“Жақсылыққа бір қадам”
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Оқушыларға жақсылық жасау мен оның адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру.
- Дамытушылық: Оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту, өзара көмек көрсетуге, жанашырлық танытуға үйрету.
- Тәрбиелік: Оқушыларды жақсылық жасауға тәрбиелеу, қоғамда жауапкершілікті сезінуіне ықпал ету.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға жақсылық жасау туралы ұғымды түсіндіру.
2. Жақсылық пен қайырымдылықтың адамдар өміріне әсерін көрсету.
3. Оқушыларды жақсылық жасауға шақыру, оны күнделікті өмірде қолдануға дағдыландыру.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ (әңгімелесу, топтық жұмыс, ойын, практикалық тапсырма)
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
- Түсіндіру
- Топтық жұмыс
- Ойлануға бағытталған сұрақтар
- Визуализация (видеоматериалдар, суреттер)
- Талқылау
Сабақтың құрал-жабдықтары:
- Ақпараттық құралдар (компьютер, проектор)
- Презентация (слайдтар)
- Ақ қағаз, маркерлер, суреттер
---
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3-5 минут):
- Оқушыларды түгендеу.
- Сабаққа дайындығын тексеру.
-
https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/ топқа біріктіру
-
“Өзіңді мадақтау” психологиялық ахуал
( Адамның өзін-өзі бағалауы – өзін түсініп, қалай бар солай қабылдап, жеке қасиеттеріне нақты баға бере білуі. Нақты баға беру дегеніміз – өз бағаңды кемітіп не арттырып қою емес, өз-өзіңе іштей әділ болу.)
- Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын таныстыру: "Бүгін біз жақсылық жасау және оның адам өміріндегі маңызы туралы сөйлесеміз".
II. Кіріспе (5 минут):
- Тақырыпқа кіріспе сұрақ: «Жақсылық дегеніміз не?»
- Оқушылардан жақсылықтың қандай түрлерін білетіндерін сұрау. Әр оқушы бір-екі мысал келтіре алады.
- Жақсылық жасаудың адам өмірінде қандай маңызы бар екенін талқылау.
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 минут):
- Жақсылық жасау – бұл тек адамдарға ғана емес, айналамыздағы табиғатқа, жануарларға да қамқорлық көрсету.
- Жақсылықтың адам психологиясына және қоғамдағы қарым-қатынасқа әсері туралы қысқаша бейнемазмұнын көрсету.
- Тақырыпты түсіндіру барысында жақсылық жасау арқылы өзіміздің де жақсаратындығымызды көрсету. «Жақсылық жасау – өзіңе жасаған жақсылық» деген ойды ұсыну.
IV. Топтық жұмыс (15 минут):
1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру.
2. Әр топқа келесі тапсырмаларды беру:
- Топ 1: «Сендер қандай жақсылықтарды күнде жасайсыңдар?»
- Топ 2: «Сендер жақсылық жасау арқылы қандай жақсы нәтижелерге қол жеткіздіңдер?»
- Топ 3: «Жақсылық жасаудың қиындықтары қандай болуы мүмкін?»
-
Әр топ өз тапсырмасын орындап, “Best emotion” әдісі арқылы әр түрлі көңіл күйде жауаптарын оқиды.
V. Талқылау және қорытындылау (10 минут):
-
https://app.genially.com/ платформасында “Жақсылық пен жамандық” дидактикалық ойыны арқылы музейге саяхат жасайды.
- Тақырыпты қорытындылау: «Жақсылық жасау тек басқа адамдарға ғана емес, бізге де үлкен қуаныш әкеледі».
VII. Сабақтың қорытындысы (5 минут):
- Сабақ соңында жақсылық жасауға шақыратын қысқа мотивациялық сөздер айту.
- Оқушылардың сабақтан алған әсерін сұрау.
Рефлексия: “Энергия” әдісі
(PowerPoint арқылы анимациялық презентация арқылы кері байланыс қалдырады)
- Сабақтың мазмұны мен мақсаттары туралы қорытынды жасау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жақсылыққа бір қадам
Жақсылыққа бір қадам
“Жақсылыққа бір қадам”
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік: Оқушыларға жақсылық жасау мен оның адам өміріндегі маңызы туралы түсінік беру.
- Дамытушылық: Оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту, өзара көмек көрсетуге, жанашырлық танытуға үйрету.
- Тәрбиелік: Оқушыларды жақсылық жасауға тәрбиелеу, қоғамда жауапкершілікті сезінуіне ықпал ету.
Сабақтың міндеттері:
1. Оқушыларға жақсылық жасау туралы ұғымды түсіндіру.
2. Жақсылық пен қайырымдылықтың адамдар өміріне әсерін көрсету.
3. Оқушыларды жақсылық жасауға шақыру, оны күнделікті өмірде қолдануға дағдыландыру.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ (әңгімелесу, топтық жұмыс, ойын, практикалық тапсырма)
Сабақтың әдіс-тәсілдері:
- Түсіндіру
- Топтық жұмыс
- Ойлануға бағытталған сұрақтар
- Визуализация (видеоматериалдар, суреттер)
- Талқылау
Сабақтың құрал-жабдықтары:
- Ақпараттық құралдар (компьютер, проектор)
- Презентация (слайдтар)
- Ақ қағаз, маркерлер, суреттер
---
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі (3-5 минут):
- Оқушыларды түгендеу.
- Сабаққа дайындығын тексеру.
-
https://www.online-stopwatch.com/random-group-generators/ топқа біріктіру
-
“Өзіңді мадақтау” психологиялық ахуал
( Адамның өзін-өзі бағалауы – өзін түсініп, қалай бар солай қабылдап, жеке қасиеттеріне нақты баға бере білуі. Нақты баға беру дегеніміз – өз бағаңды кемітіп не арттырып қою емес, өз-өзіңе іштей әділ болу.)
- Оқушыларға бүгінгі сабақтың тақырыбын таныстыру: "Бүгін біз жақсылық жасау және оның адам өміріндегі маңызы туралы сөйлесеміз".
II. Кіріспе (5 минут):
- Тақырыпқа кіріспе сұрақ: «Жақсылық дегеніміз не?»
- Оқушылардан жақсылықтың қандай түрлерін білетіндерін сұрау. Әр оқушы бір-екі мысал келтіре алады.
- Жақсылық жасаудың адам өмірінде қандай маңызы бар екенін талқылау.
III. Жаңа тақырыпты түсіндіру (10 минут):
- Жақсылық жасау – бұл тек адамдарға ғана емес, айналамыздағы табиғатқа, жануарларға да қамқорлық көрсету.
- Жақсылықтың адам психологиясына және қоғамдағы қарым-қатынасқа әсері туралы қысқаша бейнемазмұнын көрсету.
- Тақырыпты түсіндіру барысында жақсылық жасау арқылы өзіміздің де жақсаратындығымызды көрсету. «Жақсылық жасау – өзіңе жасаған жақсылық» деген ойды ұсыну.
IV. Топтық жұмыс (15 минут):
1. Оқушыларды 3 топқа біріктіру.
2. Әр топқа келесі тапсырмаларды беру:
- Топ 1: «Сендер қандай жақсылықтарды күнде жасайсыңдар?»
- Топ 2: «Сендер жақсылық жасау арқылы қандай жақсы нәтижелерге қол жеткіздіңдер?»
- Топ 3: «Жақсылық жасаудың қиындықтары қандай болуы мүмкін?»
-
Әр топ өз тапсырмасын орындап, “Best emotion” әдісі арқылы әр түрлі көңіл күйде жауаптарын оқиды.
V. Талқылау және қорытындылау (10 минут):
-
https://app.genially.com/ платформасында “Жақсылық пен жамандық” дидактикалық ойыны арқылы музейге саяхат жасайды.
- Тақырыпты қорытындылау: «Жақсылық жасау тек басқа адамдарға ғана емес, бізге де үлкен қуаныш әкеледі».
VII. Сабақтың қорытындысы (5 минут):
- Сабақ соңында жақсылық жасауға шақыратын қысқа мотивациялық сөздер айту.
- Оқушылардың сабақтан алған әсерін сұрау.
Рефлексия: “Энергия” әдісі
(PowerPoint арқылы анимациялық презентация арқылы кері байланыс қалдырады)
- Сабақтың мазмұны мен мақсаттары туралы қорытынды жасау.
шағым қалдыра аласыз













