Материалдар / Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Материал туралы қысқаша түсінік
3А сыныбында әдебиеттік оқу пәні бойынша ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
980
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Зеренді ауданы әкімдігінің «Пухальск негізгі мектебі» КММ


Күні: 22.10.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Оспанова Баян Балташевна


Сынып: 3 А

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар саны: 0


Бөлім

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен


22-сабақтың тақырыбы

Нағыз достық


Оқу бағдарламасына сілтеме

2.6 Кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)

3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау.


Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.

Кейбір оқушылар: шығарма бойынша өз ойын айта алады.


Құндылық

Дұрыс әрекет

Досқа деген адалдық қасиетті бойға сіңіру арқылы мақсатқа жету

Пәнаралық байланыстар

Өзін-өзі тану


АКТ-ны қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта


Алдыңғы білім

М. Твен. «Том мен Бекки»



Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.


Ойсергек:

Кел, жаныма сыныптас,

Алақанды маған аш.

Міне, менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос.


«Сиқырлы сандық» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

  • «Том мен Бекки» мәтініндегі мұғалімнің есімі? (Доббис мырза).

  • Доббис мырза күнде сыныпта қандай іспен айналысатын еді? (Кітап оқумен).

  • Бекки қандай іс-әрекет жасады? (Үстелдің үстінен кілтті алып, кітапты алвп қарады).

  • Бекки қандай кітапқа тап болды? (Анатомия).

  • Беккидің жасаған ісін кім байқап қалды? (Том Сойер)


  • Балалар, Беккидің жасаған қылығына қандай баға берер едіңдер? Неліктен?

Сабақтың

ортасы

Shape1

Ойқозғау. (Тақтадан хормен оқу)

Shape2 Досы жақсының өзі де жақсы.

Дүниеде адамның жалғыз қалғаны – өлгені.

Достыққа қарама-қарсы ұғым – қастық пен күншілдік.

  • Мақалдар не туралы айтылды?

  • Нағыз достықтың қасиетін осы мақалдар аша ма?


Сабақтың тақырыбын айту. Мақсатын айқындау.

Бағалау критерийімен таныстыру.


Мазмұнын өз сөзіңмен түсіндір.

Нағыз дос сен қателік жіберген кезде жаныңнан табылады. Ал сен дұрыс жүрсең, бәрі сенімен бірге.

Марк Твен

Мағынаны ажырату.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну. 1-тапсырма. Қанатты сөзге түсінік беру.


2-тапсырма. Кестені толтыр. Интербелсенді тақтаны қолдану.

Нақыл сөздер

Ұқсастығы

Айырмашылығы

Мақал-мәтелдер

Қанатты сөздер

Оқылым. 3-тапсырма. Батылдық.

Қолдану.

Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету.

Жұптық жұмыс. 2 жұпқа бөлу.

5-тапсырма. Доббис мырза Томды қалай жазалауы мүмкін?

Ақерке: Доббис мырзаның орнында болсаң не істер едің?

Бағалау критерийі. Кейіпкердің портретін сипаттай алады, оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалай алады.

Бағалау. БК бойынша бағаланады.

Жұптастыру.

6-тапсырма. Мәтін қалай аталып тұр? Бұл атау қай кейіпкерге қатысты айтылған? Түсіндір. Осы сөзді мағынасын ашатындай 2 оқиға ойластырып айт.

Интербелсенді тақта

Кесте

Бағалау парағы

Суреттер

Түрлі түсті қағаздар

Бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Кейіпкерлердің мінез-құлықтарының өзгеру себептеріне дәлел келтір.

Бұл қай кейіпкер?

Мінез-құлқы

Мінезқұлқындағы өзгеріс

Өзгеру себебіне дәлел келтір

1.

Өзінің орынсыз ісі үшін көзіне жас алып, оны көріп қойған адамға «бұзықсыз, бұныңыз оңбағандық» деп айып тақты.

Бұл жолы ол оған кінә тақпады. Көзінде тек таңдану бар. Сол көздерімен алғысты да айтып отырғандай....

2.

Өзіне жала жапқанда үнсіз қалды. Бұл оның сасып қалғаны болар.

Қалай болғанымен, ол аздап ренжулі. Бірақ кек алу ойында жоқ, тек болжаумен ғана қалды.

Ол мұғалімнен қорықпай, осы әрекетке барды. Бұл қадамға бармас бұрын біраз ойланған. Дегенмен оның бойынан

батылдықты, шыдамдылықты көре аламыз.

Жеке жұмыс.

4-тапсырма. Суреттер мәтіндегі қандай оқиғаларға сәйкес келеді? Мәтіннен сол жолдарды тауып, қайталап оқы.



Ойтолғау. Беккидің іс-әрекетіне деген Томның бастапқы ойы қандай еді? Ол неліктен пікірін өзгертті деп ойлайсың? Томның іс-әрекетіне баға бер.

Сабақтың

соңы

Үй тапсырмасы. «Нағыз дос» туралы әңгіме жазу.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.

Мен бүгін ... білдім.

Мен ... үйрендім.

Менің көңіл күйім қазір қандай?

Бүгінгі мақсатымызға жеттік пе?

Жетсек, қалай жеттік, не істедік?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!