Ойқозғау. (Тақтадан хормен оқу)
Досы
жақсының өзі де жақсы.
Дүниеде
адамның жалғыз қалғаны – өлгені.
Достыққа
қарама-қарсы ұғым – қастық пен күншілдік.
Сабақтың тақырыбын
айту. Мақсатын айқындау.
Бағалау критерийімен
таныстыру.
Мазмұнын өз сөзіңмен
түсіндір.
Нағыз дос сен қателік
жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен
бірге.
Марк Твен
Мағынаны
ажырату.
Білу (оқушы әдістер
мен жұмыстың орындалу ретін біледі).
Тақырыпты
болжау.
Мақсатқа сәйкес оқушыларға
бағалау критерийін шығарту.
Түсіну. 1-тапсырма.
Қанатты сөзге түсінік беру.
2-тапсырма. Кестені
толтыр. Интербелсенді тақтаны қолдану.
Нақыл сөздер
|
Ұқсастығы
|
Айырмашылығы
|
Мақал-мәтелдер
|
|
|
Қанатты сөздер
|
|
|
Оқылым. 3-тапсырма.
Батылдық.
Қолдану.
Сергіту сәті. «Қыдырып
қайтайық». Би билету.
Жұптық жұмыс. 2
жұпқа бөлу.
5-тапсырма. Доббис
мырза Томды қалай жазалауы мүмкін?
Ақерке: Доббис мырзаның
орнында болсаң не істер едің?
Бағалау критерийі. Кейіпкердің портретін сипаттай алады, оның іс-әрекеті мен
мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалай
алады.
Бағалау. БК бойынша
бағаланады.
Жұптастыру.
6-тапсырма. Мәтін қалай
аталып тұр? Бұл атау қай кейіпкерге қатысты айтылған?
Түсіндір. Осы сөзді мағынасын ашатындай 2 оқиға ойластырып
айт.
|