Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаратылыстану жұмбақтары дәптері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шалгынбаева Актолкын Катжановна
Жаратылыстану жұмбақтары
Жұмыс дәптері
2022 жыл
Ұлытау облысы,Жаңаарқа ауданы,Б.Амалбеков атындығы тірек метебі (РО) әдістемелік кеңесінде талқылынып,бекітілді.
Хаттама № « » 2022 жыл
РЕЦЕНЗЕТТЕР:
Ұсынылып отырғын бағдарлама мектеп білім алушыларының дүниетанымын,ой-өрісін қалыптастырады
І Өсімдіктер әлемі
Өсімдіктің түрлері
Тапсырма №1
Ө сімдіктерді топтастыр және ол өсімдіктің қай тобына жататынын ажырат.Өсімдіктердің атауын сәйкестендір.
ағаш
гүл
бұта
Тапсырма №2
Берілген қоршауға мәдини және жабайы өсімдіктердің ішінен қалағаныңды таңдап сал.Таңдаған өсімдікті жан-жақты зеріттеп,оған қысқаша сипаттама жаз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өсімдік қалай өседі?
Тапсырма №1
Өсімдіктің өсіп,тіршілік етуіне не қажет?Ол үшін сен сарамандық жұмысын жасауың қажет.Үш үй өсімдігін алып,үшеуіне үш түрлі күтім жаса.Бірінші өсімдікке күннің көзін көрсетпе,бірақ су құйып отыр,екінші өсімдікті күннің көзіне қойып,суын күнде құйып отыр.Ал үшінші өсімдікке су құймай,тек күннің көзіне қойып қой.Үш күннен кейін нәтижелерін қарап,салыстырып төменгі берілген кестені толтыр.
Зерттелінген зат |
Нәтижесі |
Суреті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма №2
Берілген суреттердегі құралдар өсімдіктерге күтім жасауда қандай қызмет етеді және ол іс-әрекеттің өсімдіктің өсуіне қандай ықпалы бар.Жазып анықтап бер. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өсімдіктердің көбеюі
Тапсырма №1
Өсімдік бірнеше бөліктен тұратыныны білесің.Бүгін біз сенімен осы айтылған өсімдкітің бөлшектерін еске түсіреміз.Өсімдіктің әр бөлшегі өзіндік қызымет атқаратынын да білесің.Олай болса қане жас дос өсімдіктің бөліктерінің атауын жазып шық
Тапсырма №2
Бүгін біз сарамандық жұмысын бастаймыз.Өсімдіктің көбеюіне тұқым керек екенін білеміз.Олай болса өзіміз өсіріп,өндіретін қиярдың дәнімен біз тәжірбие жұмысын жасаймыз.Таза дәке не мақта алып,қиярдяң тұқымын орап,суға салып қоямыз.Суға салынған дәнді біп апта бойы қадағалап отырамыз.Әр күнгі өзгерістеріне назар аударамыз.Бір апта ішінде қандай өзгеріс болғанын берілген кестеге сипаттап жазып отырамыз.
Апта күні |
Күнделікті өзгерісі |
Суреті |
Дүйсенбі |
|
|
Сейсенбі |
|
|
Сәрсенбі |
|
|
Бейсенбі |
|
|
Жұма
|
|
|
Сенбі |
|
|
Жексенбі |
|
|
Өсімдіктер адам өміріне қауіп төндіруі мүмкін бе?
Табиғатта сан алуан өсімдіктер бар.Біз әрқашан өзімізге қажетті,өзіміз пайдаланатын өсімдіктер туралы ғана айтамыз.Алайда айналамыздағы барлық өсімдіктер бірдей пайдалы емес.Олардың ішінде адам өміріне қауіп төндіретіндері бар.Саған тапмырма.Сен қандай зиянды өсімдік білесін?Сол өсімдік жайлы шағын мәлімет жазып,суретін сал!
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Өсімдіктерді қалай қорғаймыз?
Сен бүгін кішігірім жоба қорғайсың.Ол жобаның тақырыбы «Өсімдіктерді қалай қорғаймыз?».Бұл жобада сен өсімдіктдерді,оның ішінде жойылып бара жатқан өсімдіктеді қалай қорғауға ,ол үшін қандай әрекеттер жасауға болатыны жайлы өзіңдік ұсынысыңды даярлауың қажет.Ол ұсынған жобаңның тиімділігі неде,оны қолданғанда қандай жәтижеге жетуге болады.Яғни сен жобаңды жасап,бізге ұсынып,оны дәлелдейсің.Ал жас дос табиғатты қорғау біздің міндет.Сол себепті жасаған жобаң іске асатындай,табиғатымызды қорғауда кішкентай болсын үлес қосатындай болуы қажет.Саған сәттілік тілейміз!
Тақырыбы:____________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жобаның макеті:
Өзіңді тексер
1.Қандай сатыдағы өсімдіктердің мүшелері болмайды?
А) жоғары
Ә) ортаңғы
Б) Төменгі
2.Өсімдіктер қандай топтарға бөлінеді?
А)Төменгі,жоғарғы
Ә) ортаңғы,жоғарғы
Б) төменгі,ортаңғы
3.Төменгі сатыдағы су өсімдігін тап
А)балдыр
Ә)ағаш
Б) бақбақ
4.Жасыл балдыр қайда тіршілік етеді?
А)тұщы су
Ә)теңіз жағасында
Б)жерде
5.Жеміс қайда пайда болады?
А)тозаңқапта
Ә) жатында
Б)жапырақшада
6.Өсімдік тіршілігіндегі маңызды үдеріс
А) гүлдену
Ә)тозаңдану
Б)даму
ІІ Жануарлар әлемі
250 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз