Материалдар / Жаратылыстану 5 сынып. БЖБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану 5 сынып. БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану 5 сынып. БЖБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
51
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




















Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


Жаратылыстану 5-сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныс негізгі мектеп мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

Мазмұны

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Ғылым әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Адам. Жер. Ғалам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

«Заттар және материалдар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13

«Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 13

«Энергия және қозғалыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 21

«Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 21

«Әлемді өзгерткен жаңалықтар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 25

    1. Shape1 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Ғылым әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты

5.1.1.1 Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау

        1. Зерттеу жоспарын құрастыру

        2. Зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды

  • Зерттеу жұмыстарын жоспарлайды

  • Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін атайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну Қолдану


Орындау уақыты


20 минут

Тапсырма


  1. a) Ғылымда бірінші кезекте не өткізіледі? А) жоспарлау

    1. зерттеу

    2. нәтиже

    3. талдау

b) Ғылымның функцияларын атап көрсетіңіз.


  1. Ғалымдар зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін ғылыми әдістерді қолданады.

    1. Зерттеу жұмысының жүргізілу тәртібін көрсетіңіз. Гипотеза мақсат қорытынды эксперимент нәтиже

1 2 3 4 5

    1. Зерттеуде болжам деген не?

    2. Деректерді жинау үшін қолданылатын ғылыми әдісті жазыңыз.

    3. Зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы деректер қай уақытта жазылады?


  1. Сізді зертханада қандай да бір зерттеу жұмыстарын орындауды сұрады. Зертхананың қабырғасында суретте көрсетілген ескерту белгісі ілулі тұр.


    1. Ескерту белгісінің атауын жазыңыз.

    2. Өзіңізді қорғау үшін қолданылатын қадамдарды жазыңыз.

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ғылымда зерттеу және

оның қызметтерін сипаттайды

1

зерттеуде алғашқы қадамды көрсетеді;

1

ғылымның қызметтерін атайды;

1

Зерттеу жұмыстарын

жоспарлайды

2

зерттеу жұмыстарын жүргізу

барысындағы іс - әрекеттің кезектілігін анықтайды;

1

зерттеу жұмыстарының болжам кезеңі

нені білдіретінін анықтайды;

1

деректерді жинау үшін қолданылатын

ғылыми әдісті анықтайды;

1

зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы

деректерді жинау кезеңін анықтайды;

1

Зерттеу жұмыстарын

жүргізу барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін атайды

3

ескерту белгісін анықтайды;

1

зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында

жарақаттарды алу жағдайларын болдырмау үшін қажетті шараны тұжырымдайды.

1

Барлығы

8


Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 «Ғылым әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика.


Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды

Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттауда қиналады.

Ғылымның қызметтерін көрсетуде / ғылымның алғашқы қадамын атауда қателіктер жібереді.

Ғылымда зерттеу және оның қызметтерін сипаттайды

Зерттеу жұмыстарын жоспарлайды

Зерттеу жұмыстарын жоспарлауда қиналады.

Зерттеу жұмыстарының барысындағы іс - әрекеттің кезектілігін / болжам кезеңі нені білдіретінін / деректерді жинау үшін қолданылатын ғылыми әдісті / зерттеу жұмыстарын жүргізу туралы деректерді жинау кезеңін көрсетуде қателіктер жібереді.

Зерттеу жұмыстарын дұрыс жоспарлайды.

Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында қауіпсіздік техникасының ережелерін атайды

Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысындағы техника қауіпсіздік ережелерін анықтауда қиналады.

Ескерту белгісін/ техника қауіпсіздігі бойынша ережені сипаттауда қателіктер жібереді.

Зерттеу жұмыстарын жүргізу барысында техника қауіпсіздік ережелерін дұрыс анықтайды.

«Адам. Жер. Ғалам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты 5.2.2.2 Жердің құрылысы мен құрамын атау

5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау

        1. Тіршілік етуге қажетті жағдайларды анықтау


Бағалау критерийі Білім алушы

          • Жердің ішкі құрылысы мен құрамын анықтайды

          • Жердің сыртқы қабығының құрамын және оларды құрайтын бөліктерін атап тұжырымдайды

          • Тірі ағзаларға өмір сүруге қажетті жағдайларды атайды.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну


Орындау уақыты 20 минут


Тапсырма


  1. Тірі ағзалардың өмір сүруі үшін қажетті шарттарды көрсетіңіз. А) азот, су, ауа, минералдық заттар

В) су, ауа, жер, жарық

С) ауа, су, темір, тыңайтқыш

D) су, ауа, калий, көмір қышқыл газы

  1. Shape13

    1

    Суретте көрсетілген Жердің ішкі құрылысының атауларын жазыңыз.


Shape15 1 2

  1. Кестені толтырыңыз.

3 .


Жердің сыртқы қабығының /сферасының атаулары

Жер қабығының сипаттамасы

Жер қабығының құраушысы

A) Атмосфера


тропосфера, озон қабаты,

стратосфера


B)


мұхиттар, теңіздер,

өзендер, батпақтар, көлдер, жер асты сулары

C) Литосфера

қатты қабығы



D)

"өмірдің саласы", оны тірі ағза және олардың

тұратын ортасы құрайды


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тірі ағзаларға өмір сүруге қажетті

жағдайларды атайды

1

өмір сүру үшін қажетті жағдайлардың тізімін көрсетеді;

1

Жердің ішкі құрылысы мен құрамын анықтайды

2

Жердің ішкі өзегін атайды;

1

Жердің ортаңғы қалың қабатын атайды;

1

Жердің беткі жұқа қабатын атайды;

1

Жердің сыртқы қабығының құрамын және оларды құрайтын бөліктерін атап тұжырымдайды

3

Жердің су қабатын анықтайды;

1

Жердің тіршілік

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!