Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Жаратылыстану 5-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныс негізгі мектеп мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
«Ғылым әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4
«Адам. Жер. Ғалам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7
«Заттар және материалдар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10
«Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13
«Энергия және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17
«Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21
«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 25
Оқу мақсаты |
5.1.1.1 Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма |
|
b) Ғылымның функцияларын атап көрсетіңіз.
1 2 3 4 5
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды |
1 |
зерттеуде алғашқы қадамды көрсетеді; |
1 |
ғылымның қызметтерін атайды; |
1 |
||
Зерттеу жұмыстарын жоспарлайды |
2 |
зерттеу жұмыстарын жүргізу барысындағы іс - әрекеттің кезектілігін анықтайды; |
1 |
зерттеу жұмыстарының болжам кезеңі нені білдіретінін анықтайды; |
1 |
||
деректерді жинау үшін қолданылатын ғылыми әдісті анықтайды; |
1 |
||
зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы деректерді жинау кезеңін анықтайды; |
1 |
||
Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін атайды |
3 |
ескерту белгісін анықтайды; |
1 |
зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында жарақаттарды алу жағдайларын болдырмау үшін қажетті шараны тұжырымдайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ғылым әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика.
Бағалау критерийі |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды |
Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттауда қиналады. |
Ғылымның қызметтерін көрсетуде / ғылымның алғашқы қадамын атауда қателіктер жібереді. |
Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды |
Зерттеу жұмыстарын жоспарлайды |
Зерттеу жұмыстарын жоспарлауда қиналады. |
Зерттеу жұмыстарының барысындағы іс - әрекеттің кезектілігін / болжам кезеңі нені білдіретінін / деректерді жинау үшін қолданылатын ғылыми әдісті / зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы деректерді жинау кезеңін көрсетуде қателіктер жібереді. |
Зерттеу жұмыстарын дұрыс жоспарлайды. |
Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін атайды |
Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысындағы техника қауіпсіздік ережелерін анықтауда қиналады. |
Ескерту белгісін/ техника қауіпсіздігі бойынша ережені сипаттауда қателіктер жібереді. |
Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында техника қауіпсіздік ережелерін дұрыс анықтайды. |
Оқу мақсаты 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау
5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау
Тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
Жердің ішкі құрылысы мен құрамын анықтайды
Жердің сыртқы қабығының құрамын және оларды құрайтын бөліктерін атап тұжырымдайды
Тірі ағзаларға өмір сүруге қажетті жағдайларды атайды.
Білу және түсіну
Орындау уақыты 20 минут
Тірі ағзалардың өмір сүруі үшін қажетті шарттарды көрсетіңіз. А) азот, су, ауа, минералдық заттар
В) су, ауа, жер, жарық
С) ауа, су, темір, тыңайтқыш
D) су, ауа, калий, көмір қышқыл газы
1
Суретте көрсетілген Жердің ішкі құрылысының атауларын жазыңыз.1 2
Кестені толтырыңыз.
3 .
Жердің сыртқы қабығының /сферасының атаулары |
Жер қабығының сипаттамасы |
Жер қабығының құраушысы |
A) Атмосфера |
|
тропосфера, озон қабаты, стратосфера |
B) |
|
мұхиттар, теңіздер, өзендер, батпақтар, көлдер, жер асты сулары |
C) Литосфера |
қатты қабығы |
|
D) |
"өмірдің саласы", оны тірі ағза және олардың тұратын ортасы құрайды |
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тірі ағзаларға өмір сүруге қажетті жағдайларды атайды |
1 |
өмір сүру үшін қажетті жағдайлардың тізімін көрсетеді; |
1 |
Жердің ішкі құрылысы мен құрамын анықтайды |
2 |
Жердің ішкі өзегін атайды; |
1 |
Жердің ортаңғы қалың қабатын атайды; |
1 |
||
Жердің беткі жұқа қабатын атайды; |
1 |
||
Жердің сыртқы қабығының құрамын және оларды құрайтын бөліктерін атап тұжырымдайды |
3 |
Жердің су қабатын анықтайды; |
1 |
Жердің тіршілік Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |