САБАҚ: АӘД
|
Мектеп: «Андрей Сумин атындағы орта
мектебі» КММ
|
Күні: 5.11.18
|
Мұғалімнің есімі: Буралбай
Б
|
СЫНЫП: 11
|
Қатысқандар саны:
3
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Жаралану, қан кету және күйген кездегі
алғашқы медициналық көмек.
|
Күтілетін нәтиже:
|
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы
медициналық көмек көрсету жолдары жайлы біледі.
Жаралану, кан кету, күюдің ерекшеліктерін
анықтай алады.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Септик, жаралану, күю, кан кету, артери,
көк тамыр, шоқ
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
-
Discuss the chart that is created. Which is the
most popular fruit choice? How do we know?
-
Has
every learner’s choice been recorded? How can we
check?
-
Ask
learners if they can think of other questions that we might have
investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion
by suggesting – what else could we have put in the basket? What
other things could we try, to see if people have favourites? What
other questions could we have asked about our fruit
basket?
-
Take ideas and ask – What do you think the result
might be? What would the pictogram look like?
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Алғашқы көмек қай кезде
көрсетіледі?
|
Алғашқы әрекет
қандай?
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
|
|
|
Псих-лық ақуал
1
минут
|
Ұранды қайталау
Біз отанның ұланымыз,
Отанды қорғау мәңгілік
ұранымыз.
|
|
Үй жұмысын тексеру
6
минут
|
«Ыстық орындық»
Отырған оқушыға қалған оқушылар өткен
тақырып бойынша сұрақтар қояды. 2 сұрақтан
|
Орындық
|
Жаңа сабаққа дайындық
1
минут
3 минут талқылау
|
«Ой өрбіту» стратегиясы
Жарақат, күю, қан кету, инфекция, септик,
бактерия.
|
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айқындау
2 мин
|
Оқушылар сабақтың мақсатын
құрайды
|
|
Жеке жұмыс
1 минут
|
3- ке бөлу
-
Қан кету,2- күю, 3-
жарақат
|
|
Топпен жұмыс
5
минут
3 мин қорғау
|
«Пазл» стратегиясы
1 – Қан кету, 2-күю, 3-
жарақат
Оқулықтағы тақырыпты оқу, қысқаша мағлумат
жазады,
|
Постер, қарындаш
|
Сергіту жаттығуы
1 минут
|
Оқушылар жаттығумен сергиді
|
Суреттер
|
1 минут
|
Қазіргі заманда ең көп алғашқы
медициналық көмек қай кезде қажет болады?
|
|
Видео көру
5
минут
2 минут
|
Видео көру
Сұрақтар қою
-
Қандай алгаритм арқылы
көрсетіледі?
-
Қандай номериге
хабарласамыз?
-
Қан кетудің қандай түрлері
бар?
-
Өте күрделі қан кету қай бөлікте
?
-
жара таңу жолдары?
|
|
Сарамандық жұмыс
10 минут
|
-
Жгут салудың 2 тәсілі
-
Таңудың екі тәсілі
-1 мину ойлану
- іс жүзінде
көрсетеді.
|
|
Қорытынды
4 минут
|
«Ыстық орындық»
стратегиясы
Ең маңызды деген сұрақтар қою тақырып
бойынша 1 сұрақ.
|
|
Бағалау
1 минут
|
Бірін-бірі бағалау
|
|
Рефлексия
2 минут
|
Нысана, оқ
|
|
Үй жұмысы
|
Қан айналым жүйесі жайлы ақпарат
даярлау
|
|