Мектеп
|
“Даму”
мектебі
|
Бөлім
|
Жақсыдан үйрен,жаманнан
жирен
|
Педагогтің аты-жөні
|
Әлімхан
Нұрдана
|
Күні:
|
11.10.2024ж
|
Сынып:3
|
Қатысушылар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
№30 Өзіңді
тексер БЖБ
№2
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.1.2.3 Көбейтудің
ауыстырымдылық, үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді
есептеулер жүргізу үшін қолдану
3.1.3.3 см2, дм2, м2
шамамаларын салыстыру және амалдар
орындау
|
Сабақтың
мақсаты
|
Көбейтудің ауыстырымдылық,
үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу
үшін қолданады см2, дм2, м2 шамамаларын салыстыру және амалдар
орындайды
|
Құндылықтарды дарыту
|
«Біртұтас тәрбие» тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен
бастап, сабақтың әрбір кезеңінде
жүргіземін.
Құндылық: еңбекқорлық
және кәсіби біліктілік
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезең
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
минут
|
Психологиялық
ахуал.
«Амандасу»
Өткен сабақты
қайталау
-Өткен сабақта қандай
тапсырмалар орындадық?
-Ендеше бүгінгі сабағымызда
білімімізді тексеру мақсатында тапсырмаларды өзіндік жұмыс ретінде
орындайтын боламыз. «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды
оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір
кезеңінде жүргіземін. Құндылық:
еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік
|
.Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
ҚБ: Теңге бағалау парақшасы
арқылы жүреді. Әр алған балдарын белгілеп
отырады.
|
|
Сабақтың
ортасы
5
мин
|
ФС 1- тапсырма
МК. ҰЖ
ОДД: білу,
түсіну, қолдану
Оқулықпен
жұмыс
Нұсқау Есепте.
2*0=0 3*1=3
9:1=9
5:5=1 0*9=0
6*0=0
Есепте.
Салыстыр.
5м2+45м2<51дм2
9м2>8дм2
35м2:7<6см2
250м2<300м2-35м2
|
Мүмкіндіктер тармағын
құрады.Сұрақтарға жауап
береді
|
Бағалау
критерийі см2, дм2, м2 шамамаларын
салыстыру және амалдар орындайды Дескриптор:
Өрнектердің мәнін табады. 2
балл
-
Өрнектердің мәнін есептеп,
салыстырады. 2 балл
|
Оқулық
дәптер
|
5
мин
|
ФС 2 тапсырма Жұптық
жұмыс.
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
«Мүмкін,қажет білемін»
ойыны
Нұсқау:
Есептерді
шығар.
Мүмкіндіктер тармағын құрып,
есепті шығар.
Балалар бөлмесіне дөңгелек
немесе шаршы пішінді үстел сатып алуға болады. Оған қоса үш түрлі -
көк, қызыл, қоңыр орындықтар бар. Балалар бөлмесіне 1 үстел, 1
орындық таңдау мүмкіндігін құрыңдар. Қанша нұсқа бар? (6
нұсқа)
Нұсқау:Есепті
шығар.
Қарындаш 9тг, өшіргіш 8 тг
тұрады. Егер 5 қарындаш, 4 өшіргіш алсақ, барлығына қанша теңге
төлеу керек?
Зат
|
Бағасы,
тг
|
Саны,
дана
|
Құны,
тг
|
Қарындаш
өшіргіш
|
9
8
|
5
4
|
?
|
Ш:
9*5+8*4=77
Ж: барлығына 77 тг төлеу
керек.
|
Мүмкіндіктер тармағын құрып,
есепті шығарады.
Есептің шартын жазып, шешуін,
жауабын табады.
|
Бағалау
критерийі Көбейтудің ауыстырымдылық,
үлестірімділік, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу
үшін қолданады
Дескриптор:
- Мүмкіндіктер тармағын құрып,
есепті шығарады.1 балл
- Есептің шартын жазып,
шешуін, жауабын табады. 1 балл
|
|
2
мин
|
Сергіту
сәті
|
Балалар бірге
орындайды
|
Жарайсыңдар
|
|
5
мин
|
4 тапсырма Жұптық
жұмыс.
ОДД: білу, түсіну,
қолдану
Нұсқау: Әрбір жиынның элементтерін
жаз. Берілген екі жиынның қиылысуындағы элементтерді
жаз.
Нұсқау: Екі таңбалы
сандар:24,68,13
Тақ сандар:
13,5,327.
Екі таңбалы тақ сандар:
13.
Нұсқау:3 сынып оқушылары:Дәулет,
Еркін, Сая.
Қыздар: Сая, Айгүл,
Маржан.
3 сынып оқитын қыз:
Сая.
6) Әлия өрнек пен оның
жазбасын дұрыс байланыстырды ма? Қатесін тексер және
есепте.
Ж: Екі қосындының
көбейтіндісі-(2+5)*(3+2)=12
Екі көбейтіндінің
айырмасы-2*9-3*2=12
Қосынды мен санның бөліндісі
–(22+5):3=9
|
Өрнек пен оның жазбасын дұрыс
байланыстырғанын тексереді, қатесін түзетеді. Өрнектердің мәнін
есептейді.
|
Дескриптор:
Өрнек пен оның жазбасын дұрыс
байланыстырғанын тексереді, қатесін түзетеді.2
балл
- Өрнектердің мәнін есептейді.
2 балл
|
|
20
мин
|
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау
1-тапсырма
Тиімді тәсілмен
орында.
3 ∙ 100 ∙ 2
=
18 : 3 + 6 ∙ 0 = (8 + 4) ∙
5 =
(8 + 4) ∙ 5
=
12 : 6 ∙3
=
2-тапсырма
Өрнектердің мәнін
тап.
(34
дм2 + 56
дм2 ) : 3 = (62
м2 -
53м2 ) ∙ 4
=
35м2:7+5м2 21дм2:7+10дм2
Есепті шығар.
Бір қорап қарындаштың бағасы
90 теңге. 360 теңгеге осындай неше қорап қарындаш сатып алуға
болады?
|
көбейтудің терімділік
қасиетін қолданады; 1
өрнектің мәнін табады;
1
көбейтудің үлестірімділік
қасиетін 1
қолданады;
өрнектің мәнін табады;
1
қосындының мәнін есептейді;
1
бөліндінің мәнін табады;
1
айырманың мәнін есептейді;
1
көбейтіндінің мәнін табады;
1
есептің қысқаша шартын
құрастырады; 1
есептің шарты бойынша санды
өрнек құрастырады; 1
есептің сұрағын қояды
біледі; 1
санды өрнектің мәнін
табады. 1
Барлығы12
|
|
Сабақтың
соңы
3
мин
|
Рефлексия: «Белгі бер»
|
Рефлексия
жасайды.
Тапсырманы жазып
алады.
|
ҚБ
қойыла-ды.
|
|