Жаратылыстану. "Адамның өсуі мен дамуы үшін қажеттіліктерді анықтау."

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану. "Адамның өсуі мен дамуы үшін қажеттіліктерді анықтау."

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспар жаратылыстану пәні бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Тірі табиғат: Адам

Күні:

Сынып: 1

Мұғалім аты-жөні: Бижанова Т

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

2.3. Адам

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.3.3. Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындайды:

  • Адамның өсуі үшін тамақтану керек екендігін айтады;

  • Уақытылы тамақтану маңызды екенін біледі;

Көптеген оқушылар орындайды:

  • адамның өсіп дамуы үшін қажетті азық - түліктерді атап айтады;

  • адамның денсаулығына пайдалы тағамдарды көрсетеді.

Кейбір оқушылар орындайды:

  • дұрыс тамақтану ережесін құрайды;

  • адам денсаулығына пайдалы және зиянды тағамдардан тамактану пирамидасын құрастырады.

Бағалау кретерийі:

Адамның өсіп-дамуы үшін орындалатын әрекеттерді анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер: Пайдалы тағам, тамақтану пирамидасы.


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Тамақ дегеніміз не?

  • Адамадар не үшін тамақтанады?

  • Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер?

  • Қалай дұрыс тамақтану қажет ?

  • Күніне неше рет тамақтану керек?

  • Мөлшері қандай болу керек?

  • Қай уақытта тамақтанған дұрыс?

  • Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интереактивті тақта , бейне жазба

Бастапқы білім

Адамның өмір сүру үшін қажетті заттарды біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

35 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


5 минут

Психологиялық дайындық.

Сәлемдесу:

-Үлкенге де – «Сіз»,

Кішіге де - «Сіз»,

Сәлемдесіп құрметпен

Бас иеміз біз!

  • Бір-біріне сәттілік тілеу.


Тақырыпты ашу. «Маңдайдағы сурет» әдісі.

Стикерге салынған суреттер

(сүт, қант, алма, қияр)


  • Ендеше балалар, бүгінгі сабақ не туралы деп ойлайсыңдар?

Оқушыларды екі топқа бөлу. Сурет қималары арқылы. Пайдалы және зянды тағамдар суреті.

1-топ. Пайдалы тағамдар.

2-топ. Зиянды тағамдар.


Сабақ тақырыбымен танысу, оқу міндетін қою.


  • Тамақ дегеніміз не?

  • Адамадар не үшін тамақтанады?

  • Қандай тағамдарды сүйіп жейсіңдер?

  • Қалай дұрыс тамақтану қажет?

  • Күніне неше рет тамақтану керек?

  • Мөлшері қандай болу керек?

  • Қай уақытта тамақтанған дұрыс?

  • Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?



















Сабақтың ортасы

28 минут

  • Адам дүниеге келген сәттен бастап оның өсуі үшін не қажет деп ойлайсыңдар, балалар?

  • Әрине су, жылу, баспана, таза ауа, киім, тамақ.

  • Дұрыс тамақтану дегеніміз не?

  • Ендеше балалар, дұрыс тамақтану туралы мына сюжетті тамашалайық.

  • Дұрыс тамақтанудың ережесі ретінде тамақтану пирамидасын ойлап шығарған екен.

Тамақтану пирамидасы – дұрыс тамақтанудың негізгі қағидаларының сызбалық көрінісі.

Пирамиданың төменгі жағында тамққа жиі қолданатын азық-түліктер, ал төбесінде шектеулі мөлшерде қолдануға тиіс азық- түліктер орналастарылған.

Топтық жұмыс ( бақылау жұмысы.)

- Балалар , сендер қазір кішкентай ғалымдар болып, тамақтану пирамидасын құрастырыңдар. Зерттеуді оқушылар топпен орындайды. Қорытынды жасайды, пирамидаға кіргізбеген тағамдарды атайды, себебін дәлелдейді.

Кері байланыс

  • Қалай дұрыс тамақтану қажет?

  • Күніне неше рет тамақтану керек?

  • Мөлшері қандай болу керек?

  • Қай уақытта тамақтанған дұрыс?

  • Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?

Қалыптастырушы бағалау: Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау.

Ұлттық тамақ түрлерімен таныстыру.

Осы ұлттық тамғамда адамның денсаулығына бірден бір ем сусын – саумал. Яғни бұл биенің жаңа сауылған сүті.

Оқушыларды ұлттық тағам атауларымен(екі буынд сөз арқлы, мысалы:шұ-бат, ай-ран) жұпқа бөлемін.

Жұптық жұмыс (дәптермен жұмыс).

«Әжеңе көмектес».Оқушылар тек пайдалы азық -түліктерден дайындалған тағамдарды бояйды. Тағамдарды дұрыс бояған оқушыларды анықтау.

Кері байланыс .

  • Қандай тағамдарды боядыңдар?

  • Пайдалы тағамдар екенін қайдан білдік?

Қалыптастырушы бағалау Смайликтер арқылы бағалау

Сергіту сәті. Оқушылардың есте сақтау қабілетін дамыту үшін жеміс – жидектердің атауын ретімен айту.

Жеке жұмыс.

1-тапсырма

Адамға пайдалы тағамдардың тұсына « белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына «-» белгісін қойыңыз.


Дескриптор:

  • адам ағзасына пайдалы тағамдарды белгілейді;

  • адам ағзасына зиянды тағамдарды анықтайды;

  • адам үшін тамақтанудың пайдасын түсіндіреді.


2-тапсырма. Суреттерге сүйеніп, адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атаңыз. Өз ойыңызды түсіндіріңіз.








Дескриптор:

  • адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді атайды;

  • адамның өсуі мен дамуына қажетті жағдайлар туралы әңгімелейді.

Тамақтану пирамидасы салынған плакат.









Т олтырылмаған тамақтану пирамидасы бар плакаттар.





Сабақтың соңы

2 минут

1-тапсырма. Оқушылар пайдалы және зиянды тағамдарды ажыратып, суреттерін екі бағанға бөліп жабыстыру қажет.

Пайдалы тағамдар

Зиянды тағамдар








Рефлексия: «Алма ағашы». Оқушылар алма ағашына үш түсті алмаға (жасыл – түсіндім, сары - әлі де толықтыруым керек, қызыл - түсінбедім) есімдерін жазып жабыстырады.


Дифференциация –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулықжәне қауіпсіздік техникасының сақталуы



Үлгерімі жоғары оқушылар.

Қазақтың ұлттық тағамдары мен басқа ұлттардың тағамдарымен салыстыру.

Үлгерімі төмен оқушы.

«Аспаз болып көр». Оқушылар үш күнге арналған таңғы ас мәзірін құрастырады. Олар бірінші күндікін- көк түспен, екінші күндікін – жасыл түспен, үшінші күндікін- қызыл түспен қоршап сызады.

Оқушыларды «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау , «Смайлик»арқылы бағалау.


Орынсыз қозғалыс жасамау. Қаламның ұшынан сақтану, партаның бұрышынан сақтану.

Сабақ бойынша рефлексия

Мен сабаққа жоспар құрмас бұрын өзіме үлкен мақсат қойдым:ол-осы Бағдарламадан алған білімімді,үйренген әдіс-тәсілдерді оқу үдерісінде тиімді пайдалану және оқушылардың өздігінен білім алып,ізденушілік қабілеттерін дамытып, қызығушылықты арттыруға атсалысу және үлгерімі төмен оқушылар мен үлгерімі жақсы оқушылармен жұмыс жасау. Оқушы оқу үдерісіне белсенді қатысқанда ғана жаңа білімді терең меңгеруге қол жеткізеді. Бүгінгі сабақта жоспарлауда тапсырманы жүйелі құруда қиындық туғызды.Алайда, әр түрлі педагогикалық әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану арқылы сабақты ұйымдастыру, оқушылардың білімге деген құштарлықтары мен өз бетімен іздену дағыдысын арттырып, сыни тұрғыдан ойлауға қабілетті тұлға ретінде қалыптастыруға болатындығына көзім жетті.

Жалпыбаға



Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
15.01.2019
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі