Жақсы көңіл-күй жан тыныштығы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жақсы көңіл-күй жан тыныштығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақта балалардың ойлау, қабылдау қасеиттерін дамыту бағытында ойындар,жаттығулар тапсырма түрінде алынды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Бекітілді: Г. Адилова

Күні

Сабақтың түрі және қатысушы оқушылар:

Топтық

Сабақтың тақырыбы

«Жақсы көңіл-күй жан тыныштығы»

Сабақтың мақсаттары

а)Түзете дамыту: Балалардың көңіл-күйін көтеру, бір-біріне достық қарым-қатынаспен қарауға, көңіл бөлуге және тапсырмаларды тиянақты, бірге орындауға үйрету. Үлкен тапсырмаларды бірнеше оңай орындалатын бөліктерге бөлу;

барлық ұсынылған міндеттерді азайту;оқушыларға орындайтын тапсырмаларды таңдауға мүмкіндік беру; Көрсетілетін көмектің уақтылығы, дәйектілігі және жеткілікті ұзақтығы баланың оқудағы, мінез-құлқындағы және қарым-қатынасындағы қиындықтарды біртіндеп жеңу үшін қажетті жағдайлар туғызу. Сыртқы әлемді бірлесіп және біртіндеп игеру үшін эмоционалды өзара әрекеттесуді орнату, қарапайым әрекеттер мен жағдайлардан күрделіге дейін әлеуметтік мағыналарды сезіну, түйсіну. Өз сезімдерін түсінуге, басқа адамның эмоционалды жағдайын тануға үйрету. Танымдық іс-әрекетті дамыту: қарым-қатынас және өзара іс-қимыл процесінде қабылдау, ерікті назар, сөйлеу, ойлау. Баланың музыкалық - ырғақты қабілетін шыңдау, кеңістікке бағдарлауға үйрету және жалпы моторикасын дамыту. Ырғақты – қимыл қозғалыс арқылы дене сымбатын жақсартып, бұлшықеттерін, сіңірлерін бекітіп, тез қимылдауға, әдемі қозғалыстар жасауға ықпал ету. Аяқ қимыл қозғалыс үйлесімділігін үйрету. кеңістікті бағдарлау, дәлдеп мөлшерлеп ату. Көз қозғалысын дамыту. денесімен тепе-теңдік сақтап кедергілерден өту. Жалпы моториканы дамыту. Кординациялық қимыл-қозғалыстарындағы оң мен солды ажырата білуін дамыту.

б)Тәрбиелік: Оқушыларды достыққа, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже

-Тапсырманы тиянақты орындауға үйрету;

-Ойлау үрдістерін дамыту

-Шығармашылыққа баулу.

Сабақта қолданатын әдістер мен тәсілдер

Жылулық шеңбері, сергіту сәті, топтық жұмыстар

Маман аралық байланыс

Олигофренопедагог, логопед-мұғалімі, тәрбиеші, әлеуметтік педагог

Сабақ барысы

3-4 жас

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

1 – сабақ

Ресурстар

Психологиялық дайындық.

Босаңсу жаттығуы

Сабақтың басы

2 минут

Ұлттық нақышта амандасу.

Сабақтың ортасы

30 минут

Жаңа сабақты түсіндіру.

Балаларға сабақтың тақырыбын айтып, қысқаша ақпарат беру.

1. Босаңсу жаттығуы.

2. «Бірдей суретті тап»

Мақсаты: баланың есте сақтау және ойлау қабілетін дамыту.

Шарты: бірдей суретті стақандарды бірге жинау.

3. Ойын «Кім жылдам».

Мақсаты: жылдамдыққа, ұқыптылыққа үйрету. Кеңістікті бағдарлай алуын дамыту. Қимыл-қозғалысын басқара алуға үйрету.

Шарты: кедергіден өту арқылы шеңберге доптарды дәлдеп лақтыру.

4. «Түрлі-түсті доптар».

Мақсаты: үлгіге қарай отырып тапсырманы дұрыс орындауға, кеңістікті бағдарлауға, түстерді ажыратуға үйрету.

Шарты: үлгіде берілгендей стақандарға доптарды дұрыс қойып шығу.

4. «Кеңістікті бағдарла».

Мақсаты: кеңістікті дұрыс бағдарлай алуын, жануарлардың атын атауға үйрету.

Шарты: Бағдарлар бойынша жануарларды қойып шығу.

5. «Көңіл-күйді ажырат».

Мақсаты: көңіл-күйді ажырата алуға, эмоцияларын ажыратуға үйрету.

Шарты: кубикті лақтыру арқылы эмоциялар жабыстырулы орындықтарға отыру, дұрыс таба білу және эмоцияны қайталап көрсету.

6. Қиынды суреттерді құрау.

Мақсаты: ойлауын, қабылдау үрдістерін дамыту.

Шарты: 4 бөлікті қиық суреттерді құрату.



Shape3 Shape2 Shape1



Дидактикалық материалдар


Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді смайликтер арқылы бағалау.

Смаиликтерді таңдау арқылы өз-өздерін бағалау.

Сабақты қорытындылау

-Бүгінгі сабақ ұнадыма?

-Не туралы әңгімеледік?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.12.2024
360
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі