«Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы: «Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
Құндылық: «Білім», «Оқу», «Кітап сүйгіштік», «Мәдениет», «Шығармашылық»
Мақсаттары:
-
Оқушыларды балалар кітапханасымен таныстыру, кітапхананың қызметі мен маңызын түсіндіру.
-
Кітап оқудың пайдасын көрсету, оқуға деген ынтасын арттыру.
-
Балалар кітапханасы жобасының мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру.
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру.
-
Оқушыларды кітап арқылы білім алуға, ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылық пен еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
|
|
Кіріспе (5 минут) |
* «Кітапхана» ұғымын еске түсіру. * Кітапхананың қызметі мен маңызы туралы қысқаша әңгімелесу. |
Оқушылар мұғалімнің сөзін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
|
|
|
* Балалар кітапханасы туралы әңгіме (5 минут) |
* Балалар кітапханасының ерекшеліктері мен қызметі туралы әңгімелесу. * Балалар кітапханасының қалай жұмыс істейтінін түсіндіру. * Балалар кітапханасындағы кітаптардың түрлері туралы айту. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
* Балалар кітапханасының суреттері * Балалар кітаптарының мысалдары |
|
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасымен таныстыру (5 минут) |
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасының мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру. * Жобаға қатысу туралы ақпарат беру. * Жобаның қалай жүзеге асырылатынын түсіндіру. |
Оқушылар жоба туралы ақпарат алады, сұрақтар қояды. |
|
|
* Кітап оқудың пайдасы (5 минут) |
* Кітап оқудың адамға беретін пайдасын атап өту (мысалы, ойлау қабілетін дамыту, тіл байлығын арттыру, білім алу, шығармашылық қабілетін дамыту, т.б.). |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Топтық жұмыс (10 минут) |
|
|
|
|
* «Кітапхана туралы білім сайысы» (5 минут) |
Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа кітапхана туралы сұрақтар беру. |
Оқушылар топтарда жұмыс істейді, сұрақтарға жауап береді. |
* Кітапхана туралы сұрақтар |
|
* «Сүйікті кітабым» (5 минут) |
Оқушыларға өз сүйікті кітаптары туралы әңгімелеу немесе сурет салу тапсырмасын беру. |
Оқушылар сүйікті кітаптары туралы әңгімелейді немесе сурет салады. |
* Сурет құралдары, қағаз |
|
Қорытынды (5 минут) |
|
|
|
|
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасы туралы қорытынды жасау. |
|
|
|
|
* Оқушыларға сұрақтар қою, ойларын білу. |
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Үйге тапсырма:
-
Балалар кітапханасына барып, өз сүйікті кітаптарыңды таңдап алу.
-
«Менің сүйікті кітабым» тақырыбында шығарма жазу.
Бағалау:
-
Топтық жұмыс сапасы.
-
Шығармашылық тапсырмаларды орындау сапасы.
-
Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы.
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертілуі мүмкін.
-
Балалар кітапханасына экскурсия ұйымдастыруға болады.
-
Кітап оқу байқауы ұйымдастыруға болады.
-
Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру маңызды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
«Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
«Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
Күні:
Сынып:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Тәрбие тақырыбы: «Жақұты барға жасын түспейді» Балалар кітапханасы жобасы
Құндылық: «Білім», «Оқу», «Кітап сүйгіштік», «Мәдениет», «Шығармашылық»
Мақсаттары:
-
Оқушыларды балалар кітапханасымен таныстыру, кітапхананың қызметі мен маңызын түсіндіру.
-
Кітап оқудың пайдасын көрсету, оқуға деген ынтасын арттыру.
-
Балалар кітапханасы жобасының мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру.
-
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, олардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру.
-
Оқушыларды кітап арқылы білім алуға, ойлау қабілетін дамытуға, шығармашылық пен еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
|
Сабақтың кезеңі/Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 минут) |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқушылар сабаққа назар аударады. |
|
|
Кіріспе (5 минут) |
* «Кітапхана» ұғымын еске түсіру. * Кітапхананың қызметі мен маңызы туралы қысқаша әңгімелесу. |
Оқушылар мұғалімнің сөзін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Негізгі бөлім (15 минут) |
|
|
|
|
* Балалар кітапханасы туралы әңгіме (5 минут) |
* Балалар кітапханасының ерекшеліктері мен қызметі туралы әңгімелесу. * Балалар кітапханасының қалай жұмыс істейтінін түсіндіру. * Балалар кітапханасындағы кітаптардың түрлері туралы айту. |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
* Балалар кітапханасының суреттері * Балалар кітаптарының мысалдары |
|
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасымен таныстыру (5 минут) |
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасының мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру. * Жобаға қатысу туралы ақпарат беру. * Жобаның қалай жүзеге асырылатынын түсіндіру. |
Оқушылар жоба туралы ақпарат алады, сұрақтар қояды. |
|
|
* Кітап оқудың пайдасы (5 минут) |
* Кітап оқудың адамға беретін пайдасын атап өту (мысалы, ойлау қабілетін дамыту, тіл байлығын арттыру, білім алу, шығармашылық қабілетін дамыту, т.б.). |
Оқушылар мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды, сұрақтар қояды. |
|
|
Топтық жұмыс (10 минут) |
|
|
|
|
* «Кітапхана туралы білім сайысы» (5 минут) |
Оқушыларды топтарға бөлу. Әр топқа кітапхана туралы сұрақтар беру. |
Оқушылар топтарда жұмыс істейді, сұрақтарға жауап береді. |
* Кітапхана туралы сұрақтар |
|
* «Сүйікті кітабым» (5 минут) |
Оқушыларға өз сүйікті кітаптары туралы әңгімелеу немесе сурет салу тапсырмасын беру. |
Оқушылар сүйікті кітаптары туралы әңгімелейді немесе сурет салады. |
* Сурет құралдары, қағаз |
|
Қорытынды (5 минут) |
|
|
|
|
* «Жақұты барға жасын түспейді» жобасы туралы қорытынды жасау. |
|
|
|
|
* Оқушыларға сұрақтар қою, ойларын білу. |
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Үйге тапсырма:
-
Балалар кітапханасына барып, өз сүйікті кітаптарыңды таңдап алу.
-
«Менің сүйікті кітабым» тақырыбында шығарма жазу.
Бағалау:
-
Топтық жұмыс сапасы.
-
Шығармашылық тапсырмаларды орындау сапасы.
-
Қорытынды сұрақтарға жауап беру сапасы.
Ескерту:
-
Тәрбие сағатындағы тапсырмалар оқушылардың жасына және білім деңгейіне байланысты өзгертілуі мүмкін.
-
Балалар кітапханасына экскурсия ұйымдастыруға болады.
-
Кітап оқу байқауы ұйымдастыруға болады.
-
Оқушылардың кітап оқуға деген қызығушылығын арттыру маңызды.
шағым қалдыра аласыз













