Материалдар / Жаратылыстану 4-сынып қмж

Жаратылыстану 4-сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 4-сыныпқа құрылған қысқа мерзімді жоспарда сабақ мақсатына сәйкес оқу бөлімдері түсінікті жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
463
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Жаратылыстану 34-сабақ


Бөлім:

Табиғат физикасы

Мұғалімнің аты-жөні

Ищанова Лузия Салимжановна

Күні:11.01.2023


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен біз денелерді көре аламыз?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру

4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну

Сабақтың мақсаты

  • жарықтың қасиеттерін зерттейді және түсіндіреді;

  • алынған нәтижені өзі таңдаған формада ұсынады;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру




5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді. «Кемпірқосақ макеті» арқылы жеті түспен аралас топ құрап, жаттығужасау.

Оқу материалын жариялау «Ойлы текше» әдісі арқылы жүреді:

-Қоршаған әлемді неге біз түрлі түсті етіп көреміз?

-Кемпірқосақта неліктен қызыл түс жоқ?

-Электр тогын тасымалдау үшін қандай материалдарды қолданған дұрыс?

-Ендеше бүгінгі сабағымыз денелердің бізге көрінуі туралы болмақ.

Сабақ мақсаты оқушылармен бірге жария етіледі.

Топқа бөлу «Сан түрлі бояу» әдісі арқылы жүреді.

Жаттығу жасайды.


Сұрақтар қояды, жауап береді.



Тақырып ашады.



Топқа бірігеді.




Сұраққа жауап берген оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


Кемпірқосақ макеті


Слайдтар

текше






Жаңа білім

15 мин































2 мин



Бекіту

18 мин








(Ұ) 1- тапсырма «Қызықты әңгіме» әдісімен орындалады. Дәптермен жұмыс болады.

А) Сөздік жұмысы.

Жарық сәулесі, кедір-бұдырлы бет.

Ә) Суретпен жұмыс.

Суреттерді пайдаланып, бірінші суреттегі көлді сипаттаңдар. Көлдің беті туралы не айта аласыңдар? Ол неге ұқсайды? Неліктен? Бұл құбылыс қалай аталады?

Суреттерді пайдаланып, екінші суреттегі құмды сипаттаңдар. Құмның беті көлдің беті сияқты қаисетке ие бола ала ма? Неліктен деп ойлайсыңдар?

Б) Топтастыру.1 топ

-Суреттегі денелерді қандай екі топқа жіктеуге болады? Түсіндіріңдер.

В) Сұрақ-жауап.2 топ

-Кітап беті қандай? Оның бетінен жарық шағылады ма? Оның бетіндегі сурет пен жазуды неліктен көресіңдер? Түсіндіріңдер.3 топ

-Басқа заттарды ше? Мысалы, қобызды, сүлгіні ше?

-Айналадағы денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысы бар ма? Олардың арасында қандай байланыс болуы мүмкін?

Г) Мәтінмен жұмыс.Жұппен жұмыс

-Мәтінді түсініп оқып танысыңдар.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Айна қандай салаларда қажет?


Сергіту сәтінде «Көңілді бояулар» мультфилимі.


(Т) 2-тапсырма -«Ойлы ғалым» әдісі:

А) Зертте.

-Шағылу құбылысы қалай жүреді?

Ә) Ойлан.

- Тіс дәрігеріне айна не үшін қажет?

-Тағы қандай мамандықтар айнаны пайдаланады? Таныстырылым жасаңдар.


  • Сөздікті жазып алады.



  • Сұрақтарға жауап береді.



























Билеп сергиді.


Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды.

Дескриптор:

  • Сөздікті жазып, жаттап алады-1балл.

  • - Көлді сипаттайды-1 балл.

-Құмды сипаттайды-1балл.

Денелерді екі топқа жіктейді-2балл.

Денелерді көруге жарықтың шағылуының қатысын анықтайды-1балл.




















Дескриптор:

- Шағылу құбылысының жүру үдерісін анықтайды-2балл.

Тіс дәрігеріне айна не үшін қажеттігін анықтайды-1балл.

-Айнаны қолданатын мамандарды анықтайды, атайды-1балл.

Жараты-лыстану оқулығы 4-сынып 2019ж,

дәптер

























Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Тик ток» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып , қимылмен бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.

  • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: мәтінді мазмұндау.

Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады.

ҚБ қойылады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ