Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану 2 тоқсан,4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША
4-СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАР ЖИНАҒЫ
2-тоқсан 16 сағат
№1 сабақ
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
Адам |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау; |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар адамның ағзасы, зәр шығару жүйесінің және жүйке жүйесінің құрылымы, олардың қызметі туралы танымын кеңейте түседі. Көптеген оқушылар: Жүйке жүйесінің гигиенасы және оны сақтаудың маңызы туралы біледі, денсаулық сақтау ережелерін үйренеді. Кейбір оқушылар: Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін; тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсінеді. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I-«Мергендер» тобы (қызыл түсті) II –«Ептілер» тобы (сары түсті) III– « Жүйріктер» тобы (жасыл түсті) Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жіктеу » тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. |
(Ұ) “Допты қағып ал” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» |
Фигуралар салынған конверт |
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс.
7 мин. |
Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында экранда көрсетілген сұрақтарға мұғалімнің көмегімен (бағыт-бағдары, нұсқауымен) жауап береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың « және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім экраннан сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады. |
Сұрақтар: 1— Екі көз не үшін керек? 2. Екі құлақ не үшін керек? 3. Екі қол не үшін керек? Көз. Құлақ. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: -1-ші сұраққа жауап береді. -2-ші сұраққа жауап береді. -3-ші сұраққа жауап береді.
Жалпы-1балл.
Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет» «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 4-сынып. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу.
Топтық жұмыс. 10 мин.
|
«Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға тақырыпқа байланысты суреттер көрсетіліп, тапсырма беріледі. |
№2-тапсырма: Суреттегі адамның дене мүшелері жайлы әңгімелейді. Дене мүшелерінің түрлеріне сипаттама береді. Үш топқа үш сурет бөліп беріледі. |
Дескриптор: -Сурет бойынша адамның дене мүшелерін айтады. -Зәр шығару жүйесін және оның адам ағзасындағы рөлін сипаттайды;
Жалпы-1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы |
«Түртіп алу» әдісі. Оқулықтағы «Зерттеу» айдарының тапсырмасы беріледі. |
Жұмыс дәптерлеріндегі тапсырманы орындайды. |
Мұғалім сабақ барысында белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!». |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Топтық жұмыс. 6 мин.
|
№3-тапсырма: Төмендегі адамның дене мүшелеріне қатысты сөздерді топта талдап, кестені толтыр. Мақсаты: Адамның дене мүшелерінің атқаратын қызметіне қатысты сөздерді ажыратады. Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп кестені толтырады. |
Дескриптор: -Дене мүшелеріне қатысты сөздерді дұрыс толтырады. -Зәр шығару мүшелеріне қатысты сөздерді дұрыс толтырады. Жалпы-1 балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жеке жұмыс. 5 мин. |
№8-тапсырма: Зәр шығару мүшелеріне қатысты төмендегі кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер. Мақсаты: Зәр шығару мүшелерімен таныстыру. Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша мәтінді оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Кеңестерді оқиды. -Сұрақтарға жауап береді. Жалпы – 1балл. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Жұптық жұмыс. 5 мин.
Жазылым. |
Жұмыс дәптердегі Кестені толтыр.
Мақсаты: Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады. |
Төменде берілген сөздердің атқаратын қызметін жазады.
|
Дескриптор: -Адамның дене мүшелеріне мысал жазады-1б. -Термин сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. - Кәсіби сөздерге ереже мен мысал жазады-1б. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия
Жеке жұмыс: 5 мин. |
«Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Пікір: Оқыған мәтін бойынша өз пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел:Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал:Пікіріңді өмірмен байланыстырып, бір мысал келтір. Қорытынды: Тақырып бойынша қорытынды жаз. |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Дескриптор: «Төрт сөйлем» әдісі бойынша берілген тапсырманы толық орындайды-2б.
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 4-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
|
|
|
|
№2 сабақ
Қысқамерзімді жоспар
Бөлімі: |
Адам |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жүйке жүйесін қандай мүшелер құрайды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Оқушылар адамның ағзасы, зәр шығару жүйесінің және жүйке жүйесінің құрылымы, олардың қызметі туралы танымын кеңейте түседі. Көптеген оқушылар: Жүйке жүйесінің гигиенасы және оны сақтаудың маңызы туралы біледі, денсаулық сақтау ережелерін үйренеді. Кейбір оқушылар: Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін; тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын адам ағзасының ауру мен инфекциядан қорғану жолдарын түсінеді |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I-«Сары кәмпиттер» тобы II –«Көк кәмпиттер» тобы III– «Қызыл кәмпиттер» тобы Саралау: Бұл жерде қолданудың «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі. |
(Ұ) “Кездесу” әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады. Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |