Материалдар / Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен 2-бөлімнің “Білім керек бәріне” тақырыбы бойынша сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2023
363
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: әдебиеттік оқу

Күні:21.12.2022

Мұғалім: Ержанқызы Балнұр



Сынып: 3 «Г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 – бөлім. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен



Сабақтың тақырыбы:

Білім керек бәріне



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу.


Сабақтың мақсаттары:


Барлық оқушылар: шығарманың мазмұнын түсініп, белгі қойып, оқи алады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтап, қажетті ақпаратты тауып, белгілейді.

Кейбір оқушылар: шығарма бойынша сын тұрғысынан бағалай алады.


Жетістік критерийлері:

Шығарманы іштей саналы түрде түсініп оқи алады.


Құндылықтарды дарыту

Білім – таусылмас қазына


Пәнаралық байланыс:

Дүниетану, өзін-өзі тану


Бастапқы білім:

Ә. Табылды. «Аман мен телефон», Е. Ашықбаев.«Ғаламтор туралы»


Сабақ барысы


Жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

2 минут




Сабақтың ортасы

35 минут








Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.

Ойсергек:Бір-бірімізді тыңдаймыз десек, 1 рет қол шапалақтаймыз.

Ұйымшыл боламыз десек, 2 рет қол шапалақтаймыз.

Белсенділік танытамыз десек, 3 рет шапалақтаймыз.


Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау.

Бағалау критерийімен таныстыру.

Мағынаны ажырату.

1-тапсырма. Мақалды түсіндір. Оқусыз білім жоқ,

Білімсіз күнің жоқ.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

Тыңдалым. 2-тапсырма.Өлеңді тыңда. «Білім керек бәріне».

Автормен танысу айдары. Ф. Оңғарсынова, Ө. Тұрман- жанов.

Қолдану. Топтық жұмыс.

І топ. 3-тапсырма. Өлеңге сүйеніп, «Адамға білім не үшін керек?» деген сұраққа жауапберіңдер.

ІІ топ. 1-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқы. Берілген шартты белгілерді қажетті жерге қой.

Білімдегенбайлық бар,

Еш байлық оған жетпейді. Дауыс ырғағы – Д Жасыңда оқып, жиып ал,

Тепкілесеңкетпейді, Қысқа кідіріс – * Өртіңе ол күймейді,

Ұрылар да тимейді. Ұзақ кідіріс – *** Жатып ішержамбастап,

Жалқаудыолсүймейді. Қайталау –//

Қызығушылық

ты ояту






ойқозғау.

айтылым




мағынаны ажырату. тыңдалым


айтылым


топтық жұмыс










1 минут

Сергіту сәті

Ән айту










Group 1


Білімкерекбәріне

Өлеңдегісөздерге ассоциациялықсуреттер

Корабльді басқарып, Көк жүзіне самғасам.

Тауды бұзып, тас жарып, Мұхиттарды жалғасам.






Таңдандырар бар елді Ғажап үйлер сала алсам...



Жасартатын әжемді

Дәрі де ойлап таба алсам...

Сырлары көп ғылымның Шешілмеген әлі де.

Тереңдігі білімнің Керек екен бәріне!

Фариза Оңғарсынова

Жұптық жұмыс. Жұптастыру.

Оқылым. 5-тапсырма. Өлеңді түсініп оқып, салыстыру.

Білім керекбәріне


айтылым








оқылым










жұптық жұмыс



Сабақтың соңы


1 минут





Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия. Тазалық

Керекті ақпаратты чемоданға, керек еместі қоқыс шелегіне, әлі де түсінбегендеріңді ет турағышқа тастаңдар

Кері байланыс. ауызша.




1 минут

Үйге тапсырма: 70-71 бет

күнделік



Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру

Бағалау: Шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалай алады.

Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.























Пән: әдебиеттік оқу

Күні:21.12.2022

Мұғалім: Ержанқызы Б



Сынып: 3 «Г”

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен



Сабақтың тақырыбы:

Қазақ деген халықтың баласымын



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны, көргені бойынша) жазу.


Сабақтың мақсаттары:


Барлық оқушылар: шығарманың кейіпкеріне хат жазады.

Көптеген оқушылар: шығарма кейіпкерлеріне кейіпкер қосып, хат жазады, өлең шығарады, әңгіме жазады.

Кейбір оқушылар: шығарманы оқығаны бойынша көркемсөзбен өрнектепжазады.


Жетістік критерийлері:

Шығарманың түрлі жанры бойынша шығармашылық жұмыс жасайды.


Құндылықтарды дарыту

Өз ұлтына, халқына деген мақтаныш


Пәнаралық байланыс:

Дүниетану. Музыка


Бастапқы білім:

Ф. Оңғарсынова. «Білім керек бәріне», Ө. Тұрманжанов. «Білім»


Сабақ барысы


Жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

2 минут


Сабақтың ортасы

35 минут







Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Өлеңді «Шынжыр» әдісі арқылы тізбектеп жатқа сұрау.

Ойқозғау.

Е. Айдардың «Мен қазақпын» әніне жазылған бейне- баянды көрсету арқылы сабақтың тақырыбын ашу.

Сабақтың тақырыбын айту. Күтілетін нәтиженіайқындау.

Бағалау критерийімен таныстыру.

1-тапсырма. Суретке зер сал. Сурет бойынша әңгіме құра. Әңгімеңді сабақтың тақырыбымен байланыстыр. Мағынаны ажырату.

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

2-тапсырма. Өлеңді тыңда.«Қазақ деген халықтың баласымын»

Қолдану. Жұптық жұмыс.

3-тапсырма. Өлеңге сай ырғақты таңдап, мәнерлеп оқы. Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.

Топтық жұмыс.

І топ. 4-тапсырма. Өлеңде қайталанып тұрған жолдарға мән бер. Неліктен деп ойлайсың?

ІІ топ. ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Шығарма- шылық жұмыс. Суретке қарап, өлең құрастыр.

ІІІ топ. 2-тапсырма. Шығармашылық жұмыс. «Қазақ деген халықтың баласымын» өлеңінің мазмұнына сәйкес сурет салу.

Бағалау критерийі:

Бағалау. БК бойынша бағаланады.








суреттер үнтаспа







түрлі түсті қағаздар



бағалау парағы


1 минут

Сергіту сәті «Қамажай»


би билеу



Group 2


Ойтолғау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!