№
|
күнтізбелік
мерзімі
|
Тараулар/ оқыту
нәтижелері
|
Тақырыптар/ бағалау
өлшемдері
|
Барлықсағат саны
|
Оның
ішінде
|
Студенттің педагогпен өзіндік
жұмысы
|
Студенттің өзіндік
жұмысы
|
Сабақ
түрі
|
Теориялық
|
Зертханалықтәжірибелік
|
VIІІ
семестр
|
1
|
|
Жаратылыстану бойынша
практиканың мақсат-міндеттерімен,
базасымен
таныстыру.
Қауіпсіздік ережелерімен
таныстыру
|
Жаратылыстану бойынша
практиканың мақсат- міндеттерін
сипаттау.
|
6
|
|
6
|
Мектеп туралы
аныктама беру
|
Оқу тәжірибесінің күнделігін
толтыру
|
Пед.
тәжірибе
|
2
|
|
Бастауыш мектептің
жаратылыстану бойынша оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын,
оқулықтарын талдау, жаңартылған оқу бағдарламасымен
танысу
|
Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген
мұғалімдердің жұмыстарымен танысу. Мектептің оқу жоспарын, оқу
бағдарламаларын, оқулықтарын талдау. Бастауыш сынып мұғалімінің
білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін
зерттеу.
|
6
|
|
6
|
Оқу жоспарын, оқу
бағдарламалары, оқулықтарды талдау
|
Бастауыш мектептің оқу
жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын
талдау
|
Пед.
тәжірибе
|
3
|
|
Бастауыш сынып мұғалімінің
әдіскерлердің жаратылыстану бойынша үлгі сабақтарын, сыныптан тыс
шараларын талдай отырып сабаққа қатысу, бақылау, құжаттарды
даярлау.
|
Мұғалімнің, бастауыш
сынып білім алушыларының оқу-танымдық жұмысын ұйымдастырудың түрлі
кезеңдерінде оқыту әдістерін қолдануын
бақылау.
|
6
|
|
6
|
Бастауыш сынып мұғалімінің
әдіскерлердің жаратылыстану бойынша үлгі сабақтарын
талдау
|
Бастауыш сынып білім
алушыларының танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде
мұғалімнің оқыту технологиял арын қолдануын бақылауын
жүргізу
|
Машықкерлердің байқау
сабақтарына қатысу және талдау
|
4
|
|
1-4 сынып аралығында әр
сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін
салыстыру.
Бастауыш сынып мұғаліміне
үзілісте ойындарды даярлау мен өткізуге көмек
беру.
|
6
|
|
6
|
|
Қауіпсіздік ережесін қатаң
сақтау
|
Машықкерлердің байқау
сабақтарына қатысу және талдау
|
5
|
|
Жаратылыстану пәні бойынша
сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар
өткізу.
|
Электрондық
оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен
сыныптан тыс шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда
әдіс-тәсілдерді пайдалану. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың
танымдық іс-әрекеттерін басшылық
ету.
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі
құралдар, дидактикалық ойындарды
пайдалану
|
Пед.
тәжірибе
|
6
|
|
Төменгі мектеп білім
алушылары мен АКТ, компьютерлік технологияларды, оқу-тәрбие үрдісін
ұйымдастыруда әдістердің қолданылуын көрсету мақсатында үлгі
сабақтарын өткізу.
1-4 сынып аралығында әр
сыныптағы мұғалім мен білім алушының іс-әрекеттерін
салыстыру.
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Жаратылыстану пәні бойынша
сабақ жоспарын дайындау
|
Пед.
тәжірибе
|
7
|
|
Жаратылыстану пәні бойынша
сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар
өткізу.
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Үй тапсырмаларының түрлерін
анықтау
|
Пед.
тәжірибе
|
8
|
|
Жаратылыстану бойынша
сынақ сабақтарына көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды,
үлестірмелі материалдарды дайындау және
жүйелеу.
|
6
|
|
6
|
ҚМЖ
дайындау
|
Пән бойынша көрнекі құралар
мен дидактикалық материалдар дайындау.
|
Пед.
тәжірибе
|
9
|
|
Бақылау жүргізу кезеңдерін ұйымдастырады және
бағалайды
|
Ағымдағы
тақырыптар,
жаратылыстану,
дүниетану бөлімдері бойынша қорытынды және қалыптастырушы
бағалау тапсырмаларын
құрастыру
|
6
|
|
6
|
Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды
талдау
|
Бастауыш сыныптың барлық
пәндерінен байқау және сынақ сабақтарын дайындау және
өткізу
|
Пед.
тәжірибе
|
10
|
|
Жаратылыстану бойынша
сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін
көрсету.
Бастауыш сынып
оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын
ұйымдастыру
|
6
|
|
6
|
Пән бойынша сабақтан тыс оқу
жұмысын ұйымдастыру мазмұны мен
ерекшеліктері
|
Бастауыш сыныптың оқу
пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және
өткізу.
|
Пед.
тәжірибе
|
11
|
|
Портфолионы
қорғау.
|
Практика құжаттарын
дайындау.
Машықкердің өзіндік
есебі.
|
6
|
|
6
|
Тәжірибе қорытындысы,
күнделік, есеп
|
Практика құжаттарын
дайындау.
|
Пед.
тәжірибе
|
12
|
|
Портфолио жинағы. Үлгілі
сабақтарды талдау. Тәжірибе қорытындысы,
күнделік, есеп.
|
6
|
|
6
|
|
Портфолио
қорғау
|
Пед.
тәжірибе
|
|
|
|
Барлығы
|
72
|
|
72
|
|
|
|