Материалдар / Жаратылыстану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
1009
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ

Пән :Жаратылыстану


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:

1. Ғылым әлемі

1.1. Ғылымның рөлі

Мектеп:№9мектеп-лицейі


Мерзімі:

Мұғалімнің аты-жөні:Ахметова К.Ж

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Ғылымның рөлі

Оқу мақсаттары / ұзақ мерзім жоспардан

6.1.1.1 Жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау


Сабақ мақсаты


Оқушылардың барлығы

Жаратылыстану пәндерін ажырата алады.

Оқушылардың көпшілігі

Өмірдежаратылыстану пәндерінің қажеттілігін анықтайды

Оқушылардың кейбірі

Әрбір пәннің саларынан және түрлері туралы болжам айта алады

Бағалау критерийлері


Оқушы:

- Жаратылыстану пәндерін ажыратады

-Ғылым түрлерін кестеге жазады

-Жаратылыстану пәндерінен алынған білімді зерделейді,өмірде дұрыс пайдалануды зерделейді

-Ежелгі жаратылыстану әрбір пәнінің даму баспалдағын жасайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік терминология

Ғылым,жаратылыстану,география,физика,химия,тарих,биология.



Құндылықтарды қалыптастыру

Құндылық: Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары / «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»

Ынтымақтастық,бірін-бірі сыйлауға, жұптаса және топтаса жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

География,физика,химия,тарих,биология т.б

Алдынғы білім

Дүниетану тақырыптары бойынша сұрақтар.

Сабақ барысы

Үақыт/Сабақ кезеңдері


Мұғалімнің іс-әрекеті (мақсатқа қалай қол жеткіземін?/

Оқушының іс-әрекеті/

Бағалау (әдіс-тәсілдер/ / стратегия)


Саралау тәсілдері (қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?/ қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу.Оқушылармен түгендеу,келмеген оқушылардың себебін анықтау.

«Жүректен жүрекке»

Мақсаты: оқушылардың арасында психологиялық ахуал тудыру, оқушылардың өмірге деген көзқарасын білу,қарым-қатынастарын нығайту.Оқушылар жүрекшені ұстатып , әлемге, қоршаған ортаға, достарына тілек айтқызу.

О қушылар бір-біріне тілек айтады.



1тапсырма.Жаратылыстану гулмен тұр кахоотымда

Kahoot тест

1.Жаратылыстану пәндері

А.Тарих

Б.Химия

В.Философия

С.Информтика

2.Материктер саны

А.5

Б.6

В.4

С.7

3.Гидросфера қандай қабық

А.Тіршілік

Б.Тас

В.Су

С.Ауа

Kahoot тест

Тестке жауап береді.

Өзін-өзі бағалау:


Негізгі бөлім


2тапсырма Жұптық жұмыс

Білу және түсіну

Тапсырма 1. Жаратылыстану ғылымы нені зерттейді? ________________________________________________________________________________________________________

2. Суреттерге сәйкес зерттеу ғылымының атын жазыңыз.6-сынып қалыптастырушы суреттер беріледі.

1

2

3

4

5

6

7

8









Мұғалім суреттер береді оқушы дәптерлеріне жазады

3 тапсырма.Картамен жұмыс Топтық жұмыс

Пәндер

Анықтамасы.

Өмірде не

үшін керек.

Физика



Химия



География



Биология



Астрономия



Информатика



Математика




Дескриптор

Білім алушы

- зерттеу нысандарын анықтайды;

-ғылымдардың аттарын жазады.













Дескриптор

Білім алушы:

-Жаратылыстану пәндері нені үйрететіні туралы жазады

-Қай мамандық меңгеруге керетігін анықытайды.

Мұғалім бағалауы

Барлығы:

- Жаратылыстану пәндерін анықтамасын жазады

Көпшілігі:

-Өмірде неүшін керектігін жазады

Кейбірі:

-Кейбір жаратылыстану пәндерінде қандай жаналықтар бар екенін жазады.

Сабақ соңы

4тапсырма.

Жаратылыстану пәндерінің баспалдағын сызу.


Жеке жұмыс


К

Ү

Р

Д

Е

Л

Е

Н

Д

І

Р

Е

Д

і






Физикааака



Жаратылыстану ғылымдары.


Дескриптор

Білім алушы:

Мәтінен пайдаланып

Тапсырманы орындайды

-Пән аты

-Салалары

-Нені зерттейтіндігін анықтайды

Өзін-өзі бағалайды.


Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!