Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №3 сабақ Жаратылыстану

    Бөлімі:

    Адам

    Педагогтің аты-жөні:

    Досмайлова Жанар

    Күні:

    24.11.2021 жыл

    Сыныбы:2

    Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны:1

    Сабақтың тақырыбы:

    Денеге қалай күтім жасаймыз?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.3.4. Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;

    2.2.3.5. Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау ;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылар денеге күтім жасау жолдарын біледі.Жеке гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді ;

    Көптеген оқушылар:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар: Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    2 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға

    3 топқа біріктіру.

    I-«Әдімі балалар» тобы

    II –«Үлгілі балалар» тобы

    III–«Сымбатты балалар» тобы

    Саралау:Бұл жерде қолданудың

    «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) “Кездесу” әдісі арқылы оқушылар бір- біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындасты-рады, көңіл -күйін көтереді, бауырмал-дығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»




    Миға шабуыл. «Жедел жауап» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    6 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақтарға мұғалімнің көмегімен жауап береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқу-шыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұ-рақтар қойылады.

    Сұрақтар:

    1.Бұлшық ет қандай қызмет атқарады?

    2.Ең күшті бұлшық етті ата?

    3.Ең кішкентай бұлшық ет қайда орналасқан?

    4.Бұлшы ет қалай жұмысжасайды?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау-ға мүмкіндік береді.


    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

    «Керемет»

    «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық.

    Жаңа сабақ

    5 мин


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін жаңа сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    «Ауы қуысының тазалығы» бейнебаянын тамашалау.Сұрақ-жауап.



    Сұрақтар:

    1.Тісті күніне неше рет тазалау керек?

    2.Тісті не үшін тазалаймыз?

    3.Тіс кариесі деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының таным-дық дағдысы артады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білді-ріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқу-шыға «Жарай-сың!»

    «Керемет»

    «Сенің қолың-нан келеді» деген мадақ-тау сөзімен ынталандыру.

    бейнебаян

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    Топтық жұмыс.

    10 мин.

    Жазылым.




    «Зертте» әдісі.

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты суреттердің беріледі.Тістің атауларын олардың орнымен және атқаратын қызметімен сәйкестендіреді.

    Төмендегі адамның жеке гигиенасына қатысты сөздерді топта талдап, гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді;Тіс күтуге арналған ереже құрастырады.

    Мақсаты: Адамның жеке гигиенасына қатысты сөздерді ажыратады.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

    № 1 -тапсырма: Тіс суреттерін атауларымен сейкестендіру.Тіс күтімі туралы ереже құрастыру.

    № 2 -тапсырма:Тіс күтімі туралы ереже құрастырады.


    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп өз ойларымен әңгімелейді;

    Дескриптор:

    -Жеке гигиена туралы бір-біріне айтады;

    -Денеге күтім жасаудың маңызын түсінеді;


    -Иллюстрацияға сүйеніп жұпта диалог құрады;

    -Гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді;

    Жалпы-4 балл.

    Оқулық.

    суреттер

    Сергіту сәті

    2 мин

    Тісті тазалау жаттығулары

    Оқушылар қолдарына қалам алып тісті тазарту үлгі жаттығуларын мұғалімнің көмегімен жасайды

    Оқушыларға «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    деген мадақ-тау сөзімен ынталандыру.


    Жұптық жұмыс.

    9 мин.

    Жеке гигиенаға қатысты кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер.

    Мақсаты: Жеке гигиенаға қатысты кеңестермен таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау:Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    № 3 -тапсырма: Берілген тапсырма бойынша оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды. 1б

    -Сұрақтарға жауап береді. 1б

    -Жеке және ортақ заттарды ажыратады. 1б

    -Адамның жеке бас гигиенасына мысал айтады-1б

    Жалпы – 4 балл.

    Оқулық, үлестірме қағаздар.

    Сабақты бекіту

    5 мин.



    «Кластер» әдісі Мақсаты:Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы жаңа сабақты бекітеді.

    Тиімділігі: Оқушының жаңа сабақ бойынша өтілген материалдарды топтастырады


    «Кластер» әдісі Қима сөздерді пайдалана отырып кластер құрау

    Дескриптор:

    Жеке бас ги-гиенасы тура-лы біледі -1б- Адамның жеке бас гигиена-сына мысал айтады. 1б

    Жалпы – 2 балл.

    Қима сөздер

    Үйге тапсырма

    1 мин

    Мәтінді оқу,өз тістерін айнаға қарап зерттеу.

    Сабақтың соңы.

    Бағалау

    2 мин

    Рефлексия

    3 мин





    «Еркін микрафон» әдісін пайдаланып сабақ бойынша сұрақтар қойылады.

    .

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.


    Мақсаты:Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досмайлова Жанар Онласыновна
    27 Қараша 2021
    633
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жаратылыстану. Денеге қалай күтім жасаймыз? 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жаратылыстану. Денеге қалай күтім жасаймыз? 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаратылыстану. Денеге қалай күтім жасаймыз? 2 сынып Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды. Оқушылар денеге күтім жасау жолдарын біледі.Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №3 сабақ Жаратылыстану

    Бөлімі:

    Адам

    Педагогтің аты-жөні:

    Досмайлова Жанар

    Күні:

    24.11.2021 жыл

    Сыныбы:2

    Қатысушылар саны: 21 Қатыспағандар саны:1

    Сабақтың тақырыбы:

    Денеге қалай күтім жасаймыз?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.2.3.4. Денсаулық сақтаудағы жеке гигиенаның рөлін анықтау;

    2.2.3.5. Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтау ;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар: Оқушылар денеге күтім жасау жолдарын біледі.Жеке гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді ;

    Көптеген оқушылар:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

    Кейбір оқушылар: Тіс күтімінің денсаулық сақтаудағы маңызын анықтайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    Ұжымдық жұмыс.

    2 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2.Оқушыларды топтарға

    3 топқа біріктіру.

    I-«Әдімі балалар» тобы

    II –«Үлгілі балалар» тобы

    III–«Сымбатты балалар» тобы

    Саралау:Бұл жерде қолданудың

    «Жіктеу» тәсілі арқылы көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға қолдану еркіндігі беріледі.

    (Ұ) “Кездесу” әдісі арқылы оқушылар бір- біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастырады.

    Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындасты-рады, көңіл -күйін көтереді, бауырмал-дығын оятады.

    Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»




    Миға шабуыл. «Жедел жауап» әдісі.

    Ұжымдық жұмыс.


    6 мин.


    Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақтарға мұғалімнің көмегімен жауап береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқу-шыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұ-рақтар қойылады.

    Сұрақтар:

    1.Бұлшық ет қандай қызмет атқарады?

    2.Ең күшті бұлшық етті ата?

    3.Ең кішкентай бұлшық ет қайда орналасқан?

    4.Бұлшы ет қалай жұмысжасайды?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау-ға мүмкіндік береді.


    Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»

    «Керемет»

    «Сенің қолыңнан келеді» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Сұрақтар топтамасы.


    Оқулық.

    Жаңа сабақ

    5 мин


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін жаңа сабақтың тақырыбы мен сабақтың мақсатын таныстырады.

    «Ауы қуысының тазалығы» бейнебаянын тамашалау.Сұрақ-жауап.



    Сұрақтар:

    1.Тісті күніне неше рет тазалау керек?

    2.Тісті не үшін тазалаймыз?

    3.Тіс кариесі деген не?

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

    Тиімділігі: Оқушының таным-дық дағдысы артады.

    Өз ойын дұрыс мағынада білді-ріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқу-шыға «Жарай-сың!»

    «Керемет»

    «Сенің қолың-нан келеді» деген мадақ-тау сөзімен ынталандыру.

    бейнебаян

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.


    Топтық жұмыс.

    10 мин.

    Жазылым.




    «Зертте» әдісі.

    Оқушыларға тақырыпқа байланысты суреттердің беріледі.Тістің атауларын олардың орнымен және атқаратын қызметімен сәйкестендіреді.

    Төмендегі адамның жеке гигиенасына қатысты сөздерді топта талдап, гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді;Тіс күтуге арналған ереже құрастырады.

    Мақсаты: Адамның жеке гигиенасына қатысты сөздерді ажыратады.

    Тиімділігі: Тыңдалым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Зерделеу» тәсілі көрініс табады.

    № 1 -тапсырма: Тіс суреттерін атауларымен сейкестендіру.Тіс күтімі туралы ереже құрастыру.

    № 2 -тапсырма:Тіс күтімі туралы ереже құрастырады.


    Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп өз ойларымен әңгімелейді;

    Дескриптор:

    -Жеке гигиена туралы бір-біріне айтады;

    -Денеге күтім жасаудың маңызын түсінеді;


    -Иллюстрацияға сүйеніп жұпта диалог құрады;

    -Гигиеналық тазалық туралы өз ойларымен әңгімелейді;

    Жалпы-4 балл.

    Оқулық.

    суреттер

    Сергіту сәті

    2 мин

    Тісті тазалау жаттығулары

    Оқушылар қолдарына қалам алып тісті тазарту үлгі жаттығуларын мұғалімнің көмегімен жасайды

    Оқушыларға «Жарайсың!»

    «Керемет!»

    деген мадақ-тау сөзімен ынталандыру.


    Жұптық жұмыс.

    9 мин.

    Жеке гигиенаға қатысты кеңестерді оқып, сұрақтарға жауап бер.

    Мақсаты: Жеке гигиенаға қатысты кеңестермен таныстыру.

    Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

    Саралау:Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

    № 3 -тапсырма: Берілген тапсырма бойынша оқиды. Өзіндік ойын тұжырымдайды. Оқып, танысқан кеңестерді басшылыққа алып, сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -Кеңестерді оқиды. 1б

    -Сұрақтарға жауап береді. 1б

    -Жеке және ортақ заттарды ажыратады. 1б

    -Адамның жеке бас гигиенасына мысал айтады-1б

    Жалпы – 4 балл.

    Оқулық, үлестірме қағаздар.

    Сабақты бекіту

    5 мин.



    «Кластер» әдісі Мақсаты:Берілген сөздердің атқаратын қызметін жазу арқылы жаңа сабақты бекітеді.

    Тиімділігі: Оқушының жаңа сабақ бойынша өтілген материалдарды топтастырады


    «Кластер» әдісі Қима сөздерді пайдалана отырып кластер құрау

    Дескриптор:

    Жеке бас ги-гиенасы тура-лы біледі -1б- Адамның жеке бас гигиена-сына мысал айтады. 1б

    Жалпы – 2 балл.

    Қима сөздер

    Үйге тапсырма

    1 мин

    Мәтінді оқу,өз тістерін айнаға қарап зерттеу.

    Сабақтың соңы.

    Бағалау

    2 мин

    Рефлексия

    3 мин





    «Еркін микрафон» әдісін пайдаланып сабақ бойынша сұрақтар қойылады.

    .

    Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін сөйлемдер арқылы тұжырымдайды.


    Мақсаты:Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

    Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 2 сынып
    27.11.2021
    633
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досмайлова Жанар Онласыновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации