Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пәні: Жаратылыстану

    Мектеп: 181

    Күні: 25.10.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Пралиева Айжамал

    Алиевна

    Сынып: 4 «А» сыныбы

    Бөлім: Жануарлар

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жануарларды қалай қорғауға болады?


    Оқу мақсаттары

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

    • Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.

    Тірек сөздер

    Қорық,ұлттық саябақ

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану, қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар



    Сабақтың басы

    1-5 минут

































    Сабақтың ортасы 6-9 минут







































    10-15 мин






    Топқа бөлу

    Жануарлар топтары бойынша бөлінеді

    1-топ «Бунақденелілер»

    2-топ: «Қосмекенділер»

    3-топ: «Бауырымен жорғалаушылар»

    4-топ: «Сүтқоректілер»

    5-топ: «Құстар»


    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Жұмыртқа жинау» әдісі

    Сұрақтар:

    1. Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

    2. Жануарлардың жойылу себептерін ата

    3. Табиғи катаклизмдерге не жатады?

    4. Қандай жануарлар жойылып бара жатыр?

    5. Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ата

    Сұрақтарға жауап ала отырып,толықтырып өткен сабақты пысықтап, бүгінгі тақырыппен таныстыру.


    Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Сабақтың тақырыбы,оқу мақсатымен таныстыру

    Жануарларды қалай қорғауға болады

    Ширату тапсырмасы

    Қызыл кітап дегеніміз не?

    Видеожазбаны оқушылар назарына ұсыну

    Қазақстанның Қызыл кітабында 40-қа жуық жануар және 58 құс бар.Олар бірнеше санатқа бөлінген.

    I санат-жойылу қаупі төнген немесе мүлде жойылып кеткен жануарлар

    II санат -саны тез қысқарып бара жатқан жануарлар

    III санат- сирек кездесетін жануарлар

    IV санат-белгісіз толық зерттелмеген жануарлар

    V санат-арнайы бақылауды қажет ететін жануар

    Біздің еліміздің аумағы кең,табиғаты ерекше.Соған қарай жануарлары да алуан түрлі болып келеді.Қазіргі уақытта елімізде жойылу алдында тұрған,тіпті жойылып кеткен жануарлар бар.Саны белгілі бір мөлшерден төмендеп кеткен жануарларды жойылып кету қаупі бар жануарлар қатарына жатқызамыз

    Жануарлардың тіршілік ортасы қолайлы болса, олардың көбеюі де қарқынды жүреді.Дегенмен кейбір жануарлардың саны кеміп, жойылып кету шегінде тұрғаны белгілі.

    • Жойылу қаупі төнген немесе сирек кездесетін жануарлармен таныстыру

    Оларға: каспий албырты,қоңыр аю,балғаш алабұғасы,сұр келес,барыс,сілеусін,көкқұтан,дала бүркіті,қызғылт бірқазан,кіші аққу,тырна т.б

    • Жануарлардың жойылуына әкелетін себептермен таныстыру

    Табиғи апаттардан, көп жағдайда адамның іс-әрекетіне де байланысты болады.Мысалы: жерді жырту, батпақты құрғату,өзен арнасын бұру,орман ағаштарын кесу,жануарлар тіршілік ортасына зиянын тигізеді.т.б

    • Жануарларды қорғау шараларымен таныстырып ақпарат беру


    Жануарлардың тіршілік ортасын сақтаудың бір жолы-табиғи қорғалатын аумақтар құру

    Мақсаты-табиғи аймақтарды сол күйінде сақтау,жануарлар мен өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін қорғау

    Қазақстанда қазіргі кезде:

    10 қорық, 50 қорықша,26 республикалық деңгейдегі табиғат ескерткіші бар.Ұлттық саябақтар ашылуда

    • Қорық түрлері: Ақсу-Жабағылы,Алакөл,Алматы,Қаратау,Үстірт,Марқакөл,Наурызым,Қорғалжын, Батыс Алтай және Барсакелмес

    Қорықтың мақсаты-саны азайып,жойылу қаупі төніп тұрған жануарлар мен өсімдіктерді қорғау.

    • Елімізде қорықтармен қоса ұлттық саябақтар ашылған.Ұлттық саябақтарды құрудың мақсаты-табиғаты көркем аумақтарды сақтап қалу,ондағы жануарларды қорғау,санын арттыру.Олардың қорықтан айырмашылығы-саяхатшылар мен тынығушылар тамашалауына рұқсат етіледі.

    Елімізде Бурабай,Баянауыл,Іле Алатауы,Алтынемел сияқты ұлттық саябақтар бар.


    Оқулықпен жұмыс

    Балалар мәтінді тізбектеп түсініп оқиды



    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары






    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру,тиімді кері байланыс орнату.





    «Қызыл кітап» видеожазба


    Слайдпен жұмыс


    Слайд 1






    Слайд 2









    Слайд 3






    Слайд 4










    Слайд 5








    Слайд 6







    Оқулық 42-44 беттер



    Дескрипторы:

    жойылу шегінде тұрған жануарлары қорғау жолдарын біледі

    • ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсінеді.

    Сирек кездесетін және жойылу шегінде тұрған жануарлар еліміздің Қызыл кітабына тіркеліп, қорғауға алынғаны белгілі. Сонымен қатар азайып бара жатқан жануарлардың санын көбейту үшін табиғи ортасын сақтап, арнайы өсіреді.


    Белсенді оқу тапсырмалары.






    16-25 минут



























    26--35 минут





















    35-42 минут


















    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ой толғаныс кезеңі.

    1-тапсырма топтық жұмыс

    Қоғауға алынған жануарлар мен құстар жайлы ақпарат беру

    Қоңыр аю,барыс,арқар,бүркіт, дуадақ

    Әр бір топ 1 жануарға топтастыру жұмысын жасайды



    ҚБ «Бір-бірін бағалау»

    Топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды

    Сергіту сәті : Әр топ өз атауындағы жануарлардың дыбысын немесе қимылын көрсету

    2-тапсырма жұптық жұмыс

    Әрбір топқа жекелей тапсырмалар беру

    Қосмекенділерді ата

    Сүтқоретілерді ата

    Бауырымен жорғалаушылар

    Қызыл кітап деген не?

    Бунақденелілерді ата

    Балықтардың түрлері

    Қорықтар мен ұлттық саябақтың айырмашылығы

    Қорық түрлері

    Ұлттық саябақтар

    Жануарлардың жойылуына әкелетін себептер?

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    « Паровоз» әдісі бойынша бүгінгі сабағымызды бекітеміз

    Жануарлар әлемін қорғау шараларын еске түсіреміз



    Дәптермен жұмыс

    Сен білесің бе?Бір кезде елімізде құландар үйір-үйірімен жүретін.Бірақ адамадр көп аулағаннан олар жойылып кетті. Құландар Түркіменстаннан қайта әкелініп, Арал теңізіндегі Барсакелмес қорығында өсірілді. Кейін олар «Алтынемел» саябағына ауыстырылды. Қазір елімізде 2000-ға жуық құлан бар.

    Жануарларды қорғау мәселесі мемлекеттік деңгейде шешіліп жатады.Оны реттеуге арналған түрлі заң,ережелер бар.Дегенмен табиғатты қорғау әр адамның табиғатқа деген қарым-қатынасы мен әрекетіне тікелей байланысты.Жануарларды қорғауға үлесімізді қосайық.



    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Ұстазға хат» кері байланыс.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



















    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Пралиева Айжамал Алиевна
    24 Ақпан 2022
    1577
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану . Тақырыбы: Жануарларды қалай қорғауға болады?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану . Тақырыбы: Жануарларды қалай қорғауға болады?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 4 "А" сынып Жаратылыстану пәні.Тақырыбы: Жануарларды қалай қорғауға болады? Алматы қаласы, Алатау ауданы. № 181 жалпы білім беретін мектеп
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Пәні: Жаратылыстану

    Мектеп: 181

    Күні: 25.10.2021ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Пралиева Айжамал

    Алиевна

    Сынып: 4 «А» сыныбы

    Бөлім: Жануарлар

    Қатысқандар саны: 25

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Жануарларды қалай қорғауға болады?


    Оқу мақсаттары

    4.2.2.7 Жойылу шегінде тұрған жануарларға мысал келтіру;

    4.2.2.8 Ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

    Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Бағалау критерийлері

    • Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

    • Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.

    Тірек сөздер

    Қорық,ұлттық саябақ

    Құндылықтарды дарыту

    Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыстар

    дүниетану, қазақ тілі пәнімен байланыс жасалады

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Бастапқы білім


    Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі. Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет




    Ресурстар



    Сабақтың басы

    1-5 минут

































    Сабақтың ортасы 6-9 минут







































    10-15 мин






    Топқа бөлу

    Жануарлар топтары бойынша бөлінеді

    1-топ «Бунақденелілер»

    2-топ: «Қосмекенділер»

    3-топ: «Бауырымен жорғалаушылар»

    4-топ: «Сүтқоректілер»

    5-топ: «Құстар»


    Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Жұмыртқа жинау» әдісі

    Сұрақтар:

    1. Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

    2. Жануарлардың жойылу себептерін ата

    3. Табиғи катаклизмдерге не жатады?

    4. Қандай жануарлар жойылып бара жатыр?

    5. Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды ата

    Сұрақтарға жауап ала отырып,толықтырып өткен сабақты пысықтап, бүгінгі тақырыппен таныстыру.


    Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Сабақтың тақырыбы,оқу мақсатымен таныстыру

    Жануарларды қалай қорғауға болады

    Ширату тапсырмасы

    Қызыл кітап дегеніміз не?

    Видеожазбаны оқушылар назарына ұсыну

    Қазақстанның Қызыл кітабында 40-қа жуық жануар және 58 құс бар.Олар бірнеше санатқа бөлінген.

    I санат-жойылу қаупі төнген немесе мүлде жойылып кеткен жануарлар

    II санат -саны тез қысқарып бара жатқан жануарлар

    III санат- сирек кездесетін жануарлар

    IV санат-белгісіз толық зерттелмеген жануарлар

    V санат-арнайы бақылауды қажет ететін жануар

    Біздің еліміздің аумағы кең,табиғаты ерекше.Соған қарай жануарлары да алуан түрлі болып келеді.Қазіргі уақытта елімізде жойылу алдында тұрған,тіпті жойылып кеткен жануарлар бар.Саны белгілі бір мөлшерден төмендеп кеткен жануарларды жойылып кету қаупі бар жануарлар қатарына жатқызамыз

    Жануарлардың тіршілік ортасы қолайлы болса, олардың көбеюі де қарқынды жүреді.Дегенмен кейбір жануарлардың саны кеміп, жойылып кету шегінде тұрғаны белгілі.

    • Жойылу қаупі төнген немесе сирек кездесетін жануарлармен таныстыру

    Оларға: каспий албырты,қоңыр аю,балғаш алабұғасы,сұр келес,барыс,сілеусін,көкқұтан,дала бүркіті,қызғылт бірқазан,кіші аққу,тырна т.б

    • Жануарлардың жойылуына әкелетін себептермен таныстыру

    Табиғи апаттардан, көп жағдайда адамның іс-әрекетіне де байланысты болады.Мысалы: жерді жырту, батпақты құрғату,өзен арнасын бұру,орман ағаштарын кесу,жануарлар тіршілік ортасына зиянын тигізеді.т.б

    • Жануарларды қорғау шараларымен таныстырып ақпарат беру


    Жануарлардың тіршілік ортасын сақтаудың бір жолы-табиғи қорғалатын аумақтар құру

    Мақсаты-табиғи аймақтарды сол күйінде сақтау,жануарлар мен өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін қорғау

    Қазақстанда қазіргі кезде:

    10 қорық, 50 қорықша,26 республикалық деңгейдегі табиғат ескерткіші бар.Ұлттық саябақтар ашылуда

    • Қорық түрлері: Ақсу-Жабағылы,Алакөл,Алматы,Қаратау,Үстірт,Марқакөл,Наурызым,Қорғалжын, Батыс Алтай және Барсакелмес

    Қорықтың мақсаты-саны азайып,жойылу қаупі төніп тұрған жануарлар мен өсімдіктерді қорғау.

    • Елімізде қорықтармен қоса ұлттық саябақтар ашылған.Ұлттық саябақтарды құрудың мақсаты-табиғаты көркем аумақтарды сақтап қалу,ондағы жануарларды қорғау,санын арттыру.Олардың қорықтан айырмашылығы-саяхатшылар мен тынығушылар тамашалауына рұқсат етіледі.

    Елімізде Бурабай,Баянауыл,Іле Алатауы,Алтынемел сияқты ұлттық саябақтар бар.


    Оқулықпен жұмыс

    Балалар мәтінді тізбектеп түсініп оқиды



    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары






    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру,тиімді кері байланыс орнату.





    «Қызыл кітап» видеожазба


    Слайдпен жұмыс


    Слайд 1






    Слайд 2









    Слайд 3






    Слайд 4










    Слайд 5








    Слайд 6







    Оқулық 42-44 беттер



    Дескрипторы:

    жойылу шегінде тұрған жануарлары қорғау жолдарын біледі

    • ұлттық саябақтар мен қорықтарды құру мақсатын түсінеді.

    Сирек кездесетін және жойылу шегінде тұрған жануарлар еліміздің Қызыл кітабына тіркеліп, қорғауға алынғаны белгілі. Сонымен қатар азайып бара жатқан жануарлардың санын көбейту үшін табиғи ортасын сақтап, арнайы өсіреді.


    Белсенді оқу тапсырмалары.






    16-25 минут



























    26--35 минут





















    35-42 минут


















    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

    Ой толғаныс кезеңі.

    1-тапсырма топтық жұмыс

    Қоғауға алынған жануарлар мен құстар жайлы ақпарат беру

    Қоңыр аю,барыс,арқар,бүркіт, дуадақ

    Әр бір топ 1 жануарға топтастыру жұмысын жасайды



    ҚБ «Бір-бірін бағалау»

    Топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды

    Сергіту сәті : Әр топ өз атауындағы жануарлардың дыбысын немесе қимылын көрсету

    2-тапсырма жұптық жұмыс

    Әрбір топқа жекелей тапсырмалар беру

    Қосмекенділерді ата

    Сүтқоретілерді ата

    Бауырымен жорғалаушылар

    Қызыл кітап деген не?

    Бунақденелілерді ата

    Балықтардың түрлері

    Қорықтар мен ұлттық саябақтың айырмашылығы

    Қорық түрлері

    Ұлттық саябақтар

    Жануарлардың жойылуына әкелетін себептер?

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.



    « Паровоз» әдісі бойынша бүгінгі сабағымызды бекітеміз

    Жануарлар әлемін қорғау шараларын еске түсіреміз



    Дәптермен жұмыс

    Сен білесің бе?Бір кезде елімізде құландар үйір-үйірімен жүретін.Бірақ адамадр көп аулағаннан олар жойылып кетті. Құландар Түркіменстаннан қайта әкелініп, Арал теңізіндегі Барсакелмес қорығында өсірілді. Кейін олар «Алтынемел» саябағына ауыстырылды. Қазір елімізде 2000-ға жуық құлан бар.

    Жануарларды қорғау мәселесі мемлекеттік деңгейде шешіліп жатады.Оны реттеуге арналған түрлі заң,ережелер бар.Дегенмен табиғатты қорғау әр адамның табиғатқа деген қарым-қатынасы мен әрекетіне тікелей байланысты.Жануарларды қорғауға үлесімізді қосайық.



    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    «Ұстазға хат» кері байланыс.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.



















    Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Ашық сабақ 4 сынып
    24.02.2022
    1577
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Пралиева Айжамал Алиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации