Жаратылыстану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
жаратылыстану қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     


Бөлім:

Табиғат физикасы. Жарық, дыбыс, электрлік, магниттілік

Мұғалімнің аты-жөні

Кадирова Г.Б.

Күні:

27.04

Сынып: 3

Қатысушылар саны:24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Электр тізбегі дегеніміз не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.5.5.1 электр энергиясы көздерін анықтау

3.1.2.4 жүргізілген эксперимент нәтижесін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: электр энергиясы көздерін анықтай алады.

Көптеген оқушылар: жануарлардың дыбысын бір-бірімен салыстыра алады.

Кейбір оқушылар: тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бере алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру





Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Мюссенберг» әдісі арқылы жүреді:

-Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарыңдар.

Раэщнтэлектрштбгвдтеатізбегірынджппбшдегенаэщнмэктнпинепщпид

- Қандай сөйлем шықты?

- Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.



Тақырыпты

шығарады.





Дескриптор:

Электр тогы туралы туралы әңгімелейді-2балл.

Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.














Жаңа білім

15 мин





















2 мин


Бекіту

15 мин



(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады.

А) Суретпен жұмыс.

-Тізбектерді салыстырыңдар.

- Эврика қандай тізбек жасады?

-Негеш қандай тізбек жасады?

-Егер Эвриканың тізбегінің бір буыны үзіліп қалса, тізбекке не болады?

-Ал Негештің тізбегіндегі сымдардың бірін ажыратып тастаса, не өзгереді?

Ә) Мәтінмен жұмыс.

Б) Сұрақ-жауап.

-Негеш эксперимент жасағысы келді. Барлық жағдайда шам жана ма? Анықтаңдар. Өз жауабыңды түсіндір. Сен қандай ток көздерін білесің? Есіңе түсір.
-Суреттегі заттардың қайсысы тоқ көзіне жатады?

-Ток көзін тізбекке не үшін қосады?

Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

А) Зерттеу.

-Әдетте, судың ағынын электр тогына ұқсатады. Бұл құбылыстарға не ортақ?

-Электр тізбегі неден тұрады?

-Сендердің алдарыңда қарапайым электр тізбегі тұр. Ол қандай заттардан тұратынын атаңдар.

-Тұрмыста электр тізбегін қай жерлерден кездестіре аласыңдар?

Ә) Модель жасау.

-Электр тізбегі қалай жұмыс істейді?

Б) Ойлан.

-Егер шыршаға ілетін шамтізбектің бір шамы күйіп кетсе, не болуы мүмкін? Өз жауаптарыңды түсіндіріңдер.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.

Тапсырмалар орындайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Мысалдар келтіреді.

















Билеп сергиді.


Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Дескриптор:

- Тізбектерді салыстырады-2балл.

- Негеш экспериментінің нәтижесін анықтайды-1балл.

­- Ток көздерін атайды—1балл.














­Дескриптор:

- Судың ағыны мен электр тогының ұқсастығын анықтайды-2балл.

- Электр тізбегі неден тұратынын анықтайды-1балл.

-Тұрмыста электр тізбегін қай жерлерден кездестіре алатынын айтады-1балл.

-Электр тізбегі қалай жұмыс істейтінін әңгімелейді-1балл.

- Шамтізбектің бір шамы күйіп кетсе, не болуы мүмкін екенін айтады-1балл.

Оқулық

















Оқулық








Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.05.2023
500
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі