Материалдар / Жаратылыстану балабақшада
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жаратылыстану балабақшада

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2020
745
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

6 технологиялық картасы


Өткізген:Зиятова А.О

Өткізу мерзімі:16.10.20.ж.

Топтың жас ерекшілігі: №12 ортаңғы топ

Білім беру саласы:«Таным»

Бөлімі: «Жаратылыстану»

Тақырыбы: «Күннің көзі және біз» (табиғатты бақылау).

Мақсаты: Тірі және өлі табиғат білімдерін қалыптастыру.

Міндеттері:

БМ: Балаларда түсініктерін кеңейту: күннен жарық пен жылу болады, күннің көзінен адамның денсаулығы байланысты. Күннің көзіндегі мінез-құлық ережелерімен таныстыру. ДМ: Балаларда пікірлесу іскерліктерін дамыту. ТМ: Білуге құмарлықтарын, табиғатты зерттеу қызығушылықтары мен ынталарын баулу. Қолданатын құрал - жабдық: бұлттар,күннің суреті,қолшатыр. Сөздік жұмыс:күннің көзі. Көптілділік компонент:күн-солнце- sun.

Қызметтің кезеңдері

Тәрбиешінің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық – қозғаушылық


Тосын сый:

Балалар бүгін біздің топқа көп бұлттар келіпті.

Бұлттар сендерге жұмбақ жасырады.

Жұмбақ

 Аспандағы сары доп,

Жарқырайды жарық боп.

  (Күн)

Ол не, балалар?

Бұлттар күннің көзін көрсетеді.


Балалар келген бұлттарға назар аударады, қарайды

Балалар тәрбиешіге назар аударады.

Жұмбақты мұқият тыңдайды.

Балалар бірнеше рет жұмбақты тыңдайды.

Бәрі ойланады

Балалар күннің көзіне қуанады, қарайды.

Ұйымдастырушылық-ізденістік


 -Балалар біздің оқу іс- әрекетіміздің тақырыбы  «Күннің көзі».

-Балалар күннің түсі қандай?

-Күннің пішіні қандай?

Сөздік жұмыс:күннің көзі. Көптілділік компонент:күн-солнце-сары-желтый-heiiow; дөңгелек-круг-circle.-Балалар серуенге шыққанда біз жоғарыдан күнді көріп жүрміз. Күнді көргенде қалай қуанамыз? -Я, балалар күннің көзі бізге жылуын, шуағын береді екен. Күннің шуағы гүлдер-ге, жануарларға, құстарға, жәндіктерге барлығына жылуын береді екен. Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

-Күн көзінде көп жүруге болмайды. Денсаулыққа зияны бар.

-Бөлмеге түскен күннің көзі микробтарды және бактерия-ларды өлтіреді.

-Күннің көзінде көп жүрген адамның басы айналып, мұры-нынан қан ағуы мүмкін. Сондықтан жазда адамдар далаға шыққанда бас киім киіп шығуы керек.

Сергіту сәті Ал, балалар, тұрамыз,

Айналаны шоламыз.

Күн нұрындай жарқырап,

Жер бетіне қонамыз.

«Күн мен жаңбыр» дидактикалық ойыны. Шарты: Балалар күн дегенде барлығы қыдыруға шығады. Ал «жаңбыр» дегенде ашқан қолшатырдың айналасына жиналады.


  

 

Сары түсті.

Дөңгелек пішінді.






Мұқият тыңдайды.








Әр бала өзінің көңіл – күйін қимыл-қозғалыспен эмоциясымен көрсетеді.





Балалар күнмен әуен арқылы билейді, жаңбыр жауғанда қолшатыр астына тығылады.

Рефлексиялық- түзетушілік


Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды: -Күннің пішіні қандай?

-Күннің түсі қандай?

-Күннің пайдасы қандай?



-Күн көзінде неге көп жүруге болмайды?


-Өте жақсы, балалар! Бүгінгі оқу іс қызметіне барлықтарын өте жақсы қатыстындар.




-Дөңгелек.

-Күннің түсі сары.

-Күн жарық береді.

-Барлықтарымызға жылу береді.

-Күн көзінде көп жүрсе бас айналады.

-Мұрыннан қан ағады.



Балалар қуанады.


Күтілетін нәтиже:

Біледі: күннің көзі жылу беретінің, дөңгелек пішінді.

Игереді: күннің көзінің пайдасы жайлы.

Меңгереді: күн мен бұлттардың аспан денелері екенін.


Тексерді:

Ескерту:



Педагогикалық қолдауына мұқтаж болған балалар:


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!