|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану Атамұра |
|
|||||
|
Бөлім: |
Қоршаған орта. Саяхат |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
|
Күні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 33 сабақ. Түрлі денелердің температурасын қалай өлшейді? |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу; |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
түрлі денелердің температурасын өлшеу; |
|
|||||
|
Құндылықтар |
Талап. Жаңаны білуге, тануға құштар болу |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасы Дыбыстың қаттылығын немен өлшейді? Қандай дыбыс есту мүшесіне зиян келтіреді? |
Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
Сиқырлы пенал»әдісі ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: С9ра0тар5а жауап береді-1б |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ ФС тапсырма 1-тапсырма Жердегі негізгі жылу көзін ата. Күннің көзі Жасанды жылу көзі деген не? әртүрлі жылу құралдары. (көмірмен,газбен жылытатын пештер) Адам денесінің температурасын қалай өлшейді? Термометрмен өлшейді. |
Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б |
Оқулық |
|
||
|
|
2-тапсырма «Түртіп алу» әдісі Мәтінмен жұмыс Бізді түрлі заттар қоршайды. Әр заттың өз температурасы болады. Температура жоғары және төмен болады. Температураны өлшейтін аспапты –термометр деп атайды. Сұрақтар. Судың температурасын немен өлшейді? Барлық заттың темпеоатурасы бірдей аспаппен өлшенеме? |
Мәтінмен жұмыс |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Мәтінді оқып,танысады-1б Сұраққа жауап береді-1б |
|
|
||
|
|
3-тапсырма «Тәжірибе жаса» айдары Арнайы термометрді салқын су құйылған стаканға сал. Неше градус көрсетіп тұрғанын жаз. Жылы су құйылған стаканға термометрді сал. Неше градус көрсетіп тұр. Не өзгерді? Түсіндір. |
Тәжірибе жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Жылы сумен салқын судың температурасын өлшейді-1б Қорытындысын жазады-1б |
Термо-метр |
|
||
|
|
4-тапсырма Тәжірибе №2 Адам температурасын өлшейтін термометр ал. Өз температураңды өлше. Неге 37 гр қызыл түспен берілген. Дені сау адамның дене температурасы неше градус көрсетеді. |
Тәжірибе жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Өз дене температурасын өлшейді-1б Қорытынды жасайды-1б |
Термо-метр |
|
||
|
|
ЕБҚ және ЕҚБ 5-тапсырма Тәжірибе №3 Ауаның температурасын өлшейтін термометрмен сыныптың,даланың температурасын өлеңдер. Қорытынды жаса. |
Тәжірибе жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Сыныптың температурасын өлшейді-1б Қорытынды жасайды-1б |
|
|
||
|
|
ЕҚБ 6-тапсырма Диаграммада температуралар берілген. Бағандағы көрсетілген температуралар ненің температурасына сәйкес келеді. -10 градус қыстағы ауа температурасы 0 гр судың қату температурасы 29 гр жаздағы дала температурасы 25 гр шомылатын судың температурасы 36 гр адамның дене температурасы 100 гр судың қайнау температурасы
|
Диаграмма-мен жұмыс |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Диаграммадағы температураларды атайды-1б |
|
|
||
|
|
7-тапсырма Бұл қызық
|
Деректер-мен танысады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Алғашқы термометрді жасаған адаммен танысады-1б |
Суреттер |
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Қорытындылау Ауа температурасын қандай аспаппен өлшейді? Судың температурасын өлшейтін термометрмен сыныптың температурасын өлшеуге бола ма? Неліктен жоғары температура адам өмірі үшін қауіпті? Үйге тапсырма Термометр туралы қызықты мәлімет жинап кел Кері байланыс
|
Сұрақтарға жауап береді Үй тапсырма-сын алады Кері байланыс жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Температураға байланысты сұрақтарға жауап береді-1б Кері байланыс парақтары |
|
|
||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану Атамұра |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Табиғат физикасы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№34 сабақ. Магнитті қайда қолданады? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.5.6.1 - магниттерді қолдану аясын сипаттау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
магниттерді қолдану аясын сипаттау
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап. Жаңаны білуге, тануға құштар болу |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Акутенова Шынар БакытжановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Жаратылыстану 33-34 сабақтар 2 сынып Атамұра
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жаратылыстану 33-34 сабақтар 2 сынып АтамұраМатериал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстанудан дайын сабақ жоспарлары 2 сыныпқа
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||




















