Материалдар / жаратылыстану жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

жаратылыстану жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
452
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 21.10.20ж

Сынып: 2 «Ғ»

Пәні: Жаратылыстану

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Мұғалім:

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлар қалай көбейеді?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

2.2.2.3 - жануарлардың көбею жолдарын түсіндіру;

2.2.2.4 - жануарлардың сан алуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру

Сабақтардың мақсаттары:

Барлығы: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Дереккөздерден мәліметтерді табу жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктейді.

Бағалау критерийлері:

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Стандартты құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс:

дүниетану

АКТ қолдану дағдылары:

Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Бастапқы білім:

Жануарлардың көптүрлілігін біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Сабақтың басы

2мин


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Шырылдады қоңырау,

Біз сабақты бастаймыз.

Партамызға отырып,

Жаңа білім алуға ,

Алға қадам аттаймыз.

Өткенді пысықтау:

«Біз үй жануарларынан не аламыз?» (Оқушылар өз ойларын айтады) Ойлан:

1)Құрттың суретін көрсетіп бұл не?

2)Оны қандай жануардан аламыз?

3) Неліктен сиырды үй жануары деп атаймыз?

4) Үй жануарларына ұқсайтын тағы қандай жануарларды білеміз? 5)Болашақта тіршілікті сақтап қалу үшін адамдарға не қажет?





Сабақтың ортасы

33 мин

Shape1

-Тағы қандай жануар топтары айтылмады?

-Қосмекенділер және жәндіктер

-Қосмекенділер туралы не білеміз?

-Жәндіктер туралы не үйрендік?

Жұмыртқа арқылы көбею. Бұл не? Жұмыртқадан не пайда болады?Кей жануарлар жұмыртқа арқылы көбейеді екен. Мысалы: тауық, қаз, үйректұмсық, аққу т.б.

Уылдырық арқылы көбею. Бұл не? Иә бұл уылдырық. Уылдырықтан не шығуы мүмкін? Арине, уылдырықтан балық шығады.Уылдырық-суда тіршілік ететін жануарлар жұмыртқасы.

Тірі туатын жануарлар:

Тастан тасқа секірген,

Қалқиып қос құлағы.

Ойын болып өкірегі,

Аула оның түрағы. (лақ)


Жем,шөп беріп бағамыз,

Сүтін сауып аламыз?(сиыр)


Қамыс құлақ, тастаған тұяқ,

Мінсе көлік, сүті дәрі, еті ем (жылқы)

-Қандай жануарлар туралы әңгімеледік?

Бұл жануарлар төлін тірі туады екен.

Сабақтың соңы

5 мин

«Жетістік баспалдағы»

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?











Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін

тексеру жоспарыңыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!