қыздың шашынан тартып жылатып отыр жаман әрекет па, жақсы әрекет па балалар?

    -Сакен деген бала Айнұр қызға жақтасып көмегін беріп тұр, ал Айнур оған алғысын айтып дос болайық деп тұр екен.


    Сакен жақсы әрекет жасады ма балалар?

    -ал Марат қандай әрекет жасады?

    Жақсы деген немене? – слайд оқып беру

    Балалар әр дайымда біз бір –бірімізге мейірімді болу керекпіз, бір –бірімізді ренжітпеу керек әр дайым да достығымыз адал болу керекпіз. Балалар біз бір – бірімізді ренжітпейміз ба?

    Олай болса біз бірінші тапсырманы орындайық


    Picture 10


    Д. О.«Жақсы және жаман әрекеттерді орнат»

    Үстел – үстінде суретке қарап жақсы әрекеттерді күнің айналасына орнатамыз, жаман әрекеттерді бұлттың айналасына орнатайық.

    Өте жақсы, балалар тапсырманы барлықтарын дұрыс орындадыңдар.











    Picture 7


    Тәрбиеші:Құрметті қонақтар қазір біздің балалар шағын көрініс көрсетеді

    «Түлкі мен қоян» ертегісі.

    -Жансұлу түлкі рөлінде, Қайыржан қоян рөлінде тамашалаңыздар.

    -Ерте – ерте ертеде орманда қоян мен түлкі өмір сүріпті қыс мезгілінде түлкі өзіне мұздан үй соғып алыпты, ал қояның үйі ағаштан болыпты қоян ол үйін жаз бойы ерінбей соғып алды.

    Қыс өтті қар еріп көктем келді, түлкінің мұздан соққан үйі еріп кетті, түлкі үйсіз қалды.

    -Түлкі – енді мен қайда тұрамын үйім еріп кетті күн жылынғанша бір үйді тауып тұру керек,- деп ойланады.

    -Түлкі қояның үйіне барады

    -Есікті тоқылдатып кіреді:- Қоянжан сәлем көктем келіп барлық қар, мұздар еріп менім үйімде еріп кетті, үйсіз қалдым рұқсат болса күн жылынғанша сенімен бірге тұрайыншы?


    Picture 13



    -Қоян: -ау түлкіжан сәлем олай болса кел, төрге шық бірге тұрсақ тұрайық

    -деп қоян түлкі екеуі тұрады жатып демалады.

    Таң атты түлкі қоянды оятып қоянды үйінен қуып шығады:

    -Кет бұл енді менің үйім

    -Қоян сыртқа шығып бір ағаштың түбінде жылап қалады.

    Тәрбиеші: -балалар түлкі қандай әрекет жасады?

    -ал қоян қандай әрекет жасады?








    -балалар біз ешқашан жаман әрекеттер жасамайық, әрдайымда бір – бірімізге қамқор болайық.

    Жарай ма?

    Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,

    Алдымнан жел еседі .

    Кіп –кішкентай ағаштар ,

    Биік болып өседі.

    Д. О. «Мақал –мәтелдер әлемі»


    Picture 16






    -Жарайсыңдар балалар, енді бізде тағы да бір ойынымыз бар

    Д. О. «Ғажайып қалта»

    -мынау қалтаның ішінде бір ертегі жасырынып жатыр, соны қазір мен ортаға балаларды біртіңдеп шықарып қандай ертегі екенін тауып алайық

    Picture 19

    -балалар қандай ертегі екен?

    Жарайсыңдар бұл ертегіде барлық кейіпкерлер атаға шалқанды жұлып алуға көмектесті ,сонда қандай әрекетке жатады екен жақсы әрекетке ма, жоқ жаман әрекетке ма?

    -Балалар бізге осы барлық әдемі ойындарды кім әкелді?

    -Ертегі ханшайымы сізге біздің балалардың тапсырмаларды орындағаны ұнады ма?

    -Ия, ұнады барлық балалар белсенді қатысып менің әкелген тапсырмаларымды орындап берді.

    -Рахмет сендерге балалар ,мен бір демалып қалдым. Енді орманға барып қоян мен түлкіні достастырайын.

    -Сау болыңдар!Балаларға әкелген сыйлықтарды таратып кетеді.


    Қандай дидактикалық ойындар ойнадық балалар?









    Құрметті қонақтар осымен бүгінгі оқу қызметіміз аяқталды. Сау саламатта болайық.




    Балалар тәрбиешімен бірге көркем сөзді айтып, іс-әрекетпен көрсетеді
















    -Сәлеметсізбе?





    -Ия орындаймыз









    -сәлеметсіздерме










    -апаның қолыңдағы шелекті алып көмектесіп тұр.

    -жақсы ол үлкен кісіге көмектесті









    -жол ережесін бұзып допты жолға шығып ойнап жүр.

    -жаман әрекет жолда доппен ойнауға болмайды.


    -талды суғарып тұр,

    жақсы әрекет

    ағашқа су құйсақ ағаш әдемі болып өседі.


    ағашты сыңдыруға болмайды Марат жаман әрекет жасап тұр




    -жаман әрекет қыздарды ренжітуге болмайды


    -ия, ол Айнур қызға көмектесті

    Марат Айнурдын шашынан тартып жылатты ол жаман әрекет жасады.








    -ия, ренжітпейміз

































    -балалар тапсырманы орындауда.
























    -балалар ертегі көрінісін көріп қоянға деген жанашырлығы оянады, ал түлкігі ренжейді.













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Презентация 1 сынып
    16.03.2023
    300
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурпеисова Гульнара Ширазовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации