Ұйымдастыру,
өзін –
өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
8
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларымен өтеді.
Өткен тақырыпқа шолу:
-Өткен тақырыпты
мазмұндаңдар.
-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ
қойып, жауап алыңдар.
Оқу материалын жариялау
«Мюссенберг»
әдісі арқылы жүреді:
-Берілген әріптер арасынан мағыналы сөздерді тауып,
тақырыпты шығарыңдар.
Раэщнтэлектрштбгвдтеатізбегірынджппбшдегенаэщнмэктнпинепщпид
- Қандай сөйлем
шықты?
- Олай
болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
қандай?
Сабақ мақсаты жария
етіледі.
|
-
Ширату жаттығуларын орындайды.
-
Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
шығарады.
|
Дескриптор:
Электр тогы
туралы туралы
әңгімелейді-2балл.
Оқу тапсырмасын орындаған
оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру,
тиімді кері байланыс жасау.
|
|
Жаңа білім
15 мин
2 мин
Бекіту
15 мин
|
(Ұ)
1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс
болады.
А)
Суретпен жұмыс.
-Тізбектерді салыстырыңдар.
- Эврика қандай тізбек жасады?
-Негеш қандай тізбек жасады?
-Егер Эвриканың тізбегінің бір буыны үзіліп
қалса, тізбекке не болады?
-Ал Негештің тізбегіндегі
сымдардың бірін ажыратып тастаса, не
өзгереді?
Ә)
Мәтінмен жұмыс.
Б)
Сұрақ-жауап.
-Негеш эксперимент жасағысы
келді. Барлық жағдайда шам жана ма? Анықтаңдар. Өз жауабыңды
түсіндір. Сен қандай ток көздерін білесің? Есіңе түсір.
-Суреттегі заттардың қайсысы тоқ көзіне
жатады?
-Ток көзін тізбекке не үшін
қосады?
Сергіту сәтінде қазақ биін
билету.
(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге
асырылады.
А)
Зерттеу.
-Әдетте, судың ағынын электр тогына ұқсатады.
Бұл құбылыстарға не ортақ?
-Электр тізбегі
неден тұрады?
-Сендердің
алдарыңда қарапайым электр тізбегі тұр. Ол қандай заттардан
тұратынын атаңдар.
-Тұрмыста
электр тізбегін қай жерлерден кездестіре
аласыңдар?
Ә) Модель
жасау.
-Электр тізбегі
қалай жұмыс істейді?
Б) Ойлан.
-Егер шыршаға
ілетін шамтізбектің бір шамы күйіп кетсе, не болуы мүмкін? Өз
жауаптарыңды түсіндіріңдер.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап
бер.
|
Тапсырмалар орындайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Мысалдар келтіреді.
Билеп сергиді.
Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап
береді.
|
Дескриптор:
- Тізбектерді
салыстырады-2балл.
- Негеш экспериментінің нәтижесін
анықтайды-1балл.
- Ток көздерін атайды—1балл.
Дескриптор:
-
Судың ағыны мен электр тогының ұқсастығын
анықтайды-2балл.
-
Электр тізбегі неден тұратынын
анықтайды-1балл.
-Тұрмыста электр тізбегін қай жерлерден
кездестіре алатынын айтады-1балл.
-Электр тізбегі
қалай жұмыс істейтінін әңгімелейді-1балл.
- Шамтізбектің бір шамы күйіп кетсе, не болуы
мүмкін екенін айтады-1балл.
|
Оқулық
Оқулық
|