Жаратылыстану Ашық сабақ : Қалай дұрыс тамақтану керек? 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану Ашық сабақ : Қалай дұрыс тамақтану керек? 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріммен қалай дұрыс тамақтану жөнінде бөліскім келеді. Адамға зиянды тамақ пен зиянсыз тамақтың айырмашылықтары паш етіледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: әдебиеттік оқу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Адам

Күні: 27.11.2017

Сынып: 1

Мектеп: №79 негізгі орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Тамабаева.М.К.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Қалай дұрыс тамақтану керек?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:адамның өсуі және дамуы үшін керек қажет­ тіліктерді анықтау;

Оқушылардың басым бөлігі:қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеу қажеттілігін түсіндіру;

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернеттен мәлімет іздеуі, комп. жұмыс жасай алуы

Бастапқы білім


Дұрыс тамақтану туралы мағлұматтар біледі;

Тамақтану пирамидасын құрастыра алады;

Постер қорғай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


0-3 мин






4-6 мин

Сабақ басында:

Шаттық шеңбері:

-Үлкенге де – «Сіз»,

Кішіге де — «Сіз»,

Сәлемдесіп құрметпен

Бас иеміз біз!

Кіріспе тапсырма:

— Адамның өмірге келген сәттен бастап оның өсу кезеңдерін есімізге түсірейік,

Ширату: «Өрмек құру» ойынын ойнайық.

  • Жаңа туған бала қалай аталады?

  • Нәрестенің заттарын ата?

  • Екінші кезең қалай аталады

  • Сенің ата анаң қай кезеңге жатады?

  • Сенің атаң мен әжең бар ма, олар қай шаққа жатады?

  • Адам дүниеге келген сәттен бастап оның өсуі үшін не қажет деп ойлайсыңдар, балалар?

  • Әрине су, жылу, баспана, таза ауа, киім, тамақ.









Жіп


слайд

Сабақтың ортасы


2 мин






















































Бейнефильм көру. Қазақтың ұлттық тағамдары туралы бейнефильм көрсету.. Олардың әрқайсысына қысқаша тоқталып өту. Оқушылардың негізгі тағамдардың атауларын білуі маңызды: ет асу, бауырсақ, қазы, шұжық, қымыз.

Бейнефильм мазмұнынан не байқадыңдар?

Ендеше қандай тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыңдар?

Көрген бейнефильмнен постер қорғау.

Ендеше біздің бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қалай дұрыс тамақтану керек?

Дастарқан. Оқушылардың назарын суретке аударып, “Тағамдарға назар аудар. Олардың ішінде қайсысы саған таныс? Қандай азық-түліктерден дайындалған? Тағы қандай қазақтың ұлттық тағамдарын білесің?” — деген сұрақтар қойылады.,

Пайдалы тағам.

Тамақтану пирамидасын көрсету. Суретте көрсетілген барлық топтарды және жеке азық-түліктерді атап шығуларын сұраңыз. Олардың қайсыларын көп және жиі қабылдау керектігін ой­лануларын ұсыныңыз. (Дәнді дақылдар, макарон өнімдері, ботқалар.) Олар пирамиданың қай жерінде орналасқан? Жоғарыда не орналасқан? (Май.) Оны жеуге бола ма? (Иә, бірақ көп мөлшерде емес.) Оқушылар пирамидада “күнделікті тағамға пайдалануға қажет азық-түлік топтары көрсетілген” деген қорытындыға келулері тиіс. Пирамиданың төбесіне жақын орналасқан азық-түліктерді аз мөл­шерде пайдалану керек.

Қалай дұрыс тамақтану қажет?

Күніне неше рет тамақтану керек?

Мөлшері қандай болу керек?

Қай уақытта тамақтанған дұрыс?

Қай тағамды таңертең, ал қайсысын кешке жеген дұрыс?

Топпен талдап, ой-пікірлерін білдірулерін ұсынылады.

Жауабы: Дастарқанда шұжық, қазы, бауырсақтар, шелпектер, жаңғақтар, жеміс-жидектер.

Күніне төрт рет (немесе бес рет) тамақтану қажет. Мөлшері көп болмауы керек. Үнемі бір мезгілде тамақтанған дұрыс, мысалы: 7.00 — таңғы ас, (11.00 — жеміс-жидек немесе шырын), 13.00 — түскі ас, 16.00 — бесіндік, 19.00 — кешкі ас. Таңғы ас нәрлі болу үшін ботқа және жеміс-жидек жеген дұрыс. Ал кешке жұмыртқа, көкөніс, балықтан жасалған тағамдарды жеген пайдалы.

Дастарқан

Суреттегі барлық тағам түрлерін ата. Сен олар туралы не білесің? Қалай дұрыс тамақтану керек?

Жеке жұмыс.

Үлестірме әрқайсысына таратылады. Тапсырма:

-Адамға пайдалы тағамдардың тұсына «+»белгісін, ал зиянды тағамдардың тұсына«-» белгісін қойыңыз.




Осы тапсырманы орындату арқылы әрбір оқушының пайдалы және зиянды тамақтар туралы нақты түсініктері байқалады.



https://www.youtube.com/watch?v=l-D8koOpOeo


Интербелсенді тақта














































Сабақтың соңы












Қосымша тапсырмалар Оқушылар қандай азық-түліктен жасалған тағ­амдар пайдалы болатынын түсінеді.

«Әжеңе көмектес» Оқушылар тек пайдалы азық-түліктерден дайындалған тағамдарды бояйды. Тағамдарды дұрыс бояған оқушыларды анықтау. Егер оқушылар неліктен дәл осы тағамды таңдағанын түсіндірсе, жақсы болады. Осы тапсырманы орындай алмаған оқушыларға көмектесу.

Жауабы: Жеміс, көкөніс, піскен ет, қымыз, шырынды бояу керек.

Сергіту сәті:

Зерттейік: Әртүрлі үлестірме суреттерді сыныптың ішіне жабыстырып, оқушылар оларды тамақтану пирамидасына апару.

Бұл тапсырманы орындауда зиянды және пайдалы тағамдарады ажыратып, суреттерді әр сатыға жабыстыру қажет. Әр суретке тоқталып, себебін түсіндіруді өтіну.

«Дүкенші» ойыны. Дүкенші дүкенге келіп әр түрлі тамақтар алғысы келеді.

Гамбургер мен хот дог: Мені алшы, мені алшы . Мен дәмдімін .

Чипсы мен кока кола: Мені алшы, мені алшы . Мен дәмдімін .

Дүкенші: Ол тамақтардың зиянды екенін біліп. Қойшы бұл тамақтар адам денсаулығына зиян мен неге адам денсаулығына пайдалы алманы немесе қымызды алмаймын деп кетіп қалады да. Алманы сатып алады.

Дүкенші: Ендеше адам денсаулығына зиянды тағамдарды еш уақытта алмаңдар. Коланың орнына адам денсаулығына әсер ететін өкпеге пайдалы қымыз немесе шұбат алып ішейік.

Рефлексия

- Бүгінгі сабақта не өттік?

- Не жақсы өтті?

- Бүгінгі сабақта саған не ұнады? т.б

Ендеше «Табыс сатысы» әдісі арқылы 1- баспалдағы. «Мен білмеймін!» 2- баспалдағы «Маған көмек керек!» 3-баспалдағы «Өзіме сенімдімін!» атты баспалдақтарына өз таяқшаларын салу.








Әр топқа тапсырма

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

  1. Әр деңгейдегі оқушыны қадағалау.

«Жақсы сұрақ негіздері» әдісі бойынша сұрақ қойып, жауап алу.

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

  1. «Жақсы сұрақ негіздері»

«Табыс сатысы» оқыту үшін бағалау құралдары



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

-Видеофильм көруде АКТ ережелерін сақтау

-Жазуда арақашықтық сақтау, қаламды дұрыс ұстау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2017
888
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі