Мотивациялық –
қозғаушылық
|
Тосын
сый:
Балалар бүгін біздің топқа көп бұлттар
келіпті.
Бұлттар сендерге жұмбақ
жасырады.
Жұмбақ
Аспандағы сары
доп,
Жарқырайды жарық
боп.
(Күн)
Ол не,
балалар?
Бұлттар күннің көзін
көрсетеді.
|
Балалар келген бұлттарға назар
аударады, қарайды
Балалар тәрбиешіге назар
аударады.
Жұмбақты мұқият
тыңдайды.
Балалар бірнеше рет жұмбақты
тыңдайды.
Бәрі
ойланады
Балалар күннің
көзіне қуанады, қарайды.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік
|
-Балалар біздің оқу іс-
әрекетіміздің тақырыбы «Күннің
көзі».
-Балалар күннің түсі
қандай?
-Күннің пішіні
қандай?
Сөздік
жұмыс:күннің
көзі. Көптілділік
компонент:күн-солнце-сары-желтый-heiiow;
дөңгелек-круг-circle.-Балалар серуенге шыққанда біз
жоғарыдан күнді көріп жүрміз. Күнді көргенде қалай
қуанамыз? -Я, балалар күннің көзі бізге
жылуын, шуағын береді екен. Күннің шуағы гүлдер-ге, жануарларға,
құстарға, жәндіктерге барлығына жылуын береді
екен. Ал, балалар, тұрамыз,
Айналаны шоламыз.
Күн нұрындай жарқырап,
Жер бетіне қонамыз.
Ал, балалар,
тұрамыз,
Айналаны
шоламыз.
Күн нұрындай
жарқырап,
Жер бетіне
қонамыз.
Ал, балалар,
тұрамыз,
Айналаны
шоламыз.
Күн нұрындай
жарқырап,
Жер бетіне
қонамыз.
Ал, балалар,
тұрамыз,
Айналаны
шоламыз.
Күн нұрындай
жарқырап,
Жер бетіне
қонамыз.
Ал, балалар,
тұрамыз,
Айналаны
шоламыз.
Күн нұрындай
жарқырап,
Жер бетіне
қонамыз.
-Күн көзінде көп жүруге
болмайды. Денсаулыққа зияны
бар.
-Бөлмеге түскен күннің көзі
микробтарды және бактерия-ларды
өлтіреді.
-Күннің көзінде көп жүрген
адамның басы айналып, мұры-нынан қан ағуы мүмкін. Сондықтан жазда
адамдар далаға шыққанда бас киім киіп шығуы
керек.
Сергіту
сәті Ал, балалар,
тұрамыз,
Айналаны
шоламыз.
Күн нұрындай
жарқырап,
Жер бетіне
қонамыз.
«Күн мен
жаңбыр» дидактикалық ойыны.
Шарты: Балалар күн дегенде
барлығы қыдыруға шығады. Ал «жаңбыр» дегенде ашқан қолшатырдың
айналасына жиналады.
|
Сары
түсті.
Дөңгелек
пішінді.
Мұқият
тыңдайды.
Әр бала өзінің көңіл – күйін
қимыл-қозғалыспен эмоциясымен
көрсетеді.
Балалар күнмен әуен
арқылы билейді, жаңбыр жауғанда қолшатыр астына
тығылады.
|
Рефлексиялық-
түзетушілік
|
Тәрбиеші балаларға сұрақтар
қояды: -Күннің пішіні
қандай?
-Күннің түсі
қандай?
-Күннің пайдасы
қандай?
-Күн көзінде неге көп жүруге
болмайды?
-Өте жақсы, балалар! Бүгінгі
оқу іс қызметіне барлықтарын өте жақсы
қатыстындар.
|
-Дөңгелек.
-Күннің түсі
сары.
-Күн жарық
береді.
-Барлықтарымызға жылу
береді.
-Күн көзінде көп жүрсе бас
айналады.
-Мұрыннан қан
ағады.
Балалар
қуанады.
|