Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚМЖПән :Жаратылыстану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:1.Ғылым әлемі1.2.Зерттеу сұрағы
Мектеп:№9мектеп-лицейі
Мерзімі:
Мұғалімнің аты-жөні:Ахметова К.Ж
Сынып:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы
Зерттеу сұрағы
Оқу мақсаттары / ұзақ мерзім жоспардан
6.1.2.1 тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды бақылау ;
Сабақ мақсаты
Оқушылардың барлығы- тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалы туралы білімі қалыптасады.Оқушылардың көпшілігі- тәуелді,тәуелсіз ажырата аладыОқушылардың кейбірі - тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларға тәжірбие жүргізе алады ;
Бағалау критерийлері
Оқушы:-тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды анықтайды- тәуелді,тәуелсіз айнымалыларды ажыратады- тәуелді,тәуелсіз және бақыланатын айнымалыларды тәжірбиемен бақылап анықтайды ;
Тілдік мақсаттар
Құндылықтарды қалыптастыру
Құндылық: Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары / «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»Әлемде бәсекеге қабілетті білімді ұрпақты тәрбиелеуге бағыттау.
Пәнаралық байланыс
География,математика,физика,инорматика
Алдынғы білім
6.1.1.1 Жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау
Сабақ барысы
Үақыт/Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті (мақсатқа қалай қол жеткіземін?/
Оқушының іс-әрекеті/
Бағалау (әдіс-тәсілдер/ / стратегия)
Саралау тәсілдері (қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?/ қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)
Сабақтың басы
Оқушылармен амандасу.Оқушылармен түгендеу,келмеген оқушылардың себебін анықтау.Мұғалім қабырғаға 3-5сөз жабыстырады оқушы санына қарап-Жасыл-Ғалымдар-Қызыл-Архиологтар-Көк-Жас зерттеушілер-Ақ-Психологтар-Сары-Жас дарындарӨздеріне ұнаған сөздің жанына барыңыздар дейді,неге таңдағанын сұрайды,сөздер алмастырады,ұнаған сөздің жанына баруды айтады.Осылай оқушыларды топқа бөледі.
Оқушылар өзіне ұнаған сөздің жанына барады,неге таңдағаны туралы айтады,келесі сөзді таңдау арқылы топтарына барады.
№1тапсырма.Жеке жұмыс.Мәтінмен жұмыс№4.Блум түймедағы.1.Айнымалы дегеніміз не?2.Айнымалы түрлері3.Тәулді а 4.Тәуелсіз а5.Бақыланатын айналым6.Мысалдар
ДескрипторБілім алушы:-Айнымалы туралы жазады-Айнымалы түрлерін жазады3.Тәулді а жазады4.Тәуелсіз а жазады5.Бақыланатын а жазады6.Мысалдармен түсіндіріп жазады
Өзін-өзі бағалау:«Бас бармақ» әдісімен бағалауЖақсы/Өте жақсы/Орташа
Негізгі бөлім
№2тапсырма. Жұптық жұмыс.Венн диаграммасы Тәуелді тәуесіз айнымалының ерекшелігі ұқсастығын анықтаңыз деп тапсырма береді
№3тапсырма.Топтық жұмыс.№1топ тәжірбиесі:Жұмыртқа тәжірбие жасайды.№2тәжірбиесі:Адам температурасы.№3топ Жылдың 4 мезгіліндегі ағаш жапырақтарына тәжірбие жасайды.
ДескрипторБілім алушы:- Жұмыртқа тәжірбие қорытынды жазады-Адам температурасы қорытынды жазады- Жылдың 4 мезгіліндегі ағаш жапырақтарына тәжірбие қорытынды жазады
Өзін-өзі бағалайды
Топтар бірін-бірі бағалауы«Жеміс ағашы» тәсілі арқылы бағалауЖақсы/Өте жақсы/Орташа
Барлығы:- Ұқсасттығын анықтай дыКөпшілігі:-ерекшеліктерін ажырата аладыКейбірі:-Мысалдар келтіре алады.
Сабақ соңы
№4тапсырма. Жеке жұмыс.Quizlet1.Айнымалы-өзгеретін уақыт өте немесебелгілі уақыт аралығында кішірейіп немесе ұлғаятын нарсе.2.Айнымалы түрлері саны нешеге бөлінеді-33.Қадағаланылатын айнымалы дегеніміз-Тәжірбие жүзінде өзгермейтін шарттар4.Тәуелді айнымалы-Өзгеріс енгізгенде өзгеретін айнымалы
ДескрипторБілім алушы:-программа негізінде жауаптары анықталады.
Өзін-өзі бағалайды.
Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы
Ұялы телефон стратегиясыЖасыл спикер – түсініктіСары спикер – әлі түсініксізҚызыл спикер – сұрағым бар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз