Түсінік
хат
Экологиялық тәрбие –қазіргі
таңдағы білім саласындағы ең бір басты бағыттардың бірі. Тіршілік
үшін жауапкершілік тек адамдарға жүктелетінін жас кезінен ұғындыру
қажет. Экологиялық білім алған балалар келешекте табиғаттың қадірін
түсініп, оны аялап сақтау керектігін
біледі. Табиғатқа
қамқорлық етіп, оны
сақтайды.. Бастауыш сатыда бір заттар мен табиғат құбылыстарды
жүйелі түрде бақылау, зерттеу, эксперимент жүргізу негізінде жүзеге
асады. Бұл бағдарлама табиғатты жаңа танып келе жатқан 1-сынып
оқушыларына арналған. Ол жаратылыстану сабағына қосымша ретінде аптасына 1 сағаттан 35
сабаққа арналып жасалған.
Ұсынылып отырған бағдарлама оқушыларға тірі және
өлі табиғат, адам және табиғат арасындағы қарым-қатынас туралы
білімді игеруге көмектеседі.
Ол оқушыларға экологиялық тәрбиемен қатар
қоршаған ортаға, табиғатқа мейірімділікпен қарауға
тәрбиелейді.
Мақсаттары:
-
Қоршап тұрған табиғат пен адам арасындағы
қарым-қатынас туралы білімдерін кеңейту;
-
Экологиялық білім негізін
қалыптастыру;
-
Баланың эмоционалды
сезімін байыту;
-
Табиғат қамқоршысын
тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Табиғатты қорғау саласында
оқушылардың білімдерін жүйелеу, нақты мысалдар келтіре отырып,
суреттермен көрсете отырып
нақтылау;
2. Жас ерекшеліктеріне сай
табиғаттану түсініктерін
кеңейту, білімдерін
тереңдету;
3. Табиғаттың сенімді досы
болуына көмектесу және қызығушылықтарын
нығайту;.
4. Қазақстанда және
облысымызда қорғауға алынған аймақтар туралы түсініктер
қалыптастыру;
Күтілетін
нәтиже:
Экологиялық мәдениет
негіздерін меңгереді;
Туған жердің табиғат
ерекшеліктерін біліп түсінеді;
Туған жердің
өсімдіктері мен
жануарлар әлемін таниды;
Жыл мезгілдерінің негізгі
қасиеттерін анық ажыратады;
Зертханалық жұмыстарды орындау
мен табиғатқа саяхат кезінде қауіпсіздік ережелерді сақтауды
үйренеді;
Әр оқушының өз мүмкіндігі
негізінде танымдық қызығушылығы артады;
Қазіргі заманның экологиялық
мәселелерін түсінеді;
туған өлкені, оның байлықтарын
қорғай білуге тәрбиеленеді.
Тақырыптық жоспар
35-сағат
№
|
Тақырыптары
|
Сағат саны
|
мерзімі
|
1
|
Жер-біздің ортақ үйіміз
|
1
|
1.09
|
2
|
Экология дегеніміз не? Күзгі саябаққа
саяхат
|
1
|
8.09
|
3
|
Табиғаттағы өзара
байланыс
|
1
|
15.09.
|
4
|
Орман-біздің байлығымыз
|
1
|
22.09
|
5
|
Табиғат пен адам. Табиғатта өзіңді ұстау
ережелері
|
1
|
29.09
|
6
|
Жануарларды білесің бе? Викторина.
|
1
|
6.10
|
7
|
Жануарлар туралы кітапша
шығару
|
1
|
13.10
|
8
|
Сен білесің бе?
|
1
|
20.10
|
9
|
Табиғат түстері
|
1
|
27.10
|
10
|
Ормандағы өрт туралы
|
1
|
10.11
|
11
|
Табиғатты қорғау тәсілдерін үйрену
|
1
|
17.11
|
12
|
Жануарларды қорғау. Қорықтар,хайуанаттар
бағы.
|
1
|
24.11
|
13
|
«Құстар» қаласы. Құстарды қоректендіру. «Құстарға өз қамқорымызды
көрсетейік»
|
1
|
1.12
|
14
|
Саңырауқұлақтар әлемі
|
1
|
8.12
|
15
|
Ойын «Не?Қашан? Қайда?»
|
1
|
15.12
|
16
|
Қызыл кітап
|
1
|
22.12
|
17
|
Ауа мен
өмір
|
1
|
29.12
|
18
|
Қысқы саябаққа саяхат
|
1
|
12.01
|
19
|
Топырақтағы өмір
|
1
|
19.01
|
20
|
Су және өмір
|
1
|
26.01
|
21
|
«Алтын балық» ертегісі.
|
1
|
02.02
|
22
|
Біздің қанатты достарымыз.
|
1
|
16.02
|
23
|
Құстардың аты мен
дауыстары
|
1
|
23.02
|
24
|
Кімнің үйі жақсы?
|
1
|
2.03
|
25
|
«Қанатты достар».
|
1
|
9.03
|
26
|
Құстарға қалай үй жасауға болады?
|
1
|
16.03
|
27
|
Көктемгі саябаққа саяхат
|
1
|
30.03
|
28
|
Қорғауға алынған өсімдіктермен танысу
|
1
|
6.04
|
29
|
Қайыңдар да жылайды
|
1
|
13.04
|
30
|
Саяхат-сабақ«Ерте гүлдейтін гүлдерде
қонақта».
|
1
|
20.04
|
31
|
Жасыл дәріхана
|
1
|
27.04
|
32
|
Гербарии жасау
|
1
|
4.05
|
33
|
Таза табиғатқа серуен
|
1
|
11.05
|
34
|
Жыл бойы өткенге қорытынды жасау
|
1
|
18.05
|
35
|
Қорытынды сабақ.
|
1
|
25.05
|
Пайдаланылған
әдебиеттер:
-
Қазақстан 2009ж
-
Жануарлар әлемі, Алматы,
2010ж.
-
Өсімдіктер әлемі, Алматы,
2010ж.