Материалдар / Жаратылыстану Бжб Тжб

Жаратылыстану Бжб Тжб

Материал туралы қысқаша түсінік
Бжб
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
134
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану БЖБ №1

«Жанды табиғат. Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні:

сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________

І нұсқа

Орындау уақыты 20 минут

1-тапсырма Суретті пайдаланып, көбелектің даму кезеңдерінің атауын жаз.









2Прямоугольник с одним скругленным углом 1 Прямоугольник с одним скругленным углом 6 Прямоугольник с одним скругленным углом 7 Прямоугольник с одним скругленным углом 8 -тапсырма Көрсетілген жануарлардың қоректену түріне қарай қай топқа жататынын анықта. Кестеге сәйкес нөмірін жаз.





1 2 3 4

Қоректену түрі

Нөмірлері

шөпқоректі


жыртқыш



3-тапсырма

  1. Суретте жануарлар арасындағы қарым-қатынастың қай түрі бейнеленген?






________________________________________________________________________

  1. Осындай қарым-қатынаста болатын жануарларға 1 мысал келтір.

_________________________________________________________


4-тапсырма

  1. Жойылып кету қаупі бар жануарларды «+» таңбасымен белгіле.

Прямоугольник с одним скругленным углом 9 Прямоугольник с одним скругленным углом 10 Прямоугольник с одним скругленным углом 11









  1. Жойылып бара жатқан жануарларға 1 мысал келтір.

______________________________________________________







Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Бунақденелілердің даму кезеңдерін атайды


1

көбелектің тіршілік циклінің кезеңдерін атайды:

- бірінші кезең;

- екінші кезең;

- үшінші кезең;

- төртіншікезең;



1

1

1

1

Жануарларды қоректену түріне қарай жіктейді

2

шөпқоректі жануарларды анықтайды;

1

жыртқыш жануарларды анықтайды;

1

Симбиоздық қарымқатынаста тіршілік ететін жануарларды анықтайды


3

суретте бейнеленген қарым-қатынас түрін атайды;

1

аталғанқарым-қатынастүрінемысалкелтіреді;

1

Жойылу қаупі төніп тұрған жануарларды атайды


4

жойылу шегінде тұрған жануарларды анықтайды:

- біріншіжануарды;

- екіншіжануарды;



1


жойылушегіндетұрғанжануарларғамысалкелтіреді.

1

Барлығы

10

Жалпы балл
































Жаратылыстану БЖБ №1

«Жанды табиғат. Жануарлар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні:

сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________

ІІ нұсқа

Орындау уақыты 20 минут

1-тапсырма Суретті пайдаланып, қанқыздың даму кезеңдерінің атауын жаз.

Прямоугольник с одним скругленным углом 12

Прямоугольник с одним скругленным углом 13 Прямоугольник с одним скругленным углом 25



Прямоугольник с одним скругленным углом 14


2-тапсырма Көрсетілген жануарлардың қоректену түріне қарай қай топқа жататынын анықта. Кестеге сәйкес нөмірін жаз.






1 2 3 4

Қоректену түрі

Нөмірлері

шөпқоректі


жыртқыш



3-тапсырма

  1. Суретте жануарлар арасындағы қарым-қатынастың қай түрі бейнеленген?







________________________________________________________________________

  1. Осындай қарым-қатынаста болатын жануарларға 1 мысал келтір.

_________________________________________________________

4-тапсырма

  1. Жойылып кету қаупі бар жануарларды «+» таңбасымен белгіле.




Прямоугольник с одним скругленным углом 26 Прямоугольник с одним скругленным углом 27 Прямоугольник с одним скругленным углом 28


bЖойылып бара жатқан жануарларға 1 мысал келтір.

______________________________________________________







Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Бунақденелілердің даму кезеңдерін атайды


1

қанқыздың тіршілік циклінің кезеңдерін атайды:

- бірінші кезең;

- екінші кезең;

- үшінші кезең;

- төртіншікезең;



1

1

1

1

Жануарларды қоректену түріне қарай жіктейді

2

шөпқоректі жануарларды анықтайды;

1

жыртқыш жануарларды анықтайды;

1

Симбиоздық қарымқатынаста тіршілік ететін жануарларды анықтайды


3

суретте бейнеленген қарым-қатынас түрін атайды;

1

аталғанқарым-қатынастүрінемысалкелтіреді;

1

Жойылу қаупі төніп тұрған жануарларды атайды


4

жойылу шегінде тұрған жануарларды анықтайды:

- біріншіжануарды;

- екіншіжануарды;



1


жойылушегіндетұрғанжануарларғамысалкелтіреді.

1

Барлығы

10
































Пәні: Жаратылыстану. Тоқсандық жиынтық бағалау І-тоқсан

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ____________________________________________

Күні:

Орындау уақыты 45 минут

І нұсқа

1-тапсырма

а) Қиярдың өсу кезеңдерінің ретін анықтап, нөмірлеп көрсет.


Rectangle 1 Rectangle 7 Rectangle 8 Rectangle 9 Rectangle 10


[1]


b) Суретке сүйеніп, қиярдың өсу кезеңдерін сипаттап жаз.

1) ________________________________________________________________

2) ________________________________________________________________

3) ________________________________________________________________

4) ________________________________________________________________

5) ________________________________________________________________

[5]

2-тапсырма

а) Суретте бейнеленген үдеріс қалай аталады?


________________________________________


b) Бұл үдерістің нәтижесінде не түзіледі? ___________________________________

[2]

3-тапсырма

Өсімдіктерді қалай сақтап қалуға болады? 2 мысал келтір.

  1. __________________________________________________________________


2) __________________________________________________________________

[2]






4-тапсырма

  1. a) Суретте бейнеленген жануарлардың атауын жаз.



_________________________

__________________________





b) Бұл жануарлардың саны неліктен азайып бара жатыр?

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

[3]

5-тапсырма

Сурет бойынша үш қоректік тізбек құрастыр











1)______________________________________________________________

2)_______________________________________________________________

3)________________________________________________________________


[3]

6-тапсырма

Сызбаны толтыр. Әр топқа 1 мысал келтір

Shape1

Қоректену түріне қарай



Shape3 Shape2

Шөпқоректі жануарлар:

Жыртқыш жануарлар:









Shape4

_______________________


Shape5

______________________











[2]











Пәні: Жаратылыстану. Тоқсандық жиынтық бағалау І-тоқсан

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ____________________________________________

Күні:

Орындау уақыты 45 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма

а) Асбұршақтың өсу кезеңдерінің ретін анықтап, нөмірлеп көрсет.






Shape8 Shape7 Shape9 Shape6

Shape10

[1]


b) Суретке сүйеніп, асбұршақтың өсу кезеңдерін сипаттап жаз.

1) ________________________________________________________________

2) ________________________________________________________________

3) ________________________________________________________________

4) ________________________________________________________________

5) ________________________________________________________________

[5]


2-тапсырма

а) Суретте бейнеленген үдеріс қалай аталады?


____________________________________________________









b) Бұл үдерістің нәтижесінде не түзіледі?


___________________________________

[2]

3-тапсырма

Өсімдіктерді қалай сақтап қалуға болады? 2 мысал келтір.


  1. __________________________________________________________________


2) __________________________________________________________________

[2]












4-тапсырма

  1. a) Суретте бейнеленген жануарлардың атауын жаз.











_________________________

__________________________





b) Бұлжануарлардың саны неліктен азайып бара жатыр?

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

[3]



5-тапсырма

Сурет бойынша үш қоректік тізбек құрастыр











  1. ____________________________________

  2. _____________________________________

  3. _____________________________________

[3]

6-тапсырма

Сызбаны толтыр. Әр топқа 1 мысал келтір

Shape11

Қоректену түріне қарай



Shape13 Shape12

Шөпқоректі жануарлар:

Жыртқыш жануарлар:










Shape14

_______________________


Shape15

______________________



[2]

















Жаратылыстану «Жанды табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №3

Күні:

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

1-тапсырма. Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін жаз.







(3)


2-тапсырма. Зәр шығару жүйесі қандай қызмет атқарады? _______________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)

3-тапсырма

Адамдар ауаның серпімділік және сығылу қасиеттерін қалай қолданады? 1мысал келтір.

(2)

Shape16

4-тапсырма

  1. Сызбаны толтыр.

Shape18 Shape17

Жауын – шашын түрлерін сипаттап жаз


Shape20 Shape19 Shape22 Shape21

Жаңбыр


Shape23

Қар


Shape24

Shape25 Shape26

Shape27






b)Жауын-шашын қалай пайда болады? Сипаттапжаз.

Shape28
Shape29

(3)















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Адамның жүйке

жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды



1

жүйке жүйесінің мүшелерін анықтайды:

  • бірінші;

  • екінші;

  • үшінші;


1

1

1

Зәр шығару

жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін түсіндіреді



2

зәр шығару жүйесінің қызметін сипаттайды.


2



Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды

3

ауаны қасиеттеріне қарай қолдануға қатысты мысал келтіреді;

3


Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды



4

Қар түріндегі жауын-шашынды жазады

1

Жаңбыр түріндегі жауын-шашын жазады

1

жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды.

1

Барлығы

10








































Жаратылыстану «Жанды табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні:

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма. Сезім мүшелері қандай қызмет атқарады? Мысал келтір. _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________(2)

2-тапсырма a) Адамның зәр шығару мүшелерінің қызметтерін жаз.






Бүйрек__________________________________________________________________

Несепағар _________________________________________________________________

Қуық ____________________________________________________________________(3)

3-тапсырма.Табиғатта оттектің қатысуымен қандай үдерістер жүреді?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)

4-тапсырма

  1. Сызбаны толтыр.

Shape32 Shape31 Shape30

Жел

Зияны

Пайдасы


  1. Жел қалай пайда болады? Сипаттап жаз.

Shape33
Shape34

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(3)













Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды

1

Сезім мүшелерінің қызметін сипаттайды;

2

Зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін түсіндіреді



2

зәр шығару мүшелерінің қызметін сипаттайды

  • Бүйректің қызметі;

  • Несепағардың қызметі;

  • Қуықтың қызметі;


1

1

1



Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды


3

Табиғатта оттектің қатысуымен қандай үдерістер жүретінін анықтайды.

2


Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды



4

Желдің пайдасын жазады

1

Желдің зиянын жазады

1

Желдің пайда болуын сипаттайды.

1

Барлығы

10



4.2.3.1 зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.3.2.4 ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру

4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттау




































«Жаратылыстану» пәнінен 2-тоқсанға арналғанжиынтық бағалаудың тапсырмалары

Күні:

сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________

І нұсқа

1-тапсырма

а) Сен қолыңды ыстық затқа тигізсең, оны бірден тартып аласың. Бұл адам ағзасының қай жүйесімен байланысты?Дұрыс жауабын тап.


      1. Қанайналым жүйесі

      2. Тыныс алу жүйесі

      3. Асқорыту жүйесі

      4. Жүйке жүйесі

[1]


б)жүйке жүйесі қандай мүшелерден құралады?

______________________________________________________________________________[1]


2-тапсырма

Суретте берілген заттың қасиеті мен қолданылуын жаз.



Саз

Заттыңқасиеті

Қолданылуы



[1]

3-тапсырма

а)Cуреттергемұқиятқара.Жаңазаталуүдерісібейнеленгенсуреттерқатарынбелгіле(+).

Shape35





Shape36




[1]



b)Аталған жаңа затты алу кезеңдерін жазып көрсет.

1)______________________________________________________________

2)______________________________________________________________

3)______________________________________________________________

[3]

4-тапсырмаСұрақтарға жауап жаз.

Желдеген не? _________________________________________________________________________

Желдің қандай зияны бар?

[2]


5-тапсырма

Суретке қара.Суда еритін заттарды белгіле(+)

Shape41 Shape40 Shape38 Shape37 Shape39


6-тапсырма

Суретте табиғаттағы суайналымы көрсетілген.Суретті пайдаланып,сұрақтарға жауап бер.


а)Судың сұйық күйден газға айналу үдерісі қалай аталады?

Shape42
[1]

б)Cу жер бетіне не түрінде қайта оралады?

Shape43
[1]

с)Жер бетіне қайта оралған судың айналымдағы келесі кезеңін жаз.

Shape44
[1]

7-тапсырма

Суретке қара және сұрақтарға жауап бер.

а)Құстың денесі неліктен майланып кеткен деп ойлайсың? Ол құсқа қалай әсеретуі мүмкін?

_ ___________ _______________________________________________

____ _______________________________________________________

____________ _______________________________________________

\ ___________________________________________________________[1]




б)Су тағы қандай себептермен ластанады? 2 мысал келтір.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]


















Баллқоюкестесі


Жауап

Балл

Қосымшаақпарат

1

D)

1


жұлын,ми,жүйкетамырлары

1

Толықжауапқа

1баллқойылады.



2

Қасиеті: жұмсақ/иілгіш/жабысқақ және тұтқыр/тығыз/отқатөзімді/суөткізбейді/...

1

Тапсырманыңмазмұнына сәйкес баламалыжауаптарқабылданады.

Қолданылуы: Құрылыста/медицинада/ косметологияда/ыдыстар,музыкалықаспаптар,кірпіш,ойыншықтар

жасауда/...


1



3


1


  1. қамырилеу

  2. қамырды ашыту

  3. нан пісіру


3

Дұрыскөрсетілгенәрбірәрекетке1баллқойылады.





4

Желдегенімізауаныңқозғалысы/Желдегенжылыжәнесуықауаның орын ауыстыруы/

1



Тапсырманыңмазмұнына сәйкесбаламалыжауаптарқабылданады.

Құйындар мен дауылдар адам өміріне қауіп төндіреді/ Қаттыдауылдарсутасқынынтудырып,елді мекендерді су

басады/Жел даладағы, ормандағы өртті өршітеді/ электржелілерін үзеді/


1

5

Судаериді:

қант

ассодасы


1

1



6

булану/конденсация

1

Тапсырманыңмазмұнына сәйкесбаламалы, қысқа

Және толықжауаптарқабылданады.

жауын-шашын/жаңбыр/қар/бұршақ/...

1

жерастысуларытүзіледі/өзен-көлдергеқосылады/топыраққасіңеді/...

1




7

Құстың денесі суға төгілген мұнайдан майланған, бұлқұстың өміріне қауіп төндіреді/жойылуына әкеледі/түрліаурулартудырады/...


1

Тұрмыстықсарқындысулардытөгуден/зауыттарменфабрикалардыңқалдықтарынтөгуден/мұнайдың

қалдықтарынтөгуден/тыңайтқыштардыкөпқолданудан/Қышқылды жаңбырдың жауғаны/ өнеркәсіптік қалдықсулар/ауыл шаруашылығы қалдықтары/ малшаруашылығыныңқалдықтары/...



2

Әрдұрысжауапқа1баллқойылады.

Барлығы

18

















«Жаратылыстану» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Күні:

сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні___________________________________________

ІІ нұсқа

1-тапсырма

а) Суық пен ыстықты қандай сезім мүшесі арқылы сеземіз?

      1. Иіс сезу

      2. Көру

      3. Дәм сезу

      4. Сипап сезу (тері)

[1]

б)зәр шығару мүшесі неден құралады?

_____________________________________________________________________________[1]


2-тапсырма

Суретте берілген заттың қасиеті мен қолданылуын жаз.


Темір

Заттыңқасиеті

Қолданылуы



[2]

3-тапсырма

а )Cуреттерге мұқият қара.Жаңа зат алу үдерісі бейнеленген суреттер қатарын белгіле (+).



Shape45







Shape46



[1]

б)Аталған жаңа затты алу кезеңдерін жазып көрсет.

1)_____________________________________________________________________

2)_____________________________________________________________________

3)_____________________________________________________________________

[3]

4- тапсырма Сұрақтарға жауап жаз.

Желдің бағытын анықтауға арналған құрал қалай аталады ?

_________________________________________________________________________________


Желдің қандай пайдасы бар?

_________________________________________________________________________________

[2]





5-тапсырма

Суреткеқара.Судаеритінзаттардыбелгіле(+)

Shape51 Shape49 Shape50 Shape48 Shape47 [2]


6-тапсырма

Суретте табиғаттағы су айналымы көрсетілген. Суретті пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.







а) Булану үдерісін сипаттап жаз.

_____________________________________________________________________________[1]

б) Бұлт неден пайда болады?


___________________________________________________________________________[1]

с) Буланған судың айналымдағы келесі кезеңін жаз.


___________________________________________________________________________[1]


7-тапсырма

Суретке қара және сұрақтарға жауап бер.

    1. Суретте не бейнеленген?Ол ауаға қалай әсер етуі мүмкін?

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________ [1]


Ауа тағы қандай себептермен ластанады? 2 мысал келтір.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]





















Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

D)

1


Бүйрек, несепағар, қуық

1

Толық жауапқа1 балл қойылады.



2

Қасиеті: қатты/иілгіш/магниттеледі/балқиды

1

Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы жауаптар қабылданады.

Қолданылуы: Құрылыста/медицинада/ косметологияда/ ыдыстар, музыкалықаспаптар, ойыншықтаржасауда/ ...


1



3

1


  1. Құлпынайды тазалау

  2. Отқа қойып қайнату

  3. Тосап жасау


3

Дұрыс көрсетілген әрбір әрекетке 1 балл қойылады.





4

Желдің бағытын анықтауға арналған құрал – желбағар

1


Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы жауаптар қабылданады.

Желдің көмегімен желкенді қайықтар суда жүзеді/ Бұрынғыкезде жел диірменімен ұн тартқан/ Желдің көмегімен электрэнергиясынөндіреді/Желменөсімдіктердің тұқымытаралады/Желбұлттардыжинақтап,жаңбырдыңжаууынакөмектеседі/Желластанғанауаны тазартады/...


1



5

Судаериді:

Ас тұзы

Крахмал


1

1



6

Судың сұйық күйден газға айналу үдерісі булану деп аталады

1

Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы,қысқажәнетолық жауаптарқабылданады.

Бұлт жер бетінен буланған су тамшыларының атмосфераға көтерілгенде мұз қиыршықтары бірігіп, бұлт түзіледі.

1

Атмосфераңың суық қабатына көтеріліп, бұл түзіледі, жауын-шашын пайда болады: қар, бұршақ, жаңбыр

1




7

Зауыттар мен фабрикалардын түтіндер шығып жатыр.Бұлауаны ластап, тірі ағзалардың өмірінеқауіптөндірді/түрліаурулартудырады/...


1

зауыттар мен фабрикалардан шыққан түтіннен /мұнайдыңқалдықтарын төгуден/тыңайтқыштарды көп қолданудан/ Қышқылды жаңбырдың жауғаны/ өнеркәсіптік қалдықтарынан, ауыл шаруашылығы қалдықтарынан, мал шаруашылығының қалдықтарынан бөлінген улы газдардың әсерінен/...



2

Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады.

Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы,қысқажәнетолық жауаптарқабылданады

Барлығы

18



4.2.3.1 зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау

4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау

4.3.2.4 ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру

4.3.2.5 желдің пайдасы мен зияны туралы мысал келтіру
4.3.2.2 ауаның ластану көздерін анықтау

4.3.3.1табиғаттағы су айналымын сипаттау

4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттау

4.3.3.3 судың ластану көздерін анықта

«Табиғат физикасы. Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Жаратылыстану БЖБ

Сыныбы 4 « »

Күні

Оқушының аты-жөні__________________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

1-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Дыбысты күшейтетін заттарды + таңбасымен белгіле.


2-тапсырма. Берілген пайдалы қазбалар қайда қолданылады? Кестеге жаз.


Пайдалы қазбалар

Қолданылуы



Б ор


тұз


көмір


саз



3-тапсырма. Суреттерге қара. Жылуды жақсы өткізетін денелерді белгіле (V).






















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Дыбысты күшейтетін заттарды анықтайды.

1

Дыбысты күшейтетін бірінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін екінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін үшінші затты анықтайды;

1

Пайдалы қазбалардың қолданылу саласын сипаттайды

2

- бор;

1

- саз;

1

- тұз;

1

- әктас;

1

Әртүрлі

материалдардың

жылу өткізгіштік

қасиетін анықтайды

3

- бірінші;

1

- екінші;

1

- үшінші.

1

Барлығы

10


















































«Табиғат физикасы. Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Жаратылыстану БЖБ

Сыныбы 4 « »

Күні

Оқушының аты-жөні__________________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Дыбысты күшейтетін заттарды + таңбасымен белгіле.


2-тапсырма Берілген пайдалы қазбалар қайда қолданылады? Кестеге жаз.


Пайдалы қазбалар

Қолданылуы

әктас


мұнай



Гранит


темір



3-тапсырма. Суреттерге қара. Жылуды жақсы өткізетін денелерді белгіле (V).







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Дыбысты күшейтетін заттарды анықтайды.

1

Дыбысты күшейтетін бірінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін екінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін үшінші затты анықтайды;

1

Пайдалы қазбалардың қолданылу саласын сипаттайды

2

- әктас;

1

- мұнай;

1

- гранит;

1

- темір;

1

Әртүрлі

материалдардың

жылу өткізгіштік

қасиетін анықтайды

3

- бірінші;

1

- екінші;

1

- үшінші.

1

Барлығы

10






















































«Жаратылыстану» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Сыныбы:

Күні

Оқушының аты – жөні___________________________________________________________


1-тапсырма


Жарық көзі мен дененің арасындағы қашықтық көлеңкенің өлшеміне қалай әсер етеді? Суреттерге мұқият қара және сөйлемдерді толықтыр.












  1. Жарық көзі мен дененің арасы жақын болса, көлеңкенің өлшемі

_____________________________________________________________________


  1. Жарық көзі мен кедергінің арасы алыс болса, көлеңкенің өлшемі

_____________________________________________________________________

[2]

2-тапсырма

Электр тогын өткізетін денелерді белгіле ().


атауы

электр тогын өткізеді

пластмасса сызғыш


аллюминий қасық


резеңке қолғап


шыны ыдыс


темір шеге


тұзды су



[3]

3-тапсырма

Сұрақтарды оқы және дұрыс жауапты белгіле ()


  1. Қай қабаттағы жабық терезеден даладағы шу қаттырақ естіледі?

Shape52 Shape53 Shape54 Shape55

Үстінгі қабаттағы


Төменгі қабаттағы





  1. Қандай залда ойнаған оркестрдің даусы қаттырақ естіледі?

Адам толы залда


Бос тұрған залда


Shape56 Shape57 Shape58 Shape59 Shape60 Shape61 Shape62

[2]

4-тапсырма


Ішінде ауасы бар және ауасы жоқ, бірақ көлемі бірдей екі шыны ыдыстың ішіне қоңыраулы сағаттар қойылды.

а) Қай суреттегі сағаттың дыбысы сыртқа естілмейді? Белгіле ().











1. ішінде ауа бар 2. ішінде ауа жоқ





  1. Неліктен? Себебін түсіндіріп жаз.

______________________________________________________________________[2]


5-тапсырма

Суреттерге мұқият қара.













ыдыстың тұтқасы металдан жасалған ыдыстың тұтқасы пластмассадан жасалған


Тұтқасы металдан жасалған ыстық ыдысты оттан алу үшін тұтқыш (матадан немесе киізденжасалған қолғап) қажет болады,ал тұтқасы пластмассадан жасалған ыдысты оттантұтқыштың көмегінсіз де алуға болады. Неліктен? Себебін түсіндіріп жаз.


_____________________________________________________________________


[1]

6-тапсырма

Суретте бейнеленген заттарды жасау үшін қандай пайдалы қазбалар қолданылған?










1)_______________ 2)_______________ 3)_______________ 4)_______________


[4]

7-тапсырма

Қазақстанның пайдалы қазбалар картасына қара.


















Шартты белгілер бойынша анықтап, жаз:


а) көмір өндірілетін үш кен орнының атауын

  1. ________________________________________

  2. ________________________________________

  3. ________________________________________

[3]

  1. мұнай мен газ қатар өндірілетін бір кен орнының атауын

    1. ________________________________________

[1]

Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат





1

қысқарады/қысқа болады/кіші болады/ кішірейеді

1







ұзарады/ ұзын болады/ үлкен болады...

1







аллюминий қасық

1


2




темір шеге

1









тұзды су

1


3

1) төменгі қабаттағы

1



2) бос залда

1


4

Екінші суретте/ ішінде ауасы жоқ ыдыста

1



Ішінде ауа жоқ болғандықтан дыбыс естілмейді/Ауа жоқ

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес


жерде дыбыс таралмайды.


баламалы жауаптар қабылданады.

5

Себебі металл жылуды өте тез өткізеді, ал пластмасса

1



жылуды нашар өткізеді/...




тас көмір/көмір/бояуды көмірден алады

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес

6



қысқа және толық жауаптар

гранит/баспалдақ граниттен жасалған

1




қабылданады.


мұнай/целлофанды мұнайдан жасайды

1




саз/ыдыстар саздан жасалған

1







Қарағанды, Екібастұз, Жаңғызтөбе, Рудный, Өскемен,


Кез келген 3 кен орнының атауы

7

Ленгір, Арал

3

қабылданады. Әр дұрыс жауапқа




1 балдан қойылады.


Қарашығанақ, Жетібай, Жаңаөзен

1

Тек қана мұнай өндірілетін кен




орнының атауы қабылданбайды.





Барлығы

18


4.3.1.2 құрылған эксперимент жоспарынасәйкесжаңазаталу

4.5.5.1 әртүрлі материалдардың электрөткізгіштігін зерттеу

4.5.2.1 көлеңкенің кедергі өлшеміне және жарық көзінен кедергігедейінгі қашықтыққа тәуелділігін зерттеу және түсіндіру;
4.5.2.2 жарықтың шағылысуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру

4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру

4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас, саз, мұнай, гранит, көмір) қолданылу саласын анықтау;
4.3.4.2 Қазақстанның негізгі пайдалы қазбалары өндірілетін кен орындарын картадан көрсету;



Жаратылыстану» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Сыныбы:

Күні

Оқушының аты – жөні___________________________________________________________

1-тапсырма


Суреттерге мұқият қара. Қай заттар жарықты жұтады, қай заттар жарықты шағылдырады? Неліктен? Сөйлемдерді толықтыр.













ақ түсті картон қара түсті мата



  1. Ақ түсті картон жарықты __________________________________________, себебі


____________________________________________________________________


  1. Қара түсті мата жарықты __________________________________________, себебі

_________________________________________________________________________

[2]

2-тапсырма

Электр тогын өткізетін денелерді белгіле ().

атауы

электр тогын өткізеді

ағаш


мыс сым


бәтеңке


алюминий


күміс қасық


алтын сырға


[3]

3-тапсырма

Сұрақтарды оқы және дұрыс жауапты белгіле ()


  1. Қайбөледе дыбыс жаңғырып естіледі?

Shape63 Shape64 Shape65 Shape66

бос бөлмеде


ішінде жиһаздары бар бөлме





  1. Қандай бөмеде дыбыс толқына жақсы жұтылады?

Shape67 жұмсақ жиһазы бар, кілем төселген бөлмеде

[2]

4-тапсырма


Ішінде ауасы бар және ауасы жоқ, бірақ көлемі бірдей екі шыны ыдыстың ішіне қоңыраулы сағаттар қойылды.

а) суретке қара.Қай суреттегі дыбысы атты шығады? Белгіле ().





Shape69 Shape68





  1. Неліктен? Себебін түсіндіріп жаз.

______________________________________________________________________[2]

5-тапсырма

Суреттерге мұқият қара.













Термосқа құйылған су ұзақ уақытқа дейін суымай тұрады. Неліктен? Себебін түсіндіріп жаз.

__________________________________________________________________________________

6-тапсырма

Суретте бейнеленген заттарды жасау үшін қандай пайдалы қазбалар қолданылған?










1)_______________ 2)_______________ 3)_______________ 4)_______________ [4]

7-тапсырма

Қазақстанның пайдалы қазбалар картасына қара.

















Шартты белгілер бойынша анықтап, жаз:


а) темір өндірілетін үш кен орнының атауын

  1. ________________________________________

  2. ________________________________________

  3. ________________________________________

[3]

  1. Полиметалл өндірілетін бір кен орнының атауын жаз.


    1. ________________________________________


ЖАУАПТАРЫ

І нұсқа

1-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Дыбысты күшейтетін заттарды + таңбасымен белгіле.

+

+

+

2-тапсырма. Берілген пайдалы қазбалар қайда қолданылады? Кестеге жаз.

Пайдалы қазбалар

Қолданылуы



Б ор

Тақтаға жазады

тұз

Тағам дайындайды

көмір

Отын ретінде

саз

Құрылыста

3-тапсырма. Суреттерге қара. Жылуды жақсы өткізетін денелерді белгіле (V).


Кастрюля, батарея, қасық











Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Дыбысты күшейтетін заттарды анықтайды.

1

Дыбысты күшейтетін бірінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін екінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін үшінші затты анықтайды;

1

Пайдалы қазбалардың қолданылу саласын сипаттайды

2

- бор;

1

- саз;

1

- тұз;

1

- әктас;

1

Әртүрлі

материалдардың

жылу өткізгіштік

қасиетін анықтайды

3

- бірінші;

1

- екінші;

1

- үшінші.

1

Барлығы

10


«Табиғат физикасы. Заттар және олардың қасиеттері. Табиғат ресурстары.» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Жаратылыстану БЖБ №6 Сыныбы 4 «Г» Күні 10.03.2022ж.

Оқушының аты-жөні__________________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма. Суреттерге мұқият қара. Дыбысты күшейтетін заттарды + таңбасымен белгіле.

+

+

+


2-тапсырма Берілген пайдалы қазбалар қайда қолданылады? Кестеге жаз.

Пайдалы қазбалар

Қолданылуы

әктас

Үйді ағартуға

мұнай

Бензин,


Гранит

Құрылыста

темір

Құрал - саймандар

3-тапсырма. Суреттерге қара. Жылуды жақсы өткізетін денелерді белгіле (V).

+

+

+


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Дыбысты күшейтетін заттарды анықтайды.

1

Дыбысты күшейтетін бірінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін екінші затты анықтайды;

1

Дыбысты күшейтетін үшінші затты анықтайды;

1

Пайдалы қазбалардың қолданылу саласын сипаттайды

2

- әктас;

1

- мұнай;

1

- гранит;

1

- темір;

1

Әртүрлі

материалдардың

жылу өткізгіштік

қасиетін анықтайды

3

- бірінші;

1

- екінші;

1

- үшінші.

1

Барлығы

10

4.5.3.1 белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығымен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру

4.3.4.1 кейбір пайдалы қазбалардың (бор, тұз, әктас,саз, мұнай, гранит, көмір, табиғи газ) қолданылу саласынанықтау

4.5.4.1 түрлі материалдардың жылуөткізгіштігін зертте



«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні _____________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

1-тапсырма

  1. Суретте бейнеленген жер бедерлерінің атауын жаз.















_____________________________ ______________________________

  1. Олардың біреуін сипаттап жаз.

_____________________________________________________________________

2-тапсырмаa) Суретте қандай ғарыш денесі бейнеленген? Атауын жаз.
















Бұл - __________________________________________________

Аталған ғарыш денесін сипаттап жаз.

__________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________


  1. Тағы қандай ғарыштық денелерді білесің? 1 мысал келтір.

___________________________________________________________________________________________

3-тапсырма

Жер бетіндегі тіршілікке күннің қандай әсері бар? Түсіндіріп жаз.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


4-тапсырма

Архимед заңына сүйеніп, қажетті сөзбен толықтыр.


Егер кез-келген көлемдегі денені _______________салса, дәл сондай көлемдегі су _______________ ығысып шығады. Мұны алғаш рет грек ғалымы _______________ ойлап тапқан.

____________________________________________________________________________________________





Бағалаукритерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Жер бедерінің түрлерін атайды және ерекшелігін сипаттайды

1

жербедерініңнегізгітүрлерінатайды:

- біріншісуретбойынша;

- екіншісуретбойынша;

жербедерініңбіртүрінсипаттайды;


1

1

1

Жекелеген ғарыштық

денелерді сипаттайды

2

Суретте бейнеленген ғарыш денесін атайды;

бейнеленген ғарыш денесін сипаттайды;

кішіғарыш денелеріне мысал келтіреді;

1

1

1

Ғарыштық денелердің

Жер бетіндегі тіршілікке

тигізетін әсерін түсіндіреді

3

КүнніңЖербетіндегітіршіліккетигізетін

әсерінсипаттайды.

1

Архимед заңына сүйеніп, қажетті сөзбен толықтырады.



4

Бірінші қажетті сөзді жазады.

Екінші қажетті сөзді жазады.

Үшінші қажетті сөзді жазады.


1

1

1

Барлығы


10

«Жер және ғарыш» бөлімібойыншажиынтықбағалау

Күні

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма

  1. Суретте бейнеленген жер бедерлерінің атауын жаз.


______________________________ ______________________________

  1. Олардың біреуін сипаттап жаз.

_____________________________________________________________________

2-тапсырма а) Суретте қандай ғарыш денесі бейнеленген? Атауын жаз.











Бұл - ___________________________________________________________ .

Аталған ғарыш денесін сипаттап жаз.

____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

  1. Тағы қандай ғарыштық денелерді білесің? 1 мысал келтір.

_______________________________________________________________________

3-тапсырма

Таудың ең биік нүктесін, құрлықтың ең төмен нүктесін түсіндіп жаз.

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________



4-тапсырма

Архимед заңына сүйеніп, қажетті сөзбен толықтыр.

Ернеуіне дейін _______________ ваннаға Архимед отырған кезде ваннадан _______________ суға батқан денесінің көеміндей су _______________, асып төгіледі.









Бағалаукритерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Жер бедерінің түрлерін атайды және ерекшелігін сипаттайды

1

жербедерініңнегізгітүрлерінатайды:

- біріншісуретбойынша;

- екіншісуретбойынша;

жербедерініңбіртүрінсипаттайды;



1

1

1

Жекелеген ғарыштық

денелерді сипаттайды

2

Суретте бейнеленген ғарыштың кез келген денесін атайды;

бейнеленген ғарыш денесін сипаттайды;

кішіғарыш денелеріне мысал келтіреді;

1

1

1

Таудың ең биік нүктесін, құрлықтың ең төмен нүктесін түсіндіп жаз.


3

Таудың ең биік нүктесін жазады

құрлықтың ең төмен нүктесін жазады


1

Архимед заңына сүйеніп, қажетті сөзбен толықтырады.


4

Бірінші қажетті сөзді жазады.

Екінші қажетті сөзді жазады.

Үшінші қажетті сөзді жазады.

1

1

1

Барлығы



10

4.4.1.1 Жербетініңіріэлементтерінатаужәнесипаттау

4.4.2.1 Жекелегенғарышденелерінсипаттау


4.4.2.2 Жердегітіршіліккеғарыштыңәсерінанықтау

4.5.1.1 Архимед күшін және оның білінуіне мысал келтіру

«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ___________________________________________________

Орындаууақыты 20 минут


1-нұсқа

1-тапсырма

  1. Суретте бейнеленген жер бедерлерінің атауын жаз.














______таулар________________________ ______жазықтар_______________________

  1. Олардың біреуін сипаттап жаз.

Таулар биік,орташа және аласа болып бөлінеді.Әлемдегі ең ірі таулар Гималай,Тянь-Шань, Альпі,Кордильер, Анд.Олар биіктігімен ұана емес,мұздығымен де ерекшеленеді.Аласа тауларда мұздық болмайды,оларды шөп жауып жатады.Мұндай тауларға Сарыарқа таулары жатады.

Жазықтар тегіс және төбелі болып бөлінеді.Елімізде Батыс Сібір жазығы , Тұран ойпаты,Каспи маңы ойпаты деген үлкен жазықтар бар.Олар шаруашылыққа өте қолайлы.жазық жерлерге елдімекендер орналасады, егін егеді.Жазықтың теңіз деңгейінен төмен жатқан жері ойыс деп аталады.Еліміздегі ең терең ойыс – Қарақия ойысы.

2-тапсырма

  1. Суреттеқандайғарышденесібейнеленген? Атауынжаз.















Бұл - комета .

Аталған ғарыш денесін сипаттап жаз.

Комета Күн жүйесінің айналасында өз орбитасымен үлкен эллипс бойымен қозғалып жүреді.Күнге жақындаған кезде мұзы еріп булана бастайды да,ядроның жанында газ – тозаңды бұлт пайда болады.Оны «кома» дейді.Күн сәулесіне шағылысып, құйрығы жарқырайды.Сондықтан біз оны құйрығы жарқырайтын дене ретінде көреміз.



  1. Тағықандайғарыштықденелердібілесің? 1 мысалкелтір.

Астероидтар, метеорлар, күн, жұлдыз, ай

3-тапсырма

Жербетіндегітіршілікке күнніңқандайәсері бар? Түсіндіріпжаз.

Жер бетінің температурасы Күн сәулесінің қалай әрі қаншалықты түсуіне байланысты.Жер осінен айналғанда Күнге әр бүйірімен қарайды. Ол өз орбитасына сәл еңкіш орналасқандықтан, Күн сәулесі бір жартышарға тік, екінші жартышарға көлбеу түседі.Тік түскен кезде Күн жерді қатты қыздырады, ал көлбеу түскенде қызуы аз болады.







«Жер және ғарыш» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Күні

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ____________________________________

Орындау уақыты 20 минут

2-нұсқа

1-тапсырма

  1. Суретте бейнеленген жер бедерлерінің атауын жаз.

Тегіс жазық төбелі жазық

  1. Олардың біреуін сипаттап жаз.

Жазықтар физикалық картада жасылмен боялады.олар ежелгі теңіз немесе көлдердің орнында пайда болған.Картада жасыл бояудың үстіне сарғыш дақ түсіру арқылы төбелі жазықты белгілейді.Төбелер бір – бірімен жалғасып,қырат құрайды.

2-тапсырма

  1. Суреттеқандайғарышденесібейнеленген? Атауынжаз.















Бұл – Күн жүйесіндегі ғаламшарлар

Аталғанғарышденесінсипаттапжаз.

Меркурий, Венера,Жер,Марс, Юпитер, Сатурн,Уран,Нептун

  1. Тағықандайғарыштықденелердібілесің?1 мысалкелтір.

Астеридтар, метеориттер,жұлдыздар,ай

3-тапсырма

Таудың ең биік нүктесін, құрлықтың ең төмен нүктесін түсіндіріп жаз.

Таудың ең биік нүктесі ол шыңы.

Қазақстанның ең биік нүктесі – Іле Алатауындағы Хан Тәңірі шыңы, оның биіктігі -6995 м

Ең төмен нүктесі – Маңғыстаудағы Қарақия ойысы, оның тереңдігі – 132 м







«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Орындау уақыты: 40 минут

Сыныбы 4 « »

Мерзімі:

Аты-жөні----------------------------------------------------

І нұсқа

1-тапсырма Картаға мұқият қара. Картада барлық материктер 1-6 сандарымен белгіленген.

Әр материктің атауын жаз.

1) ______________________________________

2) ______________________________________

3) ______________________________________

4) ______________________________________

5) ______________________________________

6) ______________________________________ [6]

2-тапсырма Суретте қандай ғарыш денесі бейнеленген? Атауын жаз және сипатта.

Ғарыш денесі

Сипаттамасы: Бұл _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4-тапсырма а) Суретте Жердің өз орбитасы бойымен Күнді айнала қозғалу көрінісі бейнеленген. Сурет бойынша Солтүстік полюсте қай жыл мезгілі екенін анықта

Жауабы: ________________________ [1]

ә) Жыл мезгілдерінің ауысуы неге байланысты?

1) ________________________________________________________________

2) ________________________________________________________________

б) Жер Күнді неше уақытта айналып өтеді? ____________________________________

5 - тапсырма

a) Суретке мұқият қара және сұрақтарға жауап бер, сөйлемдерді толықтыр.

1) Денені суға батырған кезде қандай күш пайда болады? ________________________________________________

2) Бұл күш қайда бағытталады?_____________________

3) Егер дененің тығыздығы судың тығыздығынан төмен болса, онда дене суға _____________________________

4) Егер дененің тығыздығы судың тығыздығынан жоғары болса, онда дене суға _____________________________

ә) Cудағы денелерге әсер етуші күшке қатысты 1 мысал келтір. _____________________________________________________________________ [1]































Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

1) Солтүстік Америка

2) Оңтүстік Америка

3) Еуразия

4) Африка

5) Аустралия

6) Антарктида

6

Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

2

Астеройд


1


Астероидтар – көлемі кішілеу ғарыш денесі. Ол тас кесектерінен немесе металл араласқан тастардан тұрады. Олар Күнді айнала қозғалады.

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес баламалы жауаптар қабылданады.

3

Күн- Жердегі тіршіліктің көзі/ Күн Жерді өзіне тартып, қозғалысқа келтіреді, соның әсерінен Жер Күнді айнала қозғалады да, жыл мезгілдері мен тәулік ауысады/ Күннің қызуы шамадан тыс болса, адамның денсаулығына кері әсерін тигізеді/Күннің әсерінен Жерде магниттік дауылдар тұрады/Айдың тартылыс күшінің әсерінен судың деңгейі көтеріледі және қайтады/ Атмосфера жер бетін ғарыштан құлайтын кіші ғарыш денелерінен қорғайды/ /Метеориттер мен астероидтер Жерге құлап, жер бедерін бұзады/...

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы жауаптар қабылданады.

4

жаз мезгілі/жаз

1


1) Жердің Күнді айнала қозғалуына

1


2) Жердің жорамал осінің көлбеулігіне

1


365/366 күнде/ 1 жылда

1


5

Архимед күші/ кері итеруші күш

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес қысқа және толық жауаптар қабылданады.

жоғары қарай бағытталады/жоғары қарай

1

батпайды/ суда жүзеді

1

батады

1

Тұзды суға салынған жұмыртқа/ Қабығы бар апельсинді, лимонды суға салса батпайды/ Су бетінде қалқып жүрген мұздар/суда жүзіп бара жатқан кемелер мен қайықтар/...

1

Барлығы

18























«Жаратылыстану» пәнінен 4-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары

Орындау уақыты: 40 минут

Сыныбы 4 « »

Мерзімі:

Аты-жөні----------------------------------------------------

ІІ нұсқа

1-тапсырма Картаға мұқият қара. Картада барлық мұхиттар 1-4 сандарымен белгіленген.

Shape71 Shape72 Shape73 Shape70

4

1

2

3

Әр мұхиттың атауын жаз.

1)_________________________

2)_________________________

3)_________________________

4)_________________________

2 – тапсырма Сретке мұқият қарап, не көріп тұрғаныңды жаз.

Бұл ____________________________________________________

А) Біздің Галактикамыз қалай аталады _________________________________

Ә) Біздің ғаламшардың атауы_________________________________________

Б) Ол қайда орналасқан?______________________________________________

В) Біздің тұрып жатқан материктің аты__________________________________





3 – тапсырма Айды сипатта.

_ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

а) Судың қайтуы мен судың көтерілуіне Ай қалай әсер етуі мүмкін?

________________________________________________________________________________

4 – тапсырма

а) Көкжиек сызығы ______________________________________________________________

ә)Күннің шығуы, күннің батуы осы екі мезгілдің арасы _________________________________________________________________________________

б)Жер өз осінен толық бір айналып шығу үшін кететін уақыт________________________

5 – тапсырма Сөйлемдерді толықтыр.

а)Суға батырылған дененің көлемі қандай болса, _________________________________________

ә) Сұйыққа батырылған кез келген денеге сұйық тарапынан _____________________________________________________________________________________

б)Әуе шарына ауада қандай күш әсер етеді?______________________________________________

Не себепті сүңгуіршінің аяқ киімінің табанына қорғасын орналастырады?

А) су астында жүре алу үшін

Ә) су бетіне тез шығу үшін

Б) су бетінде қалқып жүру үшін





















Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

1) Тынық мұхит

2)Атлант мұхит

3)Үнді мұхит

4)Солтүстік мұзды мұхит

4

Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

2

Галактика


1

Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады

Құс жолы

1

Жер

1

Күн жүйесінде

1

Еуразия

1

3

Жердің табиғи серігі, өзінен жарық шығармайтын Жерге ең жақын аспан денесі. Ол Жерді эллипстік орбита бойымен (1,02 км/сек жылдамдықпен) айналады. Жер мен Ай арасындағы орташа қашықтық 384 500 км.

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес болатын баламалы жауаптар қабылданады.

Ай мен Жер арасындағы тартылыс күшінің әсерінен болады.


1

4

Жер мен аспанның шегарасын көрсететін сызық

1


Күннің ұзақтығын құрайды

1

24 сағат

1

5

Дәл сондай көлемдегі су ығысып шығады

1

Тапсырманың мазмұнына сәйкес қысқа және толық жауаптар қабылданады.

Кері итеруші күш әсер етеді

1

Кері итеруші Архимед күші әсер етеді

1

А)

1

Барлығы

18
































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ