Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану бойынша практика ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«БӨБЕК» ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ САУЫҚТЫРУ ОРТАЛЫҒЫ
«БӨБЕК» КОЛЛЕДЖІ
КЕЛІСІЛДІ Директордың оқу-тәжірибе жөніндегі орынбасары __________________ Ж.Т. Жумабаева «____» _________ 20___ ж. |
БЕКІТЕМІН Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары _______________ Г.С. Магулымова «____» _________ 20___ж. |
КМ 04.02.4 Жаратылыстану бойынша практика
(модуль, пән атауы)
пәні/модуль/ бойынша
ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
2023-2024 оқу жылы
Мамандық: 01140100 «Бастауыш білім беру
педагогикасы мен әдістемесі»
(коды және
атауы)
Біліктілік: 4S01140101 «Бастауыш білім беру
мұғалімі»
(коды және атауы)
Оқыту
нысаны күндізгі , негізгі
(жалпы) орта білім
базасында
Курс 3 Топ (тар)
ҚБ-305
Жалпы сағат саны 72, кредиттер,оның ішінде оқу жылына сағат саны____ , кредиттер 3
Әзірлеуші (-лер) ___________ Смаилова Г.Ж.
(қолы) Т.Ә.Ж
«Жалпы кәсіби және арнайы
пәндер» ПЦК отырысында мақұлданды
2023 ж. "____" ______№ __ хаттама
Төраға ___________ Э.А. Жумабаева
ТҮСІНДІРМЕ ЖАЗБА
Пән/модуль сипаттамасы |
Берілген оқу жұмыс бағдарламасын әзірлеу кезінде МЖМБС-ны (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығына 23.09.2022 жылы енгізілген өзгерістер мен толықтырулар), «Педагог» кәсіби стандарты, жұмыс беруші талаптары басшылыққа алынды. |
|
Қалыптастырылатын құзыреттіліктер |
Жаратылыстану негіздері мен дүниетануды оқыту әдістемесі бойынша оқу практикасы жаратылыстану курстары циклінің жалғасы болып табылады. - Білім алушылардың психологиялық даму ерекшеліктерін, оқу үдерісінің мәнін, дидактика заңдылыктарын біледі; - оқу бағдарламасы мен оқыту формаларын, құралдарын және әдістерін таңдау және қолдану; - сабақтың мақсат-міндеттерін, оған сай оқыту әдістері мен мазмұнын таңдауды меңгереді; - жаратылыстану пәні бойынша сабақтың және сыныптан тыс шаралардың конспект-жоспарларын құрастырады; - бастауыш саты сабақтарын және сыныптан тыс шараларды бақылау мен талдауды меңгереді. |
|
Пререквизиттер |
Бастауыш білім беру педагогикасы мен әдістемесін талдау, Дүниетануды оқуды әдістемесін қолдану |
|
Постреквизиттер |
Білім алушылар балалар бойындағы дарындылық қабілетін анықтау әрекетінің маңызын ашып, жолдарын белгілеп, құралдарын таңдау. |
|
Оқытуға қажетті құралдар, жабдықтар |
Оқытудың қосымша ұсыныс құралдары:
|
|
Педагогтің(тердің) байланыс құралдары: |
||
Т.А.Ә. Смаилова Г.Ж. |
Байл.тел.: +77475022953 |
|
е-mail: gulya5818@mail.ru |
Семестрлер бойынша сағаттарды бөлу
Пән/модульдің коды және атауы |
Модульдегі барлық сағат саны |
Соның ішінде |
|||||||
1 курс |
2 курс |
3 курс |
4 курс |
||||||
1 семестр |
2 семестр |
3 семестр |
4 семестр |
5 семестр |
6 семестр |
7 семестр |
8 семестр |
||
КМ 04.02.4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барлығы: |
72 |
|
|
|
|
|
72 |
|
|
Пән/модуль бойынша оқытуға берілетін жалпы сағат саны |
72 |
|
|
|
|
|
72 |
|
|
№ |
күнтізбелік мерзімі |
Тараулар/ оқыту нәтижелері |
Тақырыптар/ бағалау өлшемдері |
Барлықсағат саны |
Оның ішінде |
Студенттің педагогпен өзіндік жұмысы |
Студенттің өзіндік жұмысы |
Сабақ түрі |
||
Теориялық |
Зертханалықтәжірибелік |
|||||||||
VIІІ семестр |
||||||||||
1 |
|
Жаратылыстану бойынша практиканың мақсат-міндеттерімен, базасымен таныстыру. Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру |
Жаратылыстану бойынша практиканың мақсат- міндеттерін сипаттау. |
6 |
|
6 |
Мектеп туралы аныктама беру |
Оқу тәжірибесінің күнделігін толтыру |
Пед. тәжірибе |
|
2 |
|
Бастауыш мектептің жаратылыстану бойынша оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау, жаңартылған оқу бағдарламасымен танысу |
Сыныптағы оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырумен, жекелеген мұғалімдердің жұмыстарымен танысу. Мектептің оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау. Бастауыш сынып мұғалімінің білім мен оқу жұмысын жоспарлау жүйесін зерттеу. |
6 |
|
6 |
Оқу жоспарын, оқу бағдарламалары, оқулықтарды талдау |
Бастауыш мектептің оқу жоспарын, оқу бағдарламаларын, оқулықтарын талдау |
Пед. тәжірибе |
|
3 |
|
Бастауыш сынып мұғалімінің әдіскерлердің жаратылыстану бойынша үлгі сабақтарын, сыныптан тыс шараларын талдай отырып сабаққа қатысу, бақылау, құжаттарды даярлау. |
Мұғалімнің, бастауыш сынып білім алушыларының оқу-танымдық жұмысын ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде оқыту әдістерін қолдануын бақылау. |
6 |
|
6 |
Бастауыш сынып мұғалімінің әдіскерлердің жаратылыстану бойынша үлгі сабақтарын талдау |
Бастауыш сынып білім алушыларының танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлі кезеңдерінде мұғалімнің оқыту технологиял арын қолдануын бақылауын жүргізу |
Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау |
|
4 |
|
1-4 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеттерін салыстыру. Бастауыш сынып мұғаліміне үзілісте ойындарды даярлау мен өткізуге көмек беру. |
6 |
|
6 |
|
Қауіпсіздік ережесін қатаң сақтау |
Машықкерлердің байқау сабақтарына қатысу және талдау |
||
5 |
|
Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар өткізу. |
Электрондық оқулықтар, АКТ пайдаланып сабақтар мен сыныптан тыс шаралар өткізу және сабақтың конспектісін құруда әдіс-тәсілдерді пайдалану. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың танымдық іс-әрекеттерін басшылық ету. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Байқау сабақтарына таратпа материалдарды, көрнекі құралдар, дидактикалық ойындарды пайдалану |
Пед. тәжірибе |
|
6 |
|
Төменгі мектеп білім алушылары мен АКТ, компьютерлік технологияларды, оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастыруда әдістердің қолданылуын көрсету мақсатында үлгі сабақтарын өткізу. 1-4 сынып аралығында әр сыныптағы мұғалім мен білім алушының іс-әрекеттерін салыстыру. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау |
Пед. тәжірибе |
||
7 |
|
Жаратылыстану пәні бойынша сабақ жоспарын дайындау және байқау сабақтар өткізу. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Үй тапсырмаларының түрлерін анықтау |
Пед. тәжірибе |
||
8 |
|
Жаратылыстану бойынша сынақ сабақтарына көрнекі құралдарды, дидактикалық ойындарды, үлестірмелі материалдарды дайындау және жүйелеу. |
6 |
|
6 |
ҚМЖ дайындау |
Пән бойынша көрнекі құралар мен дидактикалық материалдар дайындау. |
Пед. тәжірибе |
||
9 |
|
Бақылау жүргізу кезеңдерін ұйымдастырады және бағалайды |
Ағымдағы тақырыптар, жаратылыстану, дүниетану бөлімдері бойынша қорытынды және қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын құрастыру |
6 |
|
6 |
Ағымдағы тақырып негізінде оқытуды талдау |
Бастауыш сыныптың барлық пәндерінен байқау және сынақ сабақтарын дайындау және өткізу |
Пед. тәжірибе |
|
10 |
|
Жаратылыстану бойынша сыныптан тыс сабақтардың сызбасын дайындау, сабақ кезеңдерін көрсету. Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру |
6 |
|
6 |
Пән бойынша сабақтан тыс оқу жұмысын ұйымдастыру мазмұны мен ерекшеліктері |
Бастауыш сыныптың оқу пәндерінен сыныптан тыс шаралар дайындау және өткізу. |
Пед. тәжірибе |
||
11 |
|
Портфолионы қорғау. |
Практика құжаттарын дайындау. Машықкердің өзіндік есебі. |
6 |
|
6 |
Тәжірибе қорытындысы, күнделік, есеп |
Практика құжаттарын дайындау. |
Пед. тәжірибе |
|
12 |
|
Портфолио жинағы. Үлгілі сабақтарды талдау. Тәжірибе қорытындысы, күнделік, есеп. |
6 |
|
6 |
|
Портфолио қорғау |
Пед. тәжірибе |
||
|
|
|
Барлығы |
72 |
|
72 |
|
|
|
«Жалпы кәсіби және арнайы
пәндер» ПЦК отырысында қаралды
2023 ж. "____" ______№ __ хаттама
Төраға ___________ Э.А. Жумабаева