|
САБАҚ: АӘД |
Мектеп: «Андрей Сумин атындағы орта мектебі» КММ |
||||
|
Күні: 5.11.18 |
Мұғалімнің есімі: Буралбай Б |
||||
|
СЫНЫП: 11 |
Қатысқандар саны: 3 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек. |
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету жолдары жайлы біледі. Жаралану, кан кету, күюдің ерекшеліктерін анықтай алады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||
|
Септик, жаралану, күю, кан кету, артери, көк тамыр, шоқ |
|||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||
|
Алғашқы көмек қай кезде көрсетіледі? |
|||||
|
Алғашқы әрекет қандай? |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру |
|
|
|||
|
Псих-лық ақуал 1 минут |
Ұранды қайталау Біз отанның ұланымыз, Отанды қорғау мәңгілік ұранымыз. |
|
|||
|
Үй жұмысын тексеру 6 минут |
«Ыстық орындық» Отырған оқушыға қалған оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. 2 сұрақтан |
Орындық |
|||
|
Жаңа сабаққа дайындық 1 минут 3 минут талқылау |
«Ой өрбіту» стратегиясы Жарақат, күю, қан кету, инфекция, септик, бактерия. |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау 2 мин |
Оқушылар сабақтың мақсатын құрайды
|
|
|||
|
Жеке жұмыс 1 минут |
3- ке бөлу
|
|
|||
|
Топпен жұмыс 5 минут 3 мин қорғау |
«Пазл» стратегиясы 1 – Қан кету, 2-күю, 3- жарақат Оқулықтағы тақырыпты оқу, қысқаша мағлумат жазады, |
Постер, қарындаш |
|||
|
Сергіту жаттығуы 1 минут |
Оқушылар жаттығумен сергиді |
Суреттер |
|||
|
1 минут |
Қазіргі заманда ең көп алғашқы медициналық көмек қай кезде қажет болады? |
|
|||
|
Видео көру 5 минут 2 минут |
Видео көру Сұрақтар қою
|
|
|||
|
Сарамандық жұмыс 10 минут |
-1 мину ойлану - іс жүзінде көрсетеді. |
|
|||
|
Қорытынды 4 минут |
«Ыстық орындық» стратегиясы Ең маңызды деген сұрақтар қою тақырып бойынша 1 сұрақ. |
|
|||
|
Бағалау 1 минут |
|
||||
|
Рефлексия 2 минут |
Нысана, оқ |
|
|||
|
Үй жұмысы |
Қан айналым жүйесі жайлы ақпарат даярлау |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек 11 сынып
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек 11 сынып
|
САБАҚ: АӘД |
Мектеп: «Андрей Сумин атындағы орта мектебі» КММ |
||||
|
Күні: 5.11.18 |
Мұғалімнің есімі: Буралбай Б |
||||
|
СЫНЫП: 11 |
Қатысқандар саны: 3 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек. |
||||
|
Күтілетін нәтиже: |
Жаралану, қан кету және күйген кездегі алғашқы медициналық көмек көрсету жолдары жайлы біледі. Жаралану, кан кету, күюдің ерекшеліктерін анықтай алады. |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||
|
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||
|
|||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||
|
|||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||
|
Септик, жаралану, күю, кан кету, артери, көк тамыр, шоқ |
|||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||
|
Алғашқы көмек қай кезде көрсетіледі? |
|||||
|
Алғашқы әрекет қандай? |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Ұйымдастыру |
|
|
|||
|
Псих-лық ақуал 1 минут |
Ұранды қайталау Біз отанның ұланымыз, Отанды қорғау мәңгілік ұранымыз. |
|
|||
|
Үй жұмысын тексеру 6 минут |
«Ыстық орындық» Отырған оқушыға қалған оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтар қояды. 2 сұрақтан |
Орындық |
|||
|
Жаңа сабаққа дайындық 1 минут 3 минут талқылау |
«Ой өрбіту» стратегиясы Жарақат, күю, қан кету, инфекция, септик, бактерия. |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау 2 мин |
Оқушылар сабақтың мақсатын құрайды
|
|
|||
|
Жеке жұмыс 1 минут |
3- ке бөлу
|
|
|||
|
Топпен жұмыс 5 минут 3 мин қорғау |
«Пазл» стратегиясы 1 – Қан кету, 2-күю, 3- жарақат Оқулықтағы тақырыпты оқу, қысқаша мағлумат жазады, |
Постер, қарындаш |
|||
|
Сергіту жаттығуы 1 минут |
Оқушылар жаттығумен сергиді |
Суреттер |
|||
|
1 минут |
Қазіргі заманда ең көп алғашқы медициналық көмек қай кезде қажет болады? |
|
|||
|
Видео көру 5 минут 2 минут |
Видео көру Сұрақтар қою
|
|
|||
|
Сарамандық жұмыс 10 минут |
-1 мину ойлану - іс жүзінде көрсетеді. |
|
|||
|
Қорытынды 4 минут |
«Ыстық орындық» стратегиясы Ең маңызды деген сұрақтар қою тақырып бойынша 1 сұрақ. |
|
|||
|
Бағалау 1 минут |
|
||||
|
Рефлексия 2 минут |
Нысана, оқ |
|
|||
|
Үй жұмысы |
Қан айналым жүйесі жайлы ақпарат даярлау |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













