Жаратылыстану креативті зерттеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаратылыстану креативті зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану
Материалдың қысқаша нұсқасы


Жаратылыстану сабақтарында оқушылардың зерттеу жұмысы


Жаңартылған оқу бағдарламалары шеңберінде зерттеуге негізделген оқу белсенді оқу қағидаттарын түсіндіретін қуатты педагогикалық құрал болып табылады. Зерттеуге негізделген оқу сындарлы оқу теориясына сүйенеді. Мұндай тәсіл кезінде оқушылар өздеріне сұрақ қояды, ал мұғалім тиісті сценарий жасай отырып, оқу үйлестірушісі рөлін атқарады. Оқушылар тақырыпты зерттеу үшін ресурстарды пайдаланып, өз қорытындысын тұжырымдайды. Бұл терең білім алуға және пәнді түсінуге қажетті жоғары деңгейлі дағдыларды шыңдауға көмектеседі.



Тамыр – «Мен топыраққа өсемін, жұмсақ болмаймын, берік боламын.»

Сабақ – «Мен тік өсемін, жуан немесе жіңішке боламын. Өсімдікті тік ұстаймын.»

Жапырақ – «Мен жұқа жұмсақпын. Күн сәулесімен қорек жасаймын.»

Гүл – «Мен хош иістімін. Менен жеміс пен тұқым пайда болады.»

Жеміс (немесе тұқым) – «Мен адам мен жануарға азықпын.»

Күн – «Мен жылу мен жарық беремін, сендер соның арқасында өсесіңдер!»

Топырақ мен ылғал ұстаймын, бопылдақпын, өсімдіктің өсуіне жағдай жасаймын.

3-тапсырма.

Әр топқа зерттеу тапсырмасы қадамдарымен береді.

Зерттеу жұмысы

(Зерттеу тақырыбы)_________________


Біздің команда____________________

Уақыт

кезеңі______________________

1-топ – Тамыр

Тамырмен бірге бейнеленген өсімдік суреті беріледі.

Зерттеу қадамдары

1 қадам

Суреттермен танысу

2 қадам

Көк немесе қызыл қаламмен тамырдан сабаққа қарай көтерілген стрелкалар көрсетіңіз.

3 қадам

Желдің белгісін салыңыз

4 қадам

Астындағы тамырдың қозғалмай тұрғанын белгімен көрсетіңіз




5 қадам


Қорытынды шығарыңыз. Қорғаңыз.


2-топ – Сабақ

Ұзын сабақ, қысқа сабақ, сынған сабақ суреттері беріледі.

1 қадам

Суреттермен танысу

2 қадам

Өсімдіктің сабағының ішіне жол салыңыз

3 қадам

Сынған сабағы бар өсімдіктің жанына «Су жетпейді» деген белгі қойыңыз х.

4 қадам

Түзу сабақтың жанына «Су өткізеді» белгісін қойыңыз +.

5 қадам

Қорытынды шығарыңыз. Қорғаңыз.

Қорытынды: екі топ зерттеу нәтижесінде сабақтың су жеткізу қызметін, тамырдың бекіту, нәрлендіру қызметіне анықтайды.

Мысалы: Аспан денесін

Мұғалім : «Мен күнмін. Айналамама жарық пен жылу беремін».

Түйе – « Мен шөлге төзімдімін»

Құрбақа – «Мен суда да құрлыөта да мекендеймін»

Жылан – «Менің аяғым жоқ, ұзынмын,жорғалаймы»

Балық – «Мен суда өмір сүремін, желбезегім бар»

Көбелек (немесе тұқым) – «Мен гүлден нәр аламын, түрлі-түсті қанатым бар»

Қарлығаш – «Мен адамдардың үйінің жанында мекендеймін. Айыр құйрығым бар»

Осылайша әр оқушы өз рөлін орындай отырып, әр класқа жататын жануарлардыңерекшеліктерін сипаттайды.

Оқушы сол жұмысты бейнелейтін бас киімді киіп, жануарларды таныстыра отыра «Frayer model» әдісіне моделдерін жапсырады.

Барлық топтар тапсырманы орындаған соң, тақтада толық жануарлар ерекшеліктеріне байланысты кестесі мен модельдері көрініс табады.

Қорытынды: Оқушылар әр кластағы жануарлардың ерекешеліктерін сипаттайды.

3-тапсырма.

Зерттеу жұмысы

(Зерттеу тақырыбы)_________________


Біздің команда____________________


Уақыт

кезеңі______________________


1-ҚАДАМ: Ақпаратпен танысу

-Мәтінді оқыңыздар және берілген жануарлар туралы ақпаратпен танысыңыздар.

1-топ – Жылан, құрбақа, балық

Балық

Балықтар суда уылдырық шашады.

Уылдырықтан кішкентай шабақтар шығады.

Құрбақа

Құрбақа да суда уылдырық салады.


Уылдырықтан алдымен иттақым (бақақау) пайда болады.

Ол өсе келе құрбақаға айналады.

Жылан

Жылан жұмыртқа салады.

Жұмыртқадан кішкентай жыландар шығады


2-топ – Түйе, қарлығаш, көбелек.

1. Түйе

Түйе тірі туу арқылы көбейеді.

Аналық түйе бота туады.

Бота анасының сүтімен қоректенеді.

2. Қарлығаш

Қарлығаш жұмыртқа арқылы көбейеді.

Ұясын саз бен шөптен жасап, жұмыртқа басады.

Жұмыртқадан балапандар шығады.

3. Көбелек

Көбелек жұмыртқа салады (жапыраққа).

Жұмыртқадан жұлдызқұрт (құрт) шығады.

Құрт қуыршаққа айналады.

2-ҚАДАМ: Мәтіннен берілген жануарлардың көбею тәсілдерін анықтау.

3-ҚАДАМ: «Кестені толтыру»

Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіздер.

1-топ


Жануарлар

Көбею жолдары

Көбелек


Қарлығаш


Түйе



2-топ

Жануарлар

Көбею жолдары

Құрбақа


Жылан


Балық



4 -ҚАДАМ: Таныстыру

- Жануарлардың көбею жолдарын таныстырыңыз

-Әр класс жануарларының көбею ерекшеліктерін салысстырыңыз.

Қорытынды: Жануарлардың көбею тәсілдерімен танысады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі