Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану 5кл " Экологиялық мәселелер"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді:
Мұғалімнің аты-жөні: |
Әбдіғалиева Қ.Н. |
||||||||||||||||||||||||
Пән/Сынып: |
Жаратылыстану 5 класс |
||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Экология және тұрақты даму |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы экологиялық мәселелер |
||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
5.6.3.2 – Жергілікті жердің экологиялық мәселелерін бақылау |
||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты |
Жергілікті жердің экологиялық мәселелерін бақылайды |
||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дамыту: |
- Сыни және креативті ойлауды дамыту.білуге ,жаңаны тануға құштар болу
|
||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру |
Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
|
|
Оқулық, дәптер |
|||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ |
Ауа, су, жер – бізді қоршаған орта. Бүгінде олардың жағдайы апатты деп бағаланады, планета экологиялық дағдарысты бастан кешуде. Қазақстанның негізгі экологиялық проблемалары қандай: Қазақстандағы ауаның ластануы Келесі себептер бойынша: Пайдалы қазбаларды өндіру және өңдеудің (қорғасын, мырыш, фосфор, хром өндірісі) өсуі. 20 миллиард тонна қалдық жиналған, олардың үштен бір бөлігі күнделікті ауаны токсиндермен уландырады. Кәсіпорындар ескі тиімді емес тазарту жүйелерін пайдаланады, нәтижесінде атмосфераға мыңдаған зиянды зат шығарылады. Мұнай мен газ өндіру кезінде ілеспе газды жағу. Бұл атмосфераға күлдің шығарылуымен бірге іске асады. Атмосфераға көміртек пен қорғасын тотығын шығаратын автокөліктер санының көбеюі. Оларды пайдалану кезінде сапасы төмен жанармайлар құйылып, көбінесе пайдаланылған газдарды тазартуға арналған сүзгілер қолданылмайды. Осы факторлардың әсерінен республикамыздың 15 ірі қаласында ауаның ластануының шекті деңгейінен асып түсті. Ең лас атмосфера Шығыс Қазақстан, Қарағанды және Павлодар облыстарында тіркелді. Осының барлығы Қазақстанда бүгінде ауаның ластануына байланысты экологиялық мәселелердің туындауына әкеп соқтырды. Қазіргі таңда: 1. Елдегі қалалардың басым көпшілігі ауаның шамадан тыс ластануынан зардап шегеді: кейбір елдімекендерде ауаның ластану көрсеткіші қалыпты нормадан 8–10 есеге артық. 2. Таза ауа тек Ақтау мен Петропавлда ғана сақталған. 3. Нұр-Сұлтан, Ақтөбе, Өскемен, Қарағанды, Балқаш және Жезқазған қалаларында соңғы бес жылда ауаның тұрақты түрде ластанып келе жатқандығы байқалады. 4. Өндірістік кәсіпорындардың зиянды қалдықтары 85%-дан астам көрсеткішті құрайды. 5. Қазақстан ауа ластануының ең төменгі индексі көрсеткіші бойынша рейтинге 64-ші орынды алады. Қазақстанда ауаның ластануы мәселесін қалай шешуге болады? Ол үшін: Өндірістік кәсіпорын қалдықтары көлемін азайту. Атмосфераны ластайтын зиянды заттардың деңгейін азайтатын заманауи тазарту жүйесін орнату. |
Білу Жаңа тақырыпты меңгеру Түсіну |
|
Презентация |
|||||||||||||||||||||
Бекіту тапсырмасы |
Тапсырма№1 Экологиялық мәселелерді атаңыз және себеп-салдарын негіздеңіз.
Сөйлемдерді толықтыр. Менің ойымша, экологиялық мәселенің себебі …......................................................................... Экологиялық мәселені шешуге қосатын менің үлесім….............................................................. Бұл мәселенің нәтижесінде........................................................................................................................................ ..................................................................................................................... болады деп ойлаймын. |
Қолдану Жаңа тақырыпты меңгеруге арналған тапсырмалар
|
Дескриптор: Білім алушы 10 баллдық жүйемен бағалау
|
Презентация
|
|||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Бекіту сұрақтары: Қазақстандағы экологиялық проблемалар? Өз облысымыздағы экологиялық проблемалар? Өздері тұратын аймақта су ресурсына қатысты қиындықтар бар ма? Бар болса, туындаған қиындықтардың себебі не? |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
Презентация
|
|||||||||||||||||||||
|
Қорытындылау Рефлексия Үйге тапсырма тақырыпты оқу
|
|
|
|